GALLUP:KUINKA KAUAN SINULLA ON KESKIMÄÄRIN MENNYT AIKAA ENNEN KUIN OLET TULLUT RASKAAKSI?
Tarkoitan siis että monetko kuukautiset sinulle on tullut sen jälkeen kun yritys on aloitettu, eli ehkäisy jätetty tarkoituksellisesti pois?
Kommentit (13)
Esikoisesta en tiedä, koska käytimme keskeytettyä yhdyntää vuosia.
Tuo kakkosen väittämä on muuten todettu vääräksi jo aikaa sitten. Eli ei se pillereistä johtunut sinullakaan.
Tokalla kerralla ei edes yritetty, nyt sitten mies menee vasektomiaan.
6 raskautta, alkoivat 1.-2. yrityskierrolla. Raskauksista 3 meni kesken.
ja sain lääkeapua. Toisessa tärppäsi välittömästi kun jätettiin ehkäisy pois. Ei ees ovulaatiopää tarkkailtu.
Itse luulen et ekas raskaudes vaikutti mulla pillereitten lopettaminen, että hormoonit ei toiminu ihan kunnolla.
kolmannen kerran toisesta kierrosta. Nopeasti siis olen raskaaksi aina tullut.
Kiertomäärää en jaksa muistaa! Mutta jos menkat tulee alle 30 päivän kierrolla niin niitä sillon joku 12- 15??? :D
Ja ihan normaalia tollanen yritysaika alle 30- vuotiailla!
Toinen tärppäs 3 kk synnytyksestä ja ihan tietosesti haluttiin alkaa uus odotus heti kun vaan mahdollista.
tokassa tuli yhdet kuukautiset, sen jälkeen kun aloitettiin yritys
ekasta 9kk
tokasta 1v4kk
kolmas 5kk
neljäs 1v3kk
viides 1v
Esikoista yritettiin yli 2 vuotta, ja vaati lievän lääkityksen. Seuraava (kesken mennyt) raskaus lähti 2 kk kuluttua kuparikierukan poistosta ja nyt tulossa oleva 5 kk keskenmenosta.
... kävikin niin, ettei niitä kuukautisia koskaan tullut, joiden jälkeen piti aloittaa yritys :-)
ekasta 3kk, toinen tärppäsi heti, kolmas 6kk, mutta meni kyllä kesken, ja nyt edelleen yritystä....
Elimistö kuitenkin tarvii jonkun verran aikaa, että sopeutuu taas olemaan ilman niitä ehkäisy hormoneja.