Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te jotka käytte TERAPIASSA tai jossain keskusteluavun piirissä!

Vierailija
25.07.2007 |

Onko teillä koskaan sellaista, että kuvittelette, mitä se ammatti-ihminen tekee vapaa-aikanaan, onko sillä perhettä jne. Minkälaisia havaintoja olette tehneet omasta ammattiauttajastanne?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksifantasioita keksin koko ajan.

Vierailija
22/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tuskin ammattiroolini vastaa arkiminääni.

Olisi toki hauska tietää, mitä minun asiakkaani heijastavat minuun.

T. Psykoterapeutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä siitä melkein mitään. Kotiosoitteen sain tietää, kun kävin vähän aikaa puhelinmyynnissä töissä ja sattumalta se tuli mun listalle. Tunnistin nimen mutta ajattelin että onkohan kaima kun eri kapungista mutta oli se sitten se. Tilasi lehden : D

Vierailija
24/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma psykologini on vähän tylsä tyyppi. Harrastaa varmaan lenkkeilyä (päättelin vartalomallista ja kenkämausta) ja jotain muuta terveyshömppää. Ei ole mikään ylisuorittaja vaan aika rento ihminen. Tuon päättelin, kun hän korosti, että ihmisen ei pidä ottaa asioita liian vakavasti ja näytti siltä, että toteuttaa tuota filosofiaa omassa elämässään. MBTI-tyypiltään hän on varmaankin ISFP tai ISFJ.

20:n terapeutti kuulostaa hauskalta. :D

Vierailija
25/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä siitä melkein mitään. Kotiosoitteen sain tietää, kun kävin vähän aikaa puhelinmyynnissä töissä ja sattumalta se tuli mun listalle. Tunnistin nimen mutta ajattelin että onkohan kaima kun eri kapungista mutta oli se sitten se. Tilasi lehden : D

Oho, myit siis terapeutillesi lehden puhelimitse? Hassu sattuma :)

Vierailija
26/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, myit siis terapeutillesi lehden puhelimitse? Hassu sattuma :)

Tunnistiko?

Vierailija
27/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että terapeutillani on perhe, varmaan joskus mainninnutkin siitä. Mulla on niin paljon tekemistä omassa elämässä etten jaksa miettiä terapeuttiani muuta kuin välineenä. Etukäteen minulle oli kerrottu että hänellä on takanaan hyvä ura, tehnyt siis paljon ja hyvin, ja se on oikeastaan kaikki mitä hänestä henkilönä haluan terapiassa tietää.

Vierailija
28/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä vain, että joskus jännitän ja pelkään, että enhän vain törmää terppaani jossakin terapian ulkopuolella - sellainen olisi jotenkin inhottavaa. 

Ohis, mutta minä päädyin kerran vahingossa samaan teatterinäytökseen kuin terapeuttini. Istuttiin vieläpä samalla rivillä. 😃

Mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin en ole oikeastaan lainkaan kiinnostunut ajattelemaan terapeuttini yksityiselämää. 

Vierailija
29/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut terapeutille suoraan etten halua tietää hänestä mitään. Sitten kun luopumisen aika tulee niin se olisi vaikeampaa jos tietäisin hänestä jotain,tällä tavalla saan pidettyä tietyn etäisyyden. Totta kai jotain voi päätellä,mutta en ole ajatuksella lähtenyt enempää leikkimään.

Vierailija
30/52 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmanpuoleinen, vähän pyöreä nainen. On naimisissa, lapsista ei tietoa, mutta varmasti aikuisia jos niitä on. Googlaamalla löytyy osallistumista erään hyväntekeväisyysjärjestön toimintaan. Aika harmaa tyyppi, mutta hyväntahtoinen ja välillä väläyttää vähän hyvällä tapaa ironista huumoria.

Vierailija
31/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
32/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt tollasia terapeutistani.

Vierailija
33/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se kyllä mulle itse kertoi perheestään. Jotain kysyin siihen suuntaan ja heti kertoi avoimesti. Se tuntui luottamuksen osoitukselta. Selkeältä.

Vierailija
34/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää/tutustua. Alkaisin liikaa miettiä mitä tuo minusta ajattelee, voinko sanoa näin tai näin...

Vierailija
35/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän liikaa. En uskalla sanoa mitään itsestäni.

Vierailija
36/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miksi sellainen vanhempi mies pitää roikkuvia farkkuja niin, että peppuvako näkyy. En olisi tarvinnut sitä näkyä, on jo traumoja tarpeeksi.

Vierailija
37/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, miksi sellainen vanhempi mies pitää roikkuvia farkkuja niin, että peppuvako näkyy. En olisi tarvinnut sitä näkyä, on jo traumoja tarpeeksi.

:D ehkä alitajuisesti tarjoaa sinulle itseään..

Vierailija
38/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä samasta syystä, kuin vanhempi nainen vilauttaa tissivakoaan..

Vierailija
39/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam!

Vierailija
40/52 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up