millaista aluetta SOTUNKI & itä-hakkila, vantaa?
Ollaan pohdittu yhtä taloa sotungista, millaista aluetta? Päiväkodit/koulut??
Hakunila pelottaa
Kommentit (48)
Vantaa ei hyvä... Muuta tämä Espoo.
Itä-Hakkila on ihanan rauhallinen alue, josta puhutaan paljon omana kylänä. Ihmiset tuntee toisensa ja alueella on aktiivinen omakotitalo yhdistys, Kilpa järjestää lasten ja aikuisten liikuntaa, hiihtämään ja metsään pääsee helposti, oman kylän kauppa on kasvanut supermarketiksi viime vuosina. Erinomainen päiväkoti ja koulu. Uusi koirapuisto ja leikkipuisto rakennetaan päiväkodin lähelle. Musiikkiopistokin helposti julkisten yhteyksien päässä Tikkurilassa.
Plussaa myös liikenneyhteyksistä jotka ovat vähän oman kodin sijainnista riippuen hyvät niin Helsingin keskustaan kuin Tikkurilaankin. Pikaraitiotie käsittääkseni nyt tulossa Hakunilan kohdalle mikä parantaa entisestään liikkumista ja tulee nostamaan Hakunilaakin alueena ja varmaan jokusen vuoden päästä Hakunilan ostarikin vihdoin puretaan ja rakennetaan uusi tilalle. Hakunilan suunnalla ei tosin juurikaan tule liikuttua, mutta ehkä tulevaisuudessa enemmän kun aluetta aletaan enemmän kehittää ja rakentaa. Onhan siellä mm. kuitenkin lähin ratsastuskoulu.
Itä-Hakkilaan rakennetaan myös jatkuvasti uusia pientaloja vanhojen tilalle. Hienoa että tätä aluetta kehitetään entisestään ja kehitykseen pääsee myös vaikuttamaan.
Muutimme pari vuotta sitten pois Itä-Hakkilasta, aivan kamala paikka oli asua. Ei pidä paikkaansa että ihmiset tuntisivat toisiinsa. En suosittele
No et varmaan tunne ketään jos vaan vedät pussin päähän aamulla ja ajat sillä nelivetomersulla renkaat kirskuen toimistolle.
Paska asua jos kupin ottaminen kiinnostaa. ei yhtään baaria koko itähakkilassa. Skidit vaan juoksee pitkin metsiä ja omia aidattuja pihoja ja vanhemmat perässä. Muuta jonnekin missä on vähemmän lapsia ja enemmän oikeaa elämää.
Hei. Osaako kukaan Sotungissa asuva sanoa, että asuuko aivan Kalkkiuunintien viimeisissä asunnoissa nuori pariskunta, joka ajaa vanhalla harmaan värisellä A- sarjan Mercedes-Benzillä? en osaa varmaksi sanoa, onko A- sarja W168 vai W169, mutta kuitenkin jompi kumpi vuosimallia 1997-2012.
Eli tarkalleen ottaen niissä asunnoissa, jotka sijaitsevat Kalkkiuunintien jälkimmäisen julkisen pysäköintialueen jälkeen.
Kyseinen A- sarjan Mercedes- Benz oli nimittäin väijymässä minua Kalkkiuunintien parkkipaikalla, kun tulin vaellukselta takaisin autolleni. Jo 300 metrin päästä kuulin, että auton ovea kolisteliin Kalkkiuunintien pysäköintipaikalla, ja kun olin kävellyt aivan 30 metrin etäisyydelle suuren lumikasan taakse, niin jäin odottamaan piilossa, että kyseinen A- sarja lähtee ajamaan kohti Hakunilaa, mutta kääntyikin sinne umpikujan suuntaan, eli kohti Kalkkiuunintien päätyä. (Tässä ei ole mitään järkeä, jos pariskunta siis asuu siellä). Se tuli lumikasan takaa ja välittömästi minut huomattuaan pysähtyi paikoilleen, ja olimme molemmat pysähtyneenä ja epäilimme toisiamme kaikesta..
Toivoisin, että jos kyseinen nuori pariskunta siis asuu siellä Kalkkiuunintien päässä, niin ehdotan että tuollaiselle väijymiselle ja vakoilulle ei ole mitään tarvetta. Kyseessä on julkinen pysäköintipaikka ja siitä lähtee lukuisiä kävelyreittejä joka suuntaan sipoonkorpea, ja nämäkin kävelyreitit ovat julkisia.
Olen nimittäin aivan varma, että olitte siellä tyhjällä parkkipaikalla väijymässä minua, ihan turha väittää mitään muuta. Ja voin sanoa, että se on sairasta toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Hei. Osaako kukaan Sotungissa asuva sanoa, että asuuko aivan Kalkkiuunintien viimeisissä asunnoissa nuori pariskunta, joka ajaa vanhalla harmaan värisellä A- sarjan Mercedes-Benzillä? en osaa varmaksi sanoa, onko A- sarja W168 vai W169, mutta kuitenkin jompi kumpi vuosimallia 1997-2012.
Eli tarkalleen ottaen niissä asunnoissa, jotka sijaitsevat Kalkkiuunintien jälkimmäisen julkisen pysäköintialueen jälkeen.
Kyseinen A- sarjan Mercedes- Benz oli nimittäin väijymässä minua Kalkkiuunintien parkkipaikalla, kun tulin vaellukselta takaisin autolleni. Jo 300 metrin päästä kuulin, että auton ovea kolisteliin Kalkkiuunintien pysäköintipaikalla, ja kun olin kävellyt aivan 30 metrin etäisyydelle suuren lumikasan taakse, niin jäin odottamaan piilossa, että kyseinen A- sarja lähtee ajamaan kohti Hakunilaa, mutta kääntyikin sinne umpikujan suuntaan, eli kohti Kalkkiuunintien päätyä. (Tässä ei ole mitään järkeä, jos pariskunta siis asuu siel
Väijykää vaan ihan vapaasti, että kukaan ei huomaa
surkeita mestoja hyi