Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellihinnoista!

Vierailija
24.07.2007 |

Auttakaa nyt...



Jos hotellin hinnastossa ilmoitetaan, että yöpyminen maksaa vaikkapa 90 e / 2 hengen huone / vrk, niin onko tuo hinta nyt sitten yhteishinta kahdelta hengeltä? Vai pitääkö se käsittää, että hinta on henkilöhinta...?



Miten yleensä?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako halvemmalla huoneen vai samaan hintaan?

Vierailija
2/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden hengen huone on aina kahden hengen huone. Etkö voisi yöpyö yhden hengen huoneessa lisävuoteella? Tulisi halvemmaksi jos toinen on lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme