Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteet solmusssa, apua?

Vierailija
25.07.2007 |

Vuosia on jo tuntunut parisuhteessa huonolta. Eroa olen miettinyt jo kauan. Elämä ei ole vastannut tässä suhteessa sitä mitä siltä haluan. Yksinolo on tuntunut ihanalle, miehen kotiin tulo taas ahdistanut. Lapsia on. Seksi ollut vuosia surkeaa. Fyysisitä syistä, jotka ei korjattavissa. En voi sanoa rakastavani. Kosketus ällöttää. Nyt jäin miehelle kiinni pettämisestä ja ollaan päästy puhumaan. Mies rakastaa yhä ja haluaa kaikesta huolimatta jatkaa. Olin luullut että hänellä on yhtä kamala olla, ja välinpitämättömyys samaa luokkaa kun itselläni. Nyt on alkanut tekemään kotihommia ja taistelemaan suhteestamme. Pyysi miettimään, onko mitään mikä saisi minut jäämään.

Ajatukset ihan sekaisin. Toisaalta haluan eron ja mahdollisuuden tutustua erääseen ihanaan mieheen. Mutta oma mies ottaa nyt tunteisiin, on niin paha olla kun hänellä helvetti. Mun aiheuttama. Vielä viikko sitten oli erosta varma, nyt mietin. Onko mulla velvollisuus jäädä. Raha-asiatkin niin pielessä, että mietin onko meillä varaa elättää lapset yhdessä...

Auttakaa, jotain mielipiteitä jne? Kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele kuitenkin mihn aiemmin rakastuit miehessäsi ja yritä saada sitä kautta tunteet palautettua mieleen. Onko toinen mies vapaa,onko lapsia? Suhteen alku voi nimittäin olla vaikea,jos molemmilla on välit selvittämättä menneisyytensä kanssa. Uusperheen elämäei sitä paitsi muutenkaan olemitään herkkua. Minun neuvoni on,että puhukaa miehesi kanssa kaikki asiat selviksi ja miettikää mitä haluatte. Olkaa ehdottoman rehellisiä toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten me naiset ollaan niin kilttejä että tunnetaan syyllisyyttä jos emme anna mahdollisuutta.