Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammoksutko pahoja hajuja, esim. ihmisissä? Mikä on herkin aistisi?

Vierailija
27.07.2007 |

Nimim. Ei kiitos aamuseksiä ennen hampaidenpesua

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päännahan haju leijuu uskomattoman kauas...

Olen kassalla töissä ja välillä tuntuu että tuleen oksennus kun se likaisen takin ja päänahan haju leijuu kassalla.

Joskus myös muilla kuin puliukoilla on aika vahvat hajut.

Vierailija
2/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin tarkka hajuaisti ja laatta meinaa lentää hien, suun ym lemusta..Kärsimys olla joskus ihmisten lähellä. Moni löyhkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessa.

Tupakan haju on ihan kamala, silloin kun poltin en edes tajunnut miten kamalalta haisen itse mutta nyt kun olen ollut vuosia polttamatta niin haistan kyllä jo kaukaa kuka polttaa ja kuka ei.

Todella monet ihmiset haisevat todella pahalle, joko ihan pesemättömyyttään tai sitten ovat lotranneet jotain hemmetin kärpäsmyrkkyä puoli pulloa aamulla (ja usein sieltä haisee vielä hiki sen myrkyn läpi joten oksetus on valmis).

Kaiken moisia " tuoksuja" sitä löytyy ihmisten vaatteiden alta. VAikka he eivät haisisi miltään vaatteet päällä niin auta armias kun he riisuvat paidan ja kengät+sukat niin tuoksut ovat valmiita. Työskentelen siis laboratoriossa näytteenotossa aina välillä ja sydänfilmiä varten on otettava pois paidat ja sukat, voi niitä aromeja. Eikä isorintaisten naisten tissienalusetkaan kovin hyvältä haise (filmiä ottaessa joudun niitä hinkkejä nostelemaan jotta saan elektrodit oikeille kohdille). Välillä oikein puistataa kun näkee kaikki näppylät ja paskat mitä sinne tissien alle on kertynyt, YÖK!!!

Vierailija
4/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee usein äänet ja melu, kun samaan aikaan toiset sanoo, että eihän nuo autojen äänet kuulu sisälle asti ollenkaan. Ja minä meinaan tulla hulluksi niiden äänien kanssa.

Vierailija
5/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää hien haju, pesemättömät hiukset ja hampaat, mummojen liikahajuvesi, joku markettipartavesi ja somalien käyttämä hajuste, myskiä kait se on. Hyi saatana noita lemuja. Ja koiran pierut haisee pahalle.

Vierailija
6/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakkaan hien ja lian haju suorastaan oksettaa

Vierailija
7/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten likaisuus on kuvottavaa. Sellaset kauan sitten pestyt housut haisee likaisen perseen hajuiset housut löyhkää todella kuvottavalle. Harvemmin naisilla törmää sellaseen, mutta kyllä ne naisetkin osaa haista pahalle. Ainahan ne niitä vähemmän koulutettuja tai mielentetveyspotilaita on.

Liika hajuvesi ei ole mitään likaisuushajuun verrattuna.

Vierailija
8/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kuulotesteissä (järjestetään työn puolesta) saanu erinomaisen tuloksen. Lisäksi hyvä kyky tulkita kuulemaani. Erittäin isolla todennäköisyydellä tiedän mistä ääni lähtee ja kuinka pitkältä.

Sitten täytyykin sanoa, että kuljen pullonpohjat päässä. Näen just ja just nenäni eteen.

Vierailija
9/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan niin syvästi ihmisten hajuja, että en juurikaan hengittele nenän kautta. Minulla on myös hyvin ahtaat sieraimet, joten mielelläni pidän nenän kiinni kokonaan.

Ei minua vaivaa kemikaalien hajut, bensa, hajuvedet, partavedet on ihan ok, samoin jopa tupakka.

Mutta ihmisen ruumiin hajut, likaiset hiukset, hengitys, hiki.... ugh. En voi edes kotona nukkua mieheeni päin jos hänen hengityksensä osuu minua kohti. Siis aamuhengitys kun hampaita ei ole pesty.

Likaisten pyykkien nosto pesukoneeseen on hirveää. Eilisaamuna haistoin pomoni tulleen töihin parinkymmenen metrin päähän...

Mieheni nauraakin, että minut voisi palkata huume- tai homekoiraksi kun olen niin yliherkkä.

Ei tämä kivaa ole, kauheaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan