3-kuumeilijat viikko 30
Viime viikon ketju http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10785142&p=1&tmo…
Viime viikon ketju päättyi haikeisiin tunnelmiin,toivottavasti tulevalla viikolla on enemmän onnea matkassa meillä jokaisella.
Ja vielä kerran onnea Kenguruu!
Viola
Kommentit (22)
Voi harmitus 2pojanäiti-74! Kylläpä teillä on tukala tilanne! Hali ja rutistus! Kyllä kuulostaa pahalta toi teidän tilanne... ei oikein osaa sanoa mitään järkevää... Jaksuja ja voimia kovasti toivon sinulle!
On: Ei ihmeellistä sanottavaa. Ei ainakaan vielä mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Eilen hieman vasemmalta alavatsasta vihloi, mutta siinä kaikki. Täytyy taas vaan odotella... Ensi viikolla menen tekemään työsopimuksen uuteen työhön, vähän jänskättää. Työt alkaa sit seuraavalla viikolla =)
mp73, yk8, kp 23/30
Täällä ei ole muutosta eiliseen. Luulin jo,e ttä mies ois vähän leppynyt, mtuta ei... Edelleen haluaa, että lähden. Sanoi, että on täynnä ja kohta pää hajoaa... Entