Voiko näin mulkkua miestä ollakkaan?
Ollaan yritetty lasta reilusti yli vuoden, nyt sitten vihdoin olen raskaana ja kun ilmoitin siitä tänään innoissani miehelle niin sanoi että parempi että erotaan. Olin tietysti ihmeissäni että mitä kummaa. Myöhemmin selvisi että miehellä on ollut 4kk suhde toiseen naiseen. Mitä helvettiä hän sitten yrittää minun kanssani lasta? Kuulemma lähipäivinä/viikkoina vasta muuttunut vakavaksi
Kommentit (4)
Paras syy, mitä katkera jätetty kuullut: mulla on vain yksi elämä. Jaahas. Naisilla taitaa olla enemmän. Tosi kissoja!
Ei olisi kiva loppu elämäänsä miettiä että miksi mies käyttäytyy niin. Pettämistä en tod osannut edes kuvitella kun niin innoissaan lasta odoteltiin. Nyt vasta muuttunut lähiaikoina heidän suhteensa vakavaksi ja sen takia ei haluakkaan enää lasta kanssani. Helvetti mikä typerys, varmasti pidän kauan toivotun lapsen. Mies saa maksaa elareita niinkuin pitääkin. Ehdotti ettei olisi missään tekemisiss
innokkaana oli lasta tekemässä omasta aloitteestaan, kun pulla oli tarkoituksella uunissa, ei halunnutkaan sen enempää lasta kuin tämän äitiäkään