Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielenkiintoinen ehdotus!

Vierailija
27.07.2007 |

Sain puhelinsoiton vuosien takaa ja kutsun viikonlopuksi miehen mökille. Olen eronnut talvella ja nyt tieto on kiirinyt ex-heilani korviin. Tekisi niin mieli lähteä, mutta mulla on myös erittäin tiivis suhde naimisissa olevaan mieheen.

No, tämä varattu mieshän ei nyt suopeasti katso tätä kutsua. Hän itse on miettinyt oman suhteensa tulevaisuutta. On halunnut antaa ajan kulua, jotta tunteensa minuun olisivat varmoja ennen ratkaisun tekoa (tiedän, että tehdään väärin).

Nyt kuitenkin olen vähän puun ja kuoren välissä. Jos varattu ei pystykkään jättämään vaimoaan ja siltä se välillä tuntuu, mitä minä täällä odottelen? Multa voi mennä vaikka minkälaiset miehet ohi, kun vaan vartoan varatun ratkaisua.

Jos lähden mökille, varattu ei tykkää hyvää ja voi laittaa koko meidän jutun jäihin. Jos en lähde, istun koko viikonlopun yksin kotona. Jos lähden, on varmasti kivaa. Jos en lähde, jälleen yksi mielenkiintoinen ihminen jää väliin, koska olen uskollinen varatulle miehelle.

Ei hyvää päivää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tekee sellaisen, että saisin huoran maineen?

Siis sinkku olen ja yhden miehen kanssa harrastan seksiä kerrallaan. Ja vaikka mökille lähtisin, en kyllä makaa ex-heilani kanssa. Ei ole tapana ensi treffeillä.

Ja tämän varatun kanssa on todellakin muutakin kuin seksiä. Ollaan vähän kuin sielunkumppanit, mutta tavattu väärään aikaan. Se mitä tehdään on väärin, tiedän ja toisaalta toivon, että tähän tulisi pian ratkaisu.

Voi, kun en vieläkään tiedä, mitä tekisin?

Ap

Vierailija
2/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten päättää olla sinun kanssa ja laittaa eron vireille vaimonsa kanssa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on tosissaan, niin tämä saa hänet toimimaan ja toisaalta voit löytää mökiltä elämäsi onnen

Vierailija
4/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se varattu mies!!!

Vierailija
5/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen mies siis on ex-heila. Aikoinaan ei seurusteltu koskaan. Tapailtiin vuoden verran ja pidettiin hauskaa. Sitten hän muutti ulkomaille ja minä tapasin ex-aviomieheni.

Se meidän juttu ei virallisesti koskaan loppunut, koska ei ollut mitään mitä lopettaa:)

Ap

Vierailija
6/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatun miehen jättämään vaimonsa, jos on joskus oikeasti jättämässä, huolimatta siitä mitä sanoisi. Nukkuuhan (tai tekee muuta) itsekin toisen vieressä joka yö, niin miksi sun pitäisi olla uskollinen?

Vierailija
7/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jo eronnut jos aikoisi sen tehdä.

Vierailija
8/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se varattu. Ja mene mökille.

Et tule pettymään.