Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inssi elokuussa?

23.07.2007 |

Ajattelin taas kysäistä olisikohan muita inssiläisiä elokuulle. Täällä ollaan menossa toiseen clomi+pregnyl avusteiseen inssiin. Clomit aloitan huomenna kp5 ja eka ultra on heinäkuun vikana kp12. Inssi on todennäköisesti heti elokuun ensimmäisellä viikolla...

Olis mukavaa saada muitakin tänne piinailemaan kanssani!

T.Yksis

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta haaveillaan. Yksi inssi nyt takana ja ensi kuun puoleen väliin ajoittuu ehkä seuraava, riippuu miten rakkuloiden kasvatus etenee.

Vierailija
2/81 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meitä löytyy muitakin, jotta saadaan vähän keskustelun ja piinailun tynkää...

Yksis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun inssiin ollaan täälläkin näillä näkymin menossa... (tais yksis jo tietää sen tuolta toisesta pinosta;) ). Meillä siis ensimmäinen inssi tulossa ja varmaan se ajottuu sinne elokuun loppuun jos ei mitään erikoista tuu eteen. Viime kierto (joka siis oli joskus toukokuussa)kokeiltiin terolut+clomit+menopur+pregnyl-yhdistelmällä ja sen jälkeen ajoitettu yhdyntä, mutta tuloksetta. Nyt siis olisi tarkoitus jatkaa näillä näkymin samalla tyyliin(ellei sitten piikittely annosta suurenneta) ja sitten tehtäis se inssi. Odotan suurilla toiveilla tätä inssiä vaikka tiedän, että se voi tuottaa yhtä suuren ellei suuremmankin pettymyksen kuin edellisillä kerroilla.Toivossa on kuitenkin hyvä elää:)

Terv.Sannamary

Vierailija
4/81 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juu toivotaan yhdessä, että saadaan tästä kaikkien aikojen plussapino :)

Yksis

Vierailija
5/81 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki normaalia... clomien sivuoireena tälläkertaa hillitön väsymys ja pahoinvointiakin, mutta eiköhän tuo tästä :) Eka ultra on tiistaina ja jos vanhat merkit pitää kutinsa ei siellä kyllä vielä näy paljon mitään... hitaasti lämpiävä nääs :)

T.Yksis

Vierailija
6/81 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten aloitettu terolutejen napsiminen:) sitten ei kun kuukautisia odottelemaan... Olen tässä yrittänyt ajoittaa tätä teroluttejen aloitusta niin, että saisimme sen inssin tehtyä mun lomalla joka on elokuun lopussa(ei tarvitsis töissä selitellä mitään minkä takia tarvii ottaa omaa lomaa).Toivottavasti kaikki menee nyt niiden suunnitelmien mukaisesti!

Terv.Sannamary

Vierailija
7/81 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin torstaina Terolutit ja täti punaista odotellaan alkuviikosta saapuvaksi. Sit soitto lääkärille ja alkaa toivottavasti heti piikitys, yleensä on aloitettu viimeistään kierron viidentenä päivänä (Menopur). Mulla on kans hitaasti syttyvää laatua munarakkulat, joten useamman viikon piikitys on varmastikin edessä. Lisäksi mulla on iso riski hyperstimulaatioon ja senkin takia hyvin varovaisia kasvatuksessa ollaan.

Hyvää onnea meille kaikille tähän kuuhun!

Vierailija
8/81 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei tainnut tulla inssiä tänne tässäkuussa :(( Ultrassa näkyi kaunis 16mm folli, mutta limis valitettavasti oli vain reilut 3mm... eli aivan liian ohut. Kontrolliultra on torstaina, mutta eipä tuo paljoa toivoa antanut eli taitaa olla edessä lääkityksen tarkistus ja ohimennyt kierto. Kyllä harmittaa... nyyh.

Sannamarylle ja epposelle kovasti täältä lähettelen tättärää, jotta pääsisitte alkuun :)

T.Yksis

Vierailija
9/81 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ajattelin että kohta alat taas piinailemaan:( miten se ihmisen kroppa voikin olla niin monimutkainen ja vaikea varsinkin sillon kun sen tarviisi olla mahdollisimman helppo ja yksinkertainen?!

Täällä tosiaan vielä napsitaan niitä terolutteja ja kun muutaman päivän jälkeen lopetan se lääkityksen niin sitten odotellaan sitä tätiä käymään. Sitten pääsenkin jo kuulostelemaan millaisella piikittelyllä sitä lähdetään tähän kiertoon:)

Olen siis vielä tällä odottelu linjalla joten hirveesti kertomista ei juuri tällä hetkellä ole...

