" No mutta voi sentään, miedän pikkuprinsessa onkin täällä jo herännyt!"
Näin isoveli 4v. höpötteli pikkusiskolleen 9kk kun kuuli kävi kurkkaamassa häntä kesken päiväunien :)
En ymmärrä mistä tuonkin ilmauksen on oppinut, sillä itse en käytä mitään vastaavia.
Kommentit (4)
" Voi herranen aika sentään, siinähän on ampiainen"
" Oi, voi, nyt sattui minttua leukaan" (pikkusisarusta)
" Ei pihalla sada huomenna.. Välttämättä"
" Mennään uimaan, ihmees" (Sanajärjestys sekaisin)
käyttänyt (vanhempiensa tapaan) paljon sellaisia ilmaisuja kuin " itse asiassa" , " periaatteessa" , " mahdollisesti" jne. On aika hupaisaa kun tosi pienikokoinen pikkulapsi toteaa kaverilleen: " Toi on itse asiassa mun hiekkamuotti, mutta kyllä sä periaatteessa voit sitä käyttää."
" Ja homma jatkuu" . Keneltäköhän se on sen napannut.