Minkä niminen oli ukkomies, jonka kanssa vehtasit sinkkutyttönä?
Kommentit (24)
Pekka ei ollut naimisissa, mutta varattu kuitenkin. noin 10 vuotta sitten
Vierailija:
mistähän päin tuo sun tuomo k oli, siis noin niinkuin ilmansuuntaa kyselen. Mulla on ollut nimittäin sama
vehdata kenenkään varatun kans. Ainakaan tietääkseni.
Mut (ihan) aina ei voi tietää.
Vierailija:
Vierailija:
mistähän päin tuo sun tuomo k oli, siis noin niinkuin ilmansuuntaa kyselen. Mulla on ollut nimittäin sama
Mun vastaava oli ihan eri puolella Suomea, mutta toki riippuu tietenkin ehkä siitä, että onko tuosta sun T:n Helsingissä olosta monta vuotta. Ja uskaltaisitko sanoa yhtään esim. lapsimäärää tms.? Tietääkseni tää mun T ei ole asunut Helsingissä koskaan, mutta kun se nyt oli sellainen aika pikainen...niin, en tietty tiedä, että olisiko hän koskaan ollut esim. opiskeluiden vuoksi Helsingissä.
Tämä mun " uhri" on tosiaan viimeiset 20 vuotta asunut aivan eri puolella Suomea.
Mut mukavaa, että niitä muitakin värähdyttäviä saman nimisiä on liikenteessä, tai ainakin ollut....
Vierailija:
Tämä mun " uhri" on tosiaan viimeiset 20 vuotta asunut aivan eri puolella Suomea.
Vierailija:
Mut mukavaa, että niitä muitakin värähdyttäviä saman nimisiä on liikenteessä, tai ainakin ollut....Vierailija:
Jos näin, niin sitten se tosiaan ei ole sama, mutta tosiaan vähintään yhtä sykähdyttävä tämäkin...:-)
Joten viimeiseen 7 vuoteen ollaan nähty todella satunnaisesti. Viimeksi näin hänet sattumalta helmikuussa 2005 ja silloin asui tukevasti Helsingissä.
Vierailija:
Jos näin, niin sitten se tosiaan ei ole sama, mutta tosiaan vähintään yhtä sykähdyttävä tämäkin...:-)
Ilkka asui eri paikkakunnalla kuin vaimonsa (työn vuoksi). En tiennyt vaimosta. No, oli sitten tullut isäksikin sinä aikana... huh-huh...
Vierailija:
Joten viimeiseen 7 vuoteen ollaan nähty todella satunnaisesti. Viimeksi näin hänet sattumalta helmikuussa 2005 ja silloin asui tukevasti Helsingissä.Vierailija:
Koska tää mun ei tosiaan ole asunut koskaan, mutta toki työmatkoja saattaa olla sinnepäin, eli tuli tällainen mieleen, mutta jos tiedät suht. varmasti, että on ollut ihan oikeasti asustellutkin siellä esim. 2005 tukevasti kuten sanoit, silloin tosiaan lienee sataprosenttisesti eri rakastaja...
mun sillä oli ehkä sellainen ristiverinen ja siniset silmät
Et eri ukko, selvästi.
Mutta varmaan täällä pyörii muitakin tän mun tapauksen tuntijoita, on ns. sosiaalinen tapaus.
Mut nyt, asia loppuunkäsitelty ;-)
Koska tää mun ei tosiaan ole asunut koskaan, mutta toki työmatkoja saattaa olla sinnepäin, eli tuli tällainen mieleen, mutta jos tiedät suht. varmasti, että on ollut ihan oikeasti asustellutkin siellä esim. 2005 tukevasti kuten sanoit, silloin tosiaan lienee sataprosenttisesti eri rakastaja...
Mä oon ainakin niitten kaa ollut kun on ollut varattuja!!
Ei myöskään kertonut olevansa varattu.
Minulla ei ole koskaan ollut yhden illan juttua ja pitkät seurustelusuhteenikin päättyivät yhtä poikkeusta lukuunottamatta minun toimestani. Olen kaunis ja sosiaalinen ihminen, ja mieheni sain valita useamman kiinnostuneen joukosta. Kehtaattekin vielä leuhkia ja " paljastaa" pettäjiä, kun itse olette niin säälittäviä tapauksia, että olette joutuneet huolimaan toisten jämiä. En toki arvosta pettäjämiehiäkään, mutta tämä ketju kertoo myös karua kieltään teistä, " hyvät" naiset!
No, tässä muutama. Kari, Jari, Ismo, Tapio, Harri ja Mika
Mä en kyllä oikeasti edes tiedä, jos joku yhden illan hoito on ollu naimisissa. Niitä oli joskus aika paljon...=)