Terv.Sannamary

Vierailija
10/81 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Yksis saa tänään parempia uutisia ultrassa.

Mulla alkaa piikitys sunnuntaina ja ensi viikon perjantaina on sit eka ultra. Kovasti jännittää mitä saadaan aikaiseksi, viimeksi viikon piikitys ei ollut saanut aikaan " juuri mitään" . Mä aloitan nyt su-pe annoksella 75 iu kuten viimeksikin.. sit sitä lisäiltiin ja vaihdeltiin niin et 1-3 ampullia per pistokerta, luulen et nyt edetään samoin. Niin ja lääke on Menopur.

Tsemppiä ja toiveikasta kuukautta kaikille!

Epponen

Vierailija
11/81 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun kiitos peukutteluista... siitä oli hyötyä :)

Tänä aamuna ultrassa limis oli niillä rajoilla 5,94mm, kun 6mm on raja ja lääkäri totesi, että eiköhän kuitenkin yritetä... folli oli jo 20mm, mutta siitä huolimatta pistän pregnylin vasta lauantaina, jotta limis saa lisäaikaa vahvistua ja inssiin mennään sitten maanantaina. Ovista pitää kuiteskin varmuuden vuoksi tikutella ja jos testiin paukahtaa positiivinen tehdään inssi aikaisemmin... täällä onneksi viikonloppu ei sotke asioita, kun toimenpitetä tehdään myös la ja su.

Vikutukset ja halit molemmille inssikamuilleni :)

Yksis kp14

Vierailija
12/81 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on kaksi tuloksetonta inssiä maalis- ja toukokuussa ja tästä lähtis nyt sitten kolmas ja viimeinen toivottavasti onnekkaampi kierros.

Tänään kp3 oli ensimmäinen ultra ja aloitan iltasella puregonin piikittelyn. Lääkäri elätteli toiveita, että aikaisella aloituksella saataisiin kasvatettua kerralla useampi munarakkula, mutta ensi keskiviikkona se sitten nähdään mitä on tapahtunut.

Vierailija
13/81 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pykätä yläkertaan pukemaan päälle ja lähteä sinne inssiin... Mutta ensin vähän tarinaa...

Lauantaina klo 20 pamahti se plussa sitten siihen ovistestiin, kun pistää piti klo 22:45 eli pähkäiltiin siinä sitten mitä tehdään ja pähkäilläkseni näppäilin klinikan numeron... ja nehän vastas!!! Siis lauantai-iltana kahdeksalta!!! Hoitsu sitten sanoi, että soittaa mun hoitavalle lääkärille ja lääkäri soittaa sit mulle ja viiden minuutin kuluttua mulla olikin sitten jo oma lekuri langan päässä... se käski ottamaan ihan iisisti ja pistämään suunnitelman mukaan... oli siis sitä mieltä, että meillä on hyvin aikaa ja voidaan hyvin odottaa maanantaille :) ...eli nyt sitten olen menossa sinne inssiin reilun tunnin kuluttua... siitä lisää myöhemmin

T.Yksis

Vierailija
14/81 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa voisin liittyä seuraan, meidän toinen inssi tehdään keskiviikkona. Tähän mennessä olen piikitellyt menopuria kp 5->, viikonlopuksi piti tuplata annosta jotta saatiin rakkula kasvamaan. Tänään oli viimenen kontrolli, rakkula 18mm ja kohdussa limaa 8mm. Huomenna siis piikittelen pregnylin ja sitten keskiviikkona inssiin.

Onpas yksis ollut hyvää hoitoa :) Mä haluan kanssa tommoseen paikkaan hoitoon! Meillä piti olla kesäkuussa toinen inssi, mutta ei sitten ehditty sitä tekemään kunlekurit oli lomalla koko heinäkuun.

Jännittää, pelottaa, hermostuttaa, itkettää, haaveilututtaa...Fiilikset menee ihan laidasta laitaan.

Paljon peukkuja ja plussa tuulia kaikille! :)

-Jii-

Vierailija
15/81 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja muutakin...

Jii85, tervetuloa mukaan joukkoon ja peukut pystyyn, että teidän inssi menis kaikkien taiteen sääntöjen mukaan... hyvältähän tuo ainaskin vaikuttaa :)

Ankkikselle muniksen kasvattelusäteitä... kunhan et kuitenkaan liian montaa rakkulaa kasvattais!

Mitenkäs epposen piikittelyt sujuvat?

Entäs Sannamary? Susta ei ole vähään aikaan kuulunutkaan mitään...

Inssi on siis takanapäin ja aika penkin alle tuo taisi mennä :( Mun limis ei edelleenkään ollut mitään parhaimmistoa ja samoin oli miehen uimareiden laita... ja vielä kun ultrattiin niin huomattiin, että ovis on kyllä jo takanapäin... ruikkastiin kuitenkin tavarat sisään ja nyt sitten vaan odotellaan ¿ tätiä. Varasin jo lääkärinkin, jotta tuota lääkitystä saadaan vähän rukattua ja limistä toivottavasti paremmaksi... eli tosissaan sitten yritellään taas ens kierrossa. Vähän kyllä masentaa, mutta kyllä tämä taas tästä... on vaan niin vaikeeta ymmärtää ettei itse pysty vaikuttamaan mihinkään... plääh!

Yksis

Vierailija
16/81 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inssi meni noin, mutta aina on toivoa kuitenkin.

Sun inssitarina on kuin mun edellinen kerta, jolloin sain ovisplussan aamulla ja pistin heti pregnylin ja ovis olikin jo samana iltana ja inssi vasta seuraavana päivänä, eli myöhässä. Spermakin oli varmaan miehen yötyön jäljiltä huonointa tähän mennessä. Eipä siinä odotukset tosiaan olleet kummoiset ja kyllä se harmitti kun oli aavistus, että inssi myöhästyy, mutta en oman kehon tuntemukseen kuitenkaan luottanut ja taas meni yksi kierto " harakoille" .

Huomenna kp8 kontrolliultrassa selviää onko piikittely tuottanut toivottua 2-3 munista.

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun lähdettiin " puhtaalta pöydältä" eli johtofollikkelia ei ollut vielä kummassakaan munasarjassa.

Vierailija
17/81 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiille onnea huomiseen inssiin!

Vierailija
18/81 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tietää tänään vasta mun jatkoista, joten sen takia olenkin ollut suht hiljakseen täällä. Eli siis tänään alotan nyt sitten clomit ja sitten viikonloppuna alkais piikittely ja isommalla annoksella kun viimeks:) eli saapa nyt nähdä mihin tässä sitten päästään tällä konstilla... eka ultra käynti olis sitten jo ens viikolla.Ei kai uskalla päästää pidemmälle kun on piikittely annoskin tuplattu(?)

Mutta tosiaan tästä tää alkaa tämä hoitorumba:D Nyt sitten on jo kova into päällä ja toiveissa, että jotain edes tapahtuis. Edellinen piikittely-hoito ei johtanut minnekään, joten nyt on sitten sormet ja varpaat ristissä jos vaikka tällä kierrolla johonkin tulokseen pääsis(tai edes inssiin asti)

Terv.Sannamary

P.S Tervetuloa kaikille uusille! Kiva kun saadaa porukkaa mukaan vaihtamaan kuulumisia:)

Vierailija
19/81 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tulla jakamaan fiiliksiä muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, ja varsinkin näin ihanalla vastaanotolla!

Harmi kun yksiksen inssi ei onnistunut toivotulla tavalla :/ Toivoa kuitenkin on, mun tutulla tuolla toisella palstalla inssi onnistu, vaikka munarakkula oli jo poksahtanut. Pitelen peukkuja sulle :)

Ankkis, kiitos tsempistä, sitä tarvitaan! Hermot meinaa mennä kun tuntuu että huominen ei tule kirveelläkään...Malttamaton olen, mutta minkäs sille voi...Toivottavasti sieltä joku rakkula ottaa johtotähden aseman ;)

Sannamary: Toivottavasti sulle saatais inssi tehtyä, mikään ei ole inhottavampaa kuin odottamisen odottaminen. Peukkuja pitelen sulle myös!

12tunnin päästä sitä ollaankin jo mies purkitettu ja siemenet on pesussa. Miksi sitä tulosta ei voi heti tietää, en millään malttas odotella kahta viikkoa uutisia...

Vierailija
20/81 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme munista löytyi, yksi 12mm ja kaksi 9-10mm. Pistely jatkuu ja perjantaina taas ultrataan.

Jii, miten inssi sujui, toivottavasti hyvin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän