Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla olisi taloudellinen mahdollisuus, lopettaisitko työnteon kokonaan?

Vierailija
26.07.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin mieheni firman asiat kuntoon ja kirjoittaisin lisää kirjoja.

Vierailija
22/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkun aikaa kotona, kunnes halusin taas töihin. Työskentelen omassa yrityksessämme omalla aikataululla, opiskelen ja kirjoitan.

Pää tarvitsee virikkeitä, ja ihan niin rikas en sentään ole, että voisin vain matkustella ympäriinsä ja ajella limusiinilla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittömästi mutta toimettomaksi en haluaisi jäädä. Muuttaisin perheen kanssa ulkomaille asumaan ja tekisin opaskeikkoja vaikka. Tai jatkaisin maalaamista.

Vierailija
24/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saisin edes sitä vajaan 20.000 putiikkia ostettua.

Ja, kun sitä rahaa ei rupea kuitenkaan virtaamalla heti sisään tulemaan, niin pitäisi olla jotain, millä elää ne alkukuukaudet.

Voisin harkita myös jonkun luxus-liikkeen perustamista, mutta sekö vasta maksaakin. Ja sitten pitäs löytää liiketila stadista ja sen jälkeen sitä rahanmenoa ei sitten enää tarvitsekaan miettiä...

Vierailija
25/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jatkaisin ihmisten hoitamista vapaaehtoistyössä. Eli ei enää pakkotahtista työtä ja vittumaisia työkavereita. Tekisin juuri sitä, mitä haluaisin eli auttaisin yksinäisiä vanhuksia heidän kotonaan.

Vierailija
26/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkatyön.

Vierailija
27/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen palkalla pärjättäisiin mainiosti ja lapset ovat kohtapuoliin aloittamassa eskari/koulutaivaltaan, joten mikäs sen mukavampaa:) Olen kuitenkin jo jonkin aikaa pikkuhiljaa etsinyt töitä, sillä ympäristön painostus alkaa tuntua liian kovalta :( Miehen puolesta voisin mainiosti jatkaa kotona oloa, mutta ne jatkuvat kyselyt: Koska lähdet töihin?, Jokos teidän nuorempi on täyttänyt 3v? Sinullakin sitten hoitovapaa lakaa loppua... arrgh!

Vierailija
28/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvisi kahta kertaa miettiä! =D Ja niin haluaisia mieskin lopettaa. Muutettaisiin johonkin maailmalle lasten kanssa, voisi maata vaihtaa mielialan mukaan.. =) Suomesa voisi käydä välillä ehkä kääntymässä..

Ah, ku voisikin elää noin..Nyt väännetän niska limassa töitä vuosi, että päästään edes kerran vuodessa johonkin pienelle kaukoreissulle. Suomessa eläminen on niin pirun kallista =(

Vierailija
29/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta duunia on olla himassa OMIEN muksujen kanssa. eihän tätä muut oikein arvosta, kuin oma perhe ja tuet tähän ovat kuin kärpäsen pissa. mut mä nautin ja viihdyn ja olen hyvin kiitollinen ja onnellinen, että meillä on tähän oikeesti varaa, eikä tarvi laskea senttejä mitä ostaa.

kyllä mielessä on ollut perustaa esim joku mielenkiintoinen yritys, joka olis samalla osittain harrastus tai joka tois mielihyvää, et se olis mun tyylinen yritys... mutta, ehkä sitten kun lapset ovat isoja..

tai kun omat lapset ovat isoja ja pikkujalkojen sipsutusta ei enää kuulu, niin voisihan sitä ottaa hoitolapsia :)

mutta toistaiseksi kotona ihan hyvä olla vain... teen mä asuntokaupoilla kuitenkin kivasti bisnestä tän kotiäitiyden lisäksi :)

Vierailija
30/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on minulle suuri intohimon kohde. Saan siinä valtavasti haasteita ja onnistumisen kokemuksia. Toisaalta siinä on myös paljon tuttua ja turvallista. Ettekä voisikaan arvata alaani: hoitotyö, leikkaussh! ; )

Se siitä paljon parjatusta hoitotyöstä.

Vierailija
31/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittäisi. Opiskelisin, harrastaisin liikuntaa, ja ehdottomasti vapaaehtoistyötä. Esim syöpäpotilaiden tukihenkilönä, tai vanhusten auttamista, tai huume-tai päihdeongelmaisten...voi olisin onnellinen saadessani tehdä jotain oikeasti tärkeää. Saisi olla lasten kanssa enemmän. Omia juttuja voisi tehdä kun penskat on koulussa.

Vierailija
32/32 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia, kuvataiteita jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän