Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" No mutta voi sentään, miedän pikkuprinsessa onkin täällä jo herännyt!"

Vierailija
24.07.2007 |

Näin isoveli 4v. höpötteli pikkusiskolleen 9kk kun kuuli kävi kurkkaamassa häntä kesken päiväunien :)



En ymmärrä mistä tuonkin ilmauksen on oppinut, sillä itse en käytä mitään vastaavia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja homma jatkuu" . Keneltäköhän se on sen napannut.

Vierailija
2/4 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voi herranen aika sentään, siinähän on ampiainen"

" Oi, voi, nyt sattui minttua leukaan" (pikkusisarusta)

" Ei pihalla sada huomenna.. Välttämättä"

" Mennään uimaan, ihmees" (Sanajärjestys sekaisin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt (vanhempiensa tapaan) paljon sellaisia ilmaisuja kuin " itse asiassa" , " periaatteessa" , " mahdollisesti" jne. On aika hupaisaa kun tosi pienikokoinen pikkulapsi toteaa kaverilleen: " Toi on itse asiassa mun hiekkamuotti, mutta kyllä sä periaatteessa voit sitä käyttää."

Vierailija
4/4 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän oppivat puhumaan matkimalla.