Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö, oletko talvi-, kesä-, kevät- vai syysihinen?

Vierailija
25.07.2007 |

Siis sellaisten ihon, hiusten väriin ja silmien väriin perustuvan värianalyysin perusteella.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin vaalea iho, ei ota aurinko millään kiinni rusketukseksi, mutta muutama pisama on. Hiukseni ovat keskiruskeat, joissa ihan lievä punerrus. Silmäni ovat täysin harmaat.

Vierailija
22/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat hiukset, tummansiniset silmät, tummat ripset ja kulmakarvat, rusketun tosi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma iho. 66

Vierailija
24/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä pehmeä kesä. Tuolla aiemmin oli jotain kommenttia tämän värisävyistä.

Vierailija
25/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla kirkas talvi, riippuen siitä kuinka paljon silmiesi väri viilentää kokonaiskuvaa sinusta, ihosi ei ole ihan tyypillinen tälle kirkkaalle talvelle. Värejä mm. jäänsininen, jäänpinkki, ... (ei pastelliväri, vaan kirkkaan sävyn vaalea versio, näitä pitää yhdistellä kirkkaampiin väreihin) vadelma, puhdas punainen, purppura, koboltinsininen, laivastonsininen, musta. Tällaiselle henkilölle suositellaan kirkkaita värejä siten yhdistettynä, että niistä muodostuu kontrastia.

Toisaalta, jos silmäsi ja kulmakarvasi ei piirry hirveän terävänä kasvoihisi, niin voit olla myös tumma talvi. Tämä eroaa edellisestä siinä, että värit ovat tummia sävyjä mm. smaragdinvihreää, männynvihreää, viininpunaista, laivastonsininen ...

Näiden kahden talvihenkilön väriskaalaan kuuluu myös ruskea, mutta sitä ei suositella sinisilmäiselle kirkkaalle tai tummalle talvelle, sopii paremmin ruskeasilmäiselle. Vitivalkoinen käy taas molemmille, kuten mustakin.

Vierailija
26/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" riippuen siitä kuinka paljon silmiesi väri viilentää kokonaiskuvaa" ? 66

Vierailija
27/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaan talven silmät korostuvat kasvoista jalokivenhohtoisena sinisenä (tai violetinsinisenä tai kirkkaan pähkinänruskeana). Mitenkähän tuon jalokivenhohtoisuuden sitten määrittelisi ...

Tumman talven silmissä on silmät hyvin mustansiniset, josta sinisen juuri ja juuri erottaa (tai pähkinänruskeat tai oliivinvihreät)

69

Vierailija
28/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmät on tosi tummansiniset. 66

Vierailija
29/48 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : // www. marjutshemeikka. fi/ analyysit. htm

Vierailija
30/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja syksy lämpimiä, kesä ja talvi viileitä. Yksinkertaista on katsoa sopiiko sävyihin paremmin kulta/pronssi (lämmin) vai hopea/platina (viileä). Jos analysoi itse, niin pitää unohtaa ne omat makumieltymykset ja ennakkoluulot.

Vierailija
31/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikatkaa mullekin.

Vierailija
32/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumman ruskeat hiukset, kulmat sekä ripset, siniset silmät, rusketun hyvin, aavistus pisamia (joista suurin osa oikeassa käsivarressa! =) )

Käytän paljon ruskeaa ja jokunen oranssikin vaate löytyy. Syksystä ainakin muuten tykkään ja inhoan alkuvuotta.

Vierailija
33/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta helppo testi: sopiiko paremmin puhdas valkoinen vai luonnonvalkoinen. Niitä löytyy varmaan useimmista kodeista.

Vierailija
34/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä värit keväälle käy?

Vierailija
35/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla lämmin syksy koska lämpimän syksyn värit miellyttävät minua suuresti mutte ei, en ole. Ja pyh!

Toki pehmeän syksyn värit sopivat minulle parhaiten, myönnän kyllä sen mutta minä itse sopisin parhaiten lämpimän syksyn väreihin. Täytyy tosin myöntää että nuo värianalyysit todellakin pitävät paikkansa.

Tai sitten ei.....

Vierailija
36/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa tarkemmin mitä värejä " kesälle" suositellaan. Ei kyllä pätkääkään mene yksiin omien mieltymysten kanssa :D

Kesä: Kuulaita ja raikkaita, viileitä ja puuterisia värejä, jotka on sävytetty valkoisella. Kesän sävyjä ovat pastellit, roosat, vaaleanpunaiset ja hempeät lilat. Muita kesän sävyjä: kova valkoinen (t-paidanvalkoinen), nutrianruskea ja farkunsininen.

---

Inhoan yli kaiken pastellisävyjä ja roosaa :D Eikä hempeät värit kuulu ohjelmistooni ollenkaan...

Vierailija
37/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutua ja meikata?

Ruskeat hiukset, tummanruskeat silmät, tummat kulmat. Moni on arvellut että on ulkkolainen vanhempi tummuuteni vuoksi (ei kuitenkaan ole). Iho tähän nähden todella vaalea. Rusketuin lapsena todella hyvin mutta nykyisin keskimääräistä huonommin (en kyllä tykkää olla auringossakaan enää, johtuisiko siitä). Ei pisamia. Syntyessä tukka oli musta ja siitä lähtien on vaalentunut. Ripset ja kulmat kuitenkin tosi tummat. Ja viiksikarvat :-(

Vierailija
38/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 38

Vierailija
39/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olen?

Vierailija
40/48 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen, olemme kuin kaksi marjaa - vain eri ikäisiä painoksia toisistamme. ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi