Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi ylös kenen mielestä naisen voihkiminen sängyssä on teeskentelyä pahimmillaan??

Vierailija
24.07.2007 |

Ja tosi ärsyttävää, eiks yhtään HÄVETÄ teeskennellä, ken nyt sellaista tohtii harrastaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikin aikana ynähtelee ja huokailee usein, pannessa saattaa huokaista " voi vittu että tunnut hyvälle" tms, ja ennen kun laukeaa kuuluu usein " ei vittu tiiäks, mä saan ihan just" ja sitten ynähtelee ja huohottaa. Mutta ei voihki tosin :)

Vierailija
22/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hiljaa sängyssä peiton alla" -seksiin ääntely ei taida kuulu, mutta se onkin vanhanaikaista! Vaatikaa naiset miehiltännekin jotakin. Seksi ei ole sitä, että nainen tyydyttää miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies ääntelee.

Vierailija
24/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole huomannut tekevänsä asiaa. niin tunteella ja fiiliksellä se tulee.

Vierailija
25/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maha mitään.

Vierailija
26/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuda tai kilju, mutta voihkimista en voi estää silloin, kun isomunainen mies panee takaapäin!

Vierailija
27/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa avautua seksuaalisesti, löytää sekin puoli itsestään.

Koko hommasta tulee paljon nautinnollisempaa, usko pois!

Vierailija
28/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tunteella ja fiiliksellä se tulee.

Vierailija
29/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon seksin aikana olen hiljaa, enkä koskaan teeskentele orgasmia. En ole nuorempana uskaltanut rentoutua täysin ja " mennä virran mukana" ja silloin en saanut kertaakaan kunnollista orgasmiakaan. Paljon energiaa kului siihen, ettei pitänyt " sopimattomia" ääniä tai että muisti jännittää vatsaansa hoikaksi ja näyttää kauniilta... Voi kun olisi tiennyt paremmin!

Nykyään saan mahtavaa seksiä mieheltäni ja osaan itsekin eläytyä siihen mukaan. Voihkin, se tulee luonnostaan.

Teeskentelystä voin kertoa sen verran, että tuskin kukaan koliikkivauvan äiti ottaisi sitä riskiä että vauva herää äidin voihkimiseen, jos voihkiminen olisi teeskentelyä??

Vierailija
30/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tuntuu oikein hyvältä, niin jonkin verran ääntä lähtee sekä naisesta että miehestä.

Se ei ole noloa ainakaan mun mielestäni. Eikä sitä pysty estämään, yrittää voi vaikka puremalla tyynynkulmaa, mutta turhaan.

Vierailija
31/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on estoton niin ääntä lähtee. Ääntä ei tule ennen kuin on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.

Kyllä mun kanssa miehetkin ääntelee, tulee sellainen karjun rääkäisy.

Jos mies nuolee on satavarma että inisen, kuuluu aah aah joskus meno yltyy todella villiksi ja huudan kovaakin.

Äänetön seksi on mulle vieras asia.

ps. Lukuisat miehet ovat sanoneet että olisipa kaikki naiset samanlaisia estottomia joista näkee että nauttii seksistä

Vierailija
32/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä voihki siinä..

Vierailija
33/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä feikkaajat sellaisia, jotka eivät ole koskaan orgasmia saaneetkaan ja luulevat, että pelkkä ääntely riittää?

Itse ainakin menen niin " kramppiin" orgasmista, että sellaista ei voi teeskennellä millään ja mies kyllä huomaisi sen heti=)

Vierailija
34/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ovatko nämä feikkaajat sellaisia, jotka eivät ole koskaan orgasmia saaneetkaan ja luulevat, että pelkkä ääntely riittää?

Itse ainakin menen niin " kramppiin" orgasmista, että sellaista ei voi teeskennellä millään ja mies kyllä huomaisi sen heti=)

Vierailija
35/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
36/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa naisista teeskentelee orgasmia. Joten ei se niin vaikeaa voi olla.

Vierailija
37/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
38/38 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: