Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hyvää päivää! Nyt saatiin kyllä tuparilahjaksi turhakkeiden turhakkeet!

Vierailija
12.10.2008 |

Molemmille omat huovutetusta vilasta tehdyt löylyhatut saunaan. Mitä ihmettä noilla tehdään? Voiko turhempaan rahansa edes laittaa, ovat tosi kalliita!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä hattu tulisi käyttöön. Nyt istun saunassa hoitoaine tukassa ja pyyhe päässä koko hoitoa suojaamassa. Ja suurena sushin ystävänä riisinkeitin on ihan must. Olisi ihan liian vaivalloista kytätä koko ajan riisin kiehumista ja muutella lämpötiloja. Se sushiriisi ei tosiaan ole mitään pika-uncle-beniä :)

Ehkä ystävänne ei tuntenut teitä sitten niin hyvin. Vaikka useinhan sitä sortuu ostamaan kavereille sellaista, mitä itse pitää kivana... Isona mokana en suomalaista käsityölahjaa silti pitäisi. Ainakin rahat meni hyvälle asialle.

Vierailija
22/26 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä todella tyytyväinen, että eräässä häälahjassa oli mukana saunahatut. Ovat todellakin hyvä keksintö:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa esim. Japanin väestöstä omistaa sellaisen, heille yhtä peruslaite kuin meille hella. Riisinkeittimellä tulee maukasta riisiä vaivattomasti.

Vierailija
24/26 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan poikatukka jota ei tarvii suojella ja niin välittää. et ilmeisesti ole kovin ulkonäkökeskeinen ainakaan. Hiuksethan menee ihan pilalle saunassa jos ei hattua päässä, mut jos ei välitä niin sitten on toki turhake lahja.

Vierailija
25/26 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen kommentin jälkeen, en antaisi teille ikinä enää mitään.

Teillä on mennyt pikkasen pieleen koko lahjan antamisen/saamisen idea.

Ahneet paskiaiset, ette edes ansaitse mitään.

Kannattaa lukea satu siitä pikku pojasta joka sai näkiltä toivoa mitä halusi.

Ahneelle ei jää käteen luutakaan.

Vierailija
26/26 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pysyy pitkät hiukseni paljon parempina, kun eivät altistu löylyn kuumuudelle! Pysyykös iso letti huopahatussa?