Lue keskustelun säännöt.
telinejumppareitten äitejä?
25.07.2007 |
missä seurassa lapsesi harrastaa, montako kertaa viikossa, paljonko maksaa?
onko lapsi ollut pienestä asti todella lahjakas vai muuten vaan kiinnostunut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nyt kun ikää 8vuotta.
Kilparyhmäläiset harjoittelee jo eskari-ikäisinä 3-4 kertaa viikossa 2-3 tuntia kerrallaan... Me emme siihen suohon lähteneet, kun perheessämme on muitakin lapsia ja harrastuspaikka on aika kaukana.