Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naisella on lapsia eri miehiltä ja takana useita eroja, niin olisiko aika katsoa peiliin, ihan oikeasti?

Vierailija
27.07.2007 |

Kertoo epävakaudesta ja kyvyttömyydestä solmia tunnetasolla kestäviä suhteita.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina uuteen suhteeseen alettuaan myös vauvakuume iskee ja eikun pulla uuniin.. Miksi?

Vierailija
2/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jo päivänselväasia että se kertoo jostain ja olisi aika katsoa myös peiliin!!

Minulla lapsia kahden eri miehen kanssa ja takana 5 eroa. Ja taas näyttää epävakaalta vaikka vastasyntynyt on kainalossa. Voin myös sanoa että ehkä olen liian vaativa ja luotuvan liian helposti ja ehkä mukana on myös huonoa tuuria ja vika voi olla myös siinä että teen vääriä valintoja miesten suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pysähdytään miettimään, mitkä sen toistumisen todelliset syyt on. Eli tässä miesasiassa ollaan jonkin aikaa ilman miestä ja mietitään ihan oikeesti, mitä ne omat valinnat on, joiden vuoksi kaikki suhteet menee mönkään. Ja niin kauan mietitään, kunnes vika löytyy.

Mulla se käytännössä tarkoitti sitä, että otin etäisyyttä miesrintamalla. Sain tarpeekseni miehistä, jotka jättivät heti, jos seksiä ei herunut viimeistään kolmansilla treffeillä. Keskityin elämässäni muihin juttuihin. Hankin uuden harrastuksen. Enkä alkanut seurustelemaan kenenkään kanssa.

Uudet elämän sisällöt antoivat etäisyyttä tarkastella miesasioitani ilman tunnekuohuja. Ihan tietoisesti mietiskelin, että mitä oikein miehiltäni olen halunnut, mitä heissä on ollut yhteistä ja mitä oikeastaan onkaan se, mikä on minulle tärkeää.

Se hyöty tuosta vaivannäöstä oli, että sen jälkeen löysin miehen, jonka kanssa mentiin naimisiin ja on perustettu perhe. Meillä ei siis muita lapsia, vaan mietiskelyni kohdistui sinkkuajan poikaystäviin.

Ilman tuota peiliin katsomista olisin jatkanut vain saman kehän pyörimistä, eikä minulla olisi nyt perhettä. Kyllä siis mun mielestä se on ihan hyödyllistä.

Vierailija
4/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, lapsista yksi on työtön juoppo, toinen työtön narkomaani, kolmas taivaanrannanmaalari ja neljäs sosiaalitapaus.

Ja ihan varmasti vain huonoa tuuria, tosi huonoa tuuria kaikki.

Tyyppi ryntää pää edellä sokkona uusiin suhteisiin, keikauttaa elämän mullinmallin, vaihtaa työtä, maata. On vienyt omat lapset vaikka lastenkotiin, kun on halunnut vähän breikkiä arjesta.

Vierailija
5/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esta. Eli joskus se on vaan huonoa tuuria. Terkuin se jolla oli lapsia kahden eri miehen kanssa.

Vierailija
6/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esta. Eli joskus se on vaan huonoa tuuria. Terkuin se jolla oli lapsia kahden eri miehen kanssa.

Vierailija
7/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aggressiiviset, tunne-elämältään epävakaat, alkoholin kanssa lutraavat jne. miehet jo paaaaljon ennen kuin ruvetaan sitä lastentekoa miettimään. Kenestäkään ei yhtäkkiä vaan hupsistakeikkaa kuoriudu alkoholisti väkivaltainen psykopaatti, kyllä merkit on nähtävissä jo paljon paljon ennenkin.

Hyvään suhteeseen kuuluu molempien tasainen tunne-elämä, riitojen asiallinen sopiminen, hyvä perhesuunnittelu jne.

ap

Vierailija
8/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja omaa äitiä tietysti!

Vierailija
9/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut puolustelevat sitä, kun ero tuli vaikkei olisi uskonut. Harva uskookaan että ero tulee, kun suhde on alussa. Mutta jos ero tulee ihan aina, hälytyskellot kyllä soivat normaali-ihmisellä.

Onhan se typeryyttä, jos hankkiutuu raskaaksi ihan uudessa suhteessa. Etenkin jos kolme edellistäkin lapsenhankintaan johtanutta parisuhdetta on mennyt pieleen. Kyllä ajatteleva ihminen oppii ettei kannata kiirehtiä.

MUTTA kun on niin TYHMIÄ ihmisiä olemassa, että heillä ei ole kapasiteettia katsoa sinne peiliin. Elämänhallinta on mitä sattuu muillakin osa-alueilla kuin parisuhteessa. Mielenterveydenkin kanssa voi olla vähän toivomisen varaa.

Vierailija
10/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että kohdalle on osunut väkivaltaisia ja petollisia miehiä, ja naisella on sen verran pokkaa että lähtee sellaisesta suhteesta, vaikka sitten leimautuisikin ikuiseksi epäonnistujaksi.

Vierailija
11/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen? Mies olikin narsisti? Miestä kiinostaakin enemmän kaverit ja baarissa oleminen? Mies on kaiken ajan töissä, eikä ole aikaa perheelle? Jne...

Vierailija:

Kertoo epävakaudesta ja kyvyttömyydestä solmia tunnetasolla kestäviä suhteita.

Vierailija
12/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäisi ehkä vähän pysähtyä. Pitääkö kaikkien panojen kanssa tehdä lapsikin?

Vierailija
13/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aggressiiviset, tunne-elämältään epävakaat, alkoholin kanssa lutraavat jne. miehet jo paaaaljon ennen kuin ruvetaan sitä lastentekoa miettimään. Kenestäkään ei yhtäkkiä vaan hupsistakeikkaa kuoriudu alkoholisti väkivaltainen psykopaatti, kyllä merkit on nähtävissä jo paljon paljon ennenkin.

Hyvään suhteeseen kuuluu molempien tasainen tunne-elämä, riitojen asiallinen sopiminen, hyvä perhesuunnittelu jne.

ap

Vierailija
14/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi miehen valitsijassa mitään vikaa, jos kohdalle osuu pelkkiä lapsenvihaajia, narsisteja, homoja, alkoholisteja ja väkivaltaisia.

Vierailija
15/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen miehen kanssa lapsia tehneet naiset ovat vallan toista kuin elämäänsä paremmin suunnittelevat naiset. Anteeksi vaan, kiihotan teitä varmaan nyt ärsyyntymään, mutta näin on tosi kuitenkin. Ensimmäiseen luokkaan kuuluvat naiset ovat yleensä viettien varassa suunnistavia ja heillä on huono elämänhallinta. Mitäs muutakaan se lapsen kannalta on, kuin huonoa elämänhallintaa, tehdä lapsi ihmisen kanssa josta sitten pian erotaan.

Vierailija
16/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan sitten kun oma ukkosi lähtee 19 kesäisen matkaan..

Vierailija
17/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitäs muutakaan se lapsen kannalta on, kuin huonoa elämänhallintaa, tehdä lapsi ihmisen kanssa josta sitten pian erotaan.

Ettei nyt AINA yleistettäis!

Vierailija
18/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu, joka oli ollut noin 10 vuotta saman miehen kanssa, ja heillä kaksi lasta, joutui yllättäen kohtaamaan miehensä alkoholiongelman. Mies menetti yhtäkkiä työpaikan eikä saanut uutta kovista yrityksistä huolimattaan. Kun mies oli tuskaillut asian kanssa noin puoli vuotta, niin alkoi hukuttamaan huonoa omatuntoaan alkoholilla. Näin ne tilanteet siis saattaa muuttua, eikä näitä voi ennustaa!

Vierailija
19/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mieheni on aika vaarallisilla poluilla jo tuon kaljan kittaamisensa suhteen ja voi olla että joku päivä pitää erota alkoholistista, jota se ei todellakaan ollut 10 v sitten.

t: 4

Vierailija
20/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun nykyinen mieheni on aika vaarallisilla poluilla jo tuon kaljan kittaamisensa suhteen ja voi olla että joku päivä pitää erota alkoholistista, jota se ei todellakaan ollut 10 v sitten.

t: 4