Siis onko tosiaan naisia, jotka eivät koskaan tankkaa autoa? :DD
Kaverini totesi sivulauseessa olevansa tällainen nainen. Enpä voinut muuta kuin nauraa salaa. Siis tä? Mites sitten suu pannaan, kun bensavalo alkaa palaa 300 km:n päässä kotoa ja kotiinkin pitäisi päästä???
Kommentit (37)
Jos kyseesä oma auto ja ette tankkaa itse, niin ihmettelen kyllä todella paljon! Miten jonkun mies edes suostuu lähtemään erikseen tankkaamaan toisen autoa? Noloa! Nössöjä miehiä ja avuttomia naisia tollaset!
Vierailija:
Kaverini totesi sivulauseessa olevansa tällainen nainen. Enpä voinut muuta kuin nauraa salaa. Siis tä? Mites sitten suu pannaan, kun bensavalo alkaa palaa 300 km:n päässä kotoa ja kotiinkin pitäisi päästä???
jos ollaan molemmat liikkeellä niin että minä ajan, niin silti mies käy tankkaamassa kun minä istun ja odotan ratin takana. tiedän, on aika naurettavaa. :)
tottakai jos olen yksin ja täytyy tankata, niin sen teen. mutta en mielelläni jos ei oo pakko.
Ihan vain jo sen takia, että tankkaaminen maksaa. Itse ainakin vastaan omista kuluistani.
Toisekseen tankkaaminen vaatii erikseen matkaan lähtemistä. Johan tankkaaminen sujuu itseltä helpommin, kun hoitaa asian työmatkansa alussa, tai päätteeksi, tai missä nyt ikinä liikkuukin.
Sen tiskaamisen, kun voi hoitaa tosta vaan kotona ilman sen suurempaa vaivaa.
maksut, joten eiköhän siinä ole tarpeeksi bensarahaa multa.
Vierailija:
Ihan vain jo sen takia, että tankkaaminen maksaa. Itse ainakin vastaan omista kuluistani.
Toisekseen tankkaaminen vaatii erikseen matkaan lähtemistä. Johan tankkaaminen sujuu itseltä helpommin, kun hoitaa asian työmatkansa alussa, tai päätteeksi, tai missä nyt ikinä liikkuukin.Sen tiskaamisen, kun voi hoitaa tosta vaan kotona ilman sen suurempaa vaivaa.
Luulin, että sun mies käy tankkaamassa SUN auton!
Toihan on sitten ihan eri juttu, eikä lainkaan niin ihmeellistä.
täyttää tänä vuonna 50v. ja ikinä ei ole tankannut. Kortin ajanut heti kun oli mahdollista ja oma auto hänellä on ollut aina. Vuosia sitten hän totesi, kerta on voinut olla tähänkin asti tankkaamatta niin kokeillaan kuinka kauan pystyy keräämään " tankkaamattomuusvuosia" . Aina on joku, joka auttaa jossakin tai sitten isäni tai muut perheenjäsenet tai " bensapojat" tms. On hän kyllä katsonut kuinka homma tehdään mutta ikinä ei ole itse tankannut.
Mies käy tankkaamassa minun autoni. Ei miehenikään pese pyykkiä tai osallistu kodin viikko siivouksiin jne.
Musta se on sotkuista ja haisevaa puuhaa, joten mies käy yleensä tankkaamassa toiset autot. Maksamisella ei ole merkitystä, kun toinen on työsuhdeauto ja meillä on yhteiset rahat.
Hälytän aina mieheni tankkaamaan kun bensa uhkaa loppua.
siis lähinnä sitä mitä syitä on joillakin olla tankkaamatta. Ymmärrän jos tosiaan ajaa niin vähän ettei " ikinä" joudu siihen tilanteeseen että tarvitsisi tankata (lue: mies on ehtinyt jo tankata tai bensa riittää juuri siihen kauppareissuun ja mies tankkaa seuraavalla reissulla) mutta kyllä minä tankkasin meillä jo silloin kun oli yksi auto ja minä ajoin paljon vähemmän kuin mies (kuljin töihin bussilla, mies autolla). Mies saattoi huikata lähtiessäni että ai juu, käy tankilla tullessa :-) Oman auton tankkaan yleensä aina itse, harvemmin mies tankkaa. Ja senkin vain silloin kun on mun autolla jostain syystä liikkeellä ja bensa vähissä. Sama muuten toisin päin, minä tankkaan myös miehen autoa jos satun olemaan sillä liikkeellä ja bensa on lopussa.
Kyllä aseman pojat naista auttaa ;) vaikka olis se 300km kotiin. Itse kyllä tankkaan.
Mies tankkaa aina auton, mutta kyllä minäkin sen osaa tehdä.. ei vain ole ollut tarvetta.
Jos on pakko tankata, niin sitten tankataan, ei se niin vaikeaa ole.
Rasittavaa vain. Samalla lailla kuin tiskaaminen.
Sellaisia on olemassa mikä on mun mielestä täysin käsittämätöntä!
Ei se mikään miesten homma ole. Jos nainen ajaa autolla, nainen myös tankkaa. Jessus.
Mitä teet, jos miehesi vaikka joutuu sairaalaan? Liikut taksilla, vai? Entä jos hän kuolee? Liikut taksilla, vai?
Vierailija:
Mitä teet, jos miehesi vaikka joutuu sairaalaan? Liikut taksilla, vai? Entä jos hän kuolee? Liikut taksilla, vai?
Miksi esim. sellaisen ihmisen pitäisi osata tankata, joka ei koskaan ajakaan?
Ja ihan tiedoksi, minä kyllä osaan tankata, mutta meillä mies ei aja, joten ei tankkaakaan. En tiedä osaisiko, ei ole koskaan tullut tarpeelliseksi kokeilla.