Mies tekee vallan ylitöitä ja mä homehdun muksujen kanssa kotona!
Meillä ei ole toista autoa, että pääsisin jonnekkin. Asutaan kyllä lähellä keskustaa, mutta kaksostenrattailla ei huvita aina lähteä kauppoihin pyörimään. Eikä oikein ole mitään tekemistäkään,, saatika aikuista seuraa. Perhekerhot ym. touhut alkaa vasta syksyllä ja niitäkin harvakseltaan. Eikö tuo mies tajua, että sitä tarvitaan kotonakin. Ei kuulema voi kieltäytyä ylitöistä, koska muuten ketään muu ei niitä hommia tekisi. Masentavaa..
Kommentit (10)
mutta ylityöt saa pitää lomana sitten joskus. Ei makseta rahana!!! Siksi mua vituttaakin miksi se moiseen suostuu!!!
En ole läski ja kyllä niitten kaksostenkärryjen kanssa kaupungille pääsee, mutta ei sitten kauemmas ja kahden pienen kanssa juna ja bussikyyti ei houkuta. Ei ole varaa hankkia toista autoa tai shopata.
-ap-
Mä tunnen useampia naisia, jolla montakin alle kouluikäistä eikä autoa. Silti ollaan tavattu ja käyneet meillä kylässä jne. On se vaikeaa. Jos paikallisjunia meinaat, niin niitäkin on matalalattiaisia.
kyllä mekin kyläillään, eikä nyt ihan aina kotona olla. Mutta saa kai sitä välillä masentua kun ei haluaisi suunitella elämäänsä kuin olisi yksinhuoltja ja olisi kiva kun joku muukin välillä hoitaisi lapsia eikä aina olisi töissä. kaipa mua nytten rankaistaan ku nenemmän näitä lapsia halusin, siis en lukumäärällisesti vaan olisn vauvakuumeisempi kun mies.
-ap-
koska miinustettuna hoitomaksut mun palkasta on melkeen plus-miinus nolla ollaakko kotona vai töissä. työni on viel ävuorotyötä joten miehen olisi todella hankala yhdistää työ ja lastenhoito. no eipä ainakaan tekisi ylitöitä enää.
-ap-
Tehän olette perhe ja sulla pitäisi olla PARIsuhde, joka tarkoittaa kahden aikuisen välistä suhdetta. Onko teillä kahdenkeskistä aikaa edes silloin tällöin, entä saatko pari kolme kertaa viikossa " omaa aikaa" , jolloin saat mennä yksin jonnekin?? Kyllä jokainen tarvitsee tietyn verran sitä omaa aikaa, rauhaa olla yksin tai mennä minne huvittaa. Lasten kanssa sitä on tosi sidottu. Toki olisi tärkeää, että voisitte lastenkin kanssa tehdä jotain kivaa yhdessä. Onneksi syksyyn ei ole pitkä aika.. ;) Voimia sulle!
Mua ei huvita kaatua sänkyyn siinä mielessä kun ensin kokopäivän hoitanu lapsia, laittanu nukkumaan ym. mies sitten valittaa miksi meillä ei ole seksiä.. hmm, miksiköhän, koska en halua ola vaan joku monitoimikone. Omaa aikaa ei ole, ehkei mua huvitakkaan lähteä minnekkään, oonkohan masentunut?
-ap-
Sä olet säälittävä tapaus.