Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita keiden mies ei anna teidän jäädä hoitovapaalle? Meillä mies ei suostu elättämään ja painostaa töihin.

Vierailija
25.07.2007 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla yllätyksenä tuollainen poikkeama arvomaailmassanne?

Vierailija
2/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin, kun esikoinen oli 13kk. Minulla oli vuorotyö ja miehelle lankesi kova vastuu kotitöistä/lapsen hoidosta/lapsen hoitoon viennistä. Nyt kuopuksen jälkeen mies haluaakin minun olevan piiitkään kotona, vaikka minä haluaisin jo vähitellen aloittaa ainakin osa-aika työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat vain kerran elämässään pieniä ja jos sä haluat olla lasten kanssa kotona niin älä kuuntele miestä! Sanoisin miehelle et jos ei tämä käy niin etsi itsellesi uusi asunto ja häivy.

Vierailija
4/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin tuntee ja kokee mitä lapseensa ja vaimoonsa tulee!

Ja voithan mainita että aviopuolisoilla on lainkin mukaan velvollisuus ns elättää toisiaan jos tarpeen on.

Jos siis naimisissa olette.

Kaikenlaisia sikaluusereita sitä onkin miehinä ja isinä.

Vierailija
5/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoisin miehelle et jos ei tämä käy niin etsi itsellesi uusi asunto ja häivy.

Vierailija
6/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään äidin yksinoikeus ole- vain haluatko vain lusmuta töistä?

Vierailija
7/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa menee kaikki puoliksi jos ei ole avioehtoa ja mies maksaa elatusmaksut + lisäksi kodinhoidontuki ja lapsilisät. Olen itse eronnut ja olin kotona 3 vuotta YH:nä. Mies maksoi kyllä tosi hyvin kun tarpeeksi painostin ja nyt sanoo et oli hyvä et hoidin lapset kotona vaikka olikin sitä vastaan erotilanteessa.

Vierailija
8/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sano sille että se ei ole mies eikä mikään

jos noin tuntee ja kokee mitä lapseensa ja vaimoonsa tulee!

Ja voithan mainita että aviopuolisoilla on lainkin mukaan velvollisuus ns elättää toisiaan jos tarpeen on.

Jos siis naimisissa olette.

Kaikenlaisia sikaluusereita sitä onkin miehinä ja isinä."

No eihän se nyt noin mene!! Yhessähän tuollasiet asiat tulee päättää. Perusteliko miehesi asiaa tarkemmin? Onko oikeasti niin, että hoitovapaa ei ole mahdollinen?

Vierailija
9/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies kanssa sitä mieltä, että äitiysloman jälkeen töihin. Ei suostu maksamaan vuokrasta ja laskuista yhtään enemäpää kuin minä. Olimme säästäneet esikoisen kaikki lapsilisät hänen omalle tililleen. Mies laittoi lainaamaan rahat sieltä, jotta voin olla kotona vauvan kanssa vielä vuoden. Kun menen töihin, joudun palaluttamaan rahat esikoisent tilille. Ei meilläkään pitäs rahasta olla kiinni minun kotiin jäämiseni, mies tienaa n5000e/kk.

Vierailija
10/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei meilläkään pitäs rahasta olla kiinni minun kotiin jäämiseni, mies tienaa n5000e/kk.

Kaikenlaisia p***apäitä.

t: mies

Vierailija
11/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se ole mies eikä mikään joka ei PYSTY perhettään elättämään. Halveksin tollaisia miehiä. Olisi miettinyt etukäteen ja pitänyt mulkkunsa housuissa jossei halua ottaa vastuuta. Olisi muuten mulle erittäin vahva syy erota. En kuuntelisi tollaista pätkääkään. Sanoisin et joko kotiin jää sinä tai minä, päätä itse.

Vierailija
12/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuollaiseen?

Etkö tajua, että miehesi käyttää henkistä väkivaltaa sinuun?

Miksi ihmeessä suostut kantamaan yksin vastuun siitä, että taloudellinen tilanne muuttuu perhekoon kasvaessa???

Ei tuollaista miestä voi isäksi edes sanoa, HYI että kun sylettää!!!

Vierailija
13/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mieheen auta mitkään puheet. Ei kyllä edes osallistu lastenhoitoon mitenkään, esikoinen 8v ja vauva 8kk. Vauvalle vaihtanut tasan yhden kerran vaipan. Saas nähdä miten pärjäävät kun vuoden päästä lähden takas töihin, teen kolmivuorotyötä, joten mies joutuu aika paljon olemaan öitä muksujen kanssa keskenään.

Vierailija
14/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisot ovat toisille ELATUSVELVOLLISIA LAIN MUKAAN!!!!

Vierailija
15/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vaan:(((.

Minusta on täysin luonnollista että mies sitten kantaa suuremman taloudellisen vastuun naisen ollessa hoitovapaalla tai äitiyslomalla. Tai jos mies on kotona, niin sitten nainen maksaa enemmän.

En oikein tajua MIKSI hankitaan lapsi jos ei tajuta, ettei se lapsi ole mikään esine, jonka voi kiikuttaa hoitoon heti kun se on esteenä elintason laskulle??? Karseeta!!!!

Tunnen kyllä tällaisia isiä, haluavat vain sitä uusinta tekniikkaa ja äidit vaan takas työelämään mahdollisimman nopsaan.

Vierailija
16/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hoitovapaa ala äitiysloman vaan vanhempainvapaan jälkeen.

Vierailija
17/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sujuu hyvin. Siis kaikki vaatetus, sadevaatejutu ja muut.

Ei jumalauta varmaan selviä siitä.

Vierailija
18/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies saa sen hoitaa niin kuin parhaaksi näkee niin selviää siitä lopulta vähintään yhtä hyvin kuin nainenkin.

Vierailija
19/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaankaan ollut edes omistusasuntoa silloin mutta hirveästi ikävä kyllä muita menoja (lainoja ja kalliihko vuokra ym).

Vierailija
20/20 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kolme vuotta. Ja ihan ilman papin aamentakin hänelle on ollut selvää, että itse hoidetaan oma lapsemme kun on se kerran maailmaan saatettukin ja hän tuo meille rahan taloon. Nyt muksu on 3 ja olen syyskuussa lähdössä työelämään. Ihanaa, tulot tuplaantuu ja voi taas ostella kaikkee ylimääräistäkin. Kannattaa miettiä tarkkaan kenen kanssa lisääntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi