Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parinvaihtokokemuksia

Vierailija
26.07.2007 |

Positiivisia ja negatiivisia, sekä niiden väliltä kaivataan. Miten järjestitte itsellenne parin ? miten ensitapaaminen sujui ? Paraniko oma parisuhde, vai menikö huonompaan suuntaan? Olitteko kimpassa vai kaksin, miten seksi sujui ?

kestokysymyksiä, mutta aina ajankohtainen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria etsittiin, muttemme löytäneet. Löysimme kuitenkin mukavan miehen, jonka kanssa olimme kolmistaan ja aika monta kertaa olin kahdenkin. Parisuhde oli ihan hyvässä kunnossa - eipä muuten olisi uskaltanut kokeillakaan. Ongelmaksi muodostui toisen miehen halu kiinteämpään suhteeseen. Seksi oli hyvää ja aluksi aivan loistavaa.

Vierailija
2/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan mittaan hipelöimme ja suutelimme monesti naispuolisen kaverini kanssa, niinkuin aina ennekin. Saimme päähämme, että pilkun jälkeen menemme meille ja harrastamme tyttöseksiä keskenämme. Mies siitä sitten intoutui ja pyysi jatkoille mukaan oman ystävänsä. Loppujenlopuksi minä ja ensin kaverini kanssa kahden, sitten molemmat miehet tulivat mukaan kimppaan. Kaikki harrastivat seksiä keskenään paitsi miehet eivät koskeneet toisiinsa. Kokemus oli ainutlaatuinen ja unohtumaton.

Mutta.. mutta... koska kaikki olivat hyvä ystäviä keskenään niin mukaan astui ihan järkyttävä mustasukkaisuus. En voinut enää käydä ystävälläni kylässä eikä hän meillä ellei mieheni ollut kotona. Luuli että lipitämme toisiamme hänen selkänsä takana. En voinut enää käydä mieheni kaverilla eikä hän meillä koska mehän tietysti vain panimme koko ajan. Sama juttu minulla. Olin äärimmäisen mustasukkainen ystävästäni joka oli paljon paremman näköinen kuin minä ja niimpä motkotin miehelleni jatkuvasti ystävästäni jos mieheni oli tavannut ystäväni ohimennen jossain.

Järkyttävästä mustasukkaisuudesta johtuen suhteeseen tuli mukaan väkivalta joka muuttui niin vaaralliseksi, että meinasin menettää henkeni ja lapseni äitinsä.

Jätin miehen ja sen koommin emme ole tavanneet sillä muutimem toiselle paikkakunnalle.

Jos jotain osaan kysymykseesi vastata niin sen osaan oman kokemuksen kautta sanoa, että hommatkaa teille täysin vieras ja tuntematon pariskunta jonka tapaatte vain kerran tai kaksi ja ainoastaan sekisn merkeissä. Vaikka ette olisi mustasukkaista tyyppiä niin mustasukkaisuus voi yllättäen astua kuvaan jommankumman puolelta tai molempien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö toi juuri vaarana, että joku osapuolista ihastuu, tai jää jollain tavalla koukkuun väärään henkilöön. Itsekin haluaisin toteuttaa 2 M + N asetelman, mutta mielessä on käynyt , että siitä voi seurata se, että mies alkaa pommittamaan vaimoani jälkikäteen vaikka kuinka oltaisiin sovittu säännöistä.

vaimooni luotan täysin, mutta 3 osapuoli on aina vähän arpapeliä

Vierailija
4/6 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tosiaan ongelmaksi muodostui toisen miehen halu kiinteämpään suhteeseen, mutta reheliisyyden nimissä pitää sanoa, että varmaan meiltäkin lähti vääriä signaaleja. Seksi on kuitenkin siitä mutkikas juttu, että yhtenä päivänä innostaa yksi asia ja ehkä muutaman kuukauden, mutta sitten se ei ehkä olekaan niin tärkeää. Ja kun sopassa on kolme tai neljä niin ristiriitojen riskit nousee. Toiset ehkä osaa nauttia seksistä vain seksinä, mutta meillä se kuitenkin liittyy kokonaisen ihmissuhteeseen. Niin ja ei se ainakaan minulle ollut aivan mutkatonta olla suhteessa kahteen mieheen yhtäaikaa. Luulisin, että on paljon helpompaa kun on salainen rakastaja, silloin voi asiat pitää jotenkin erillään. No onneksi mieheni ei ole taipuvainen mustasukkaisuuteen.

Vierailija
5/6 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varustettu ihminen ymmärtää kokeilemattakin että mihin tuollaiset leikit johtaa.

M

Vierailija
6/6 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin parinvaihtoleikit johtaa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi