Lue keskustelun säännöt.
Pitääköhän minun jatkossa ladata elokuvat netistä?
23.07.2007 |
Ottaa päähän, että mitään elokvia ei voi katsoa koneella. Kaiken maailman suojaukset estävät sen.
Minä olen kyllä aika varma, että ne jotka niitä laittaisivat nettiin jaettavaksi niin ne tekevät niin joka tapauksessa. Keskivertokansalaiselle siitä on vain haittaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla