Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä löysin taikakeinon uhmaavan 2v:n taltuttamiseksi :D

Vierailija
25.07.2007 |

mukula on ollut viime aikoina ihan holtiton, raivo nousee millisekunnissa ja silloin lentää seinille kaikki mitä hänellä mahdollisesti on käsissään. hakkaa ja läpsii minua, ei auta matala puhe rauhallisella äänellä lapsen tasolle laskeutuen, ei auta kiinnipitäminen, ei jalopeuramainen karjaisu, ei mikään. eilen lakkasin reagoimasta lyömiseen ja 2v löi sitten vauvaa (täysillä naamaan, eka kerta kun on millään lailla tölvinyt pikkusiskoa). tähän reagoin karjumalla taas jalopeurana.

tänään hommat lähtivät samanlasieen vyöryyn. olin sohvalla imettämässä ja 2v hengaili vieressä, ja rupesi potkimaan minua. kielsin ja lapsi toki potki entistä lujempaa, kantapäät viuhuivat uhkaavan läheltä vauvan naamaa. kielsin rauhallisesti ja vakavasti, mutta huomasin että se vain lietsoo laspen raivoa.

ja se ratkaisu siis: yhtäkkiä pälkähti päähän amerikkalaisten elokuvien patenttiratkaisu mihin tahansa tilanteeseen, sanoin lapselle ihan vilpittömän ystävällisesti että " minä rakastan sinua" :D

lapsi hämmentyi ja seuraava potku osui jo sohvatyynyyn, potkaistessaan huusi vielä että " ei hakasta!" , johon vastasin että " kyllä vaan rakastan ja sille sä et mahda mitään, sinä olet mun ihana lapseni ja minä rakastan sinua aina" . mukula istui alas, henkäisi ja ehdotti että luettaisiin yhdessä kirjaa :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan hyvä oivallus.

Vierailija
2/2 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMIOTA, RAKKAUTTA ja HELLYYTTÄ eikä huutoa, rankaisemista ja jäähyä!

Voi kunpa kaikki tajuaisivat sen, että aiheuttavat vain lisää ongelmia hylkäämällä reagoivan esikoisen kun vauva vie kaiken ajan. Antakaa kahdenkeskeistä aikaa ja hellyyttä JOKA PÄIVÄ.

Ja tietenkin rangaistukset ja rajoja, mutta ei pelkkää huutoa ja raivoa, vaan aina ensin rakkautta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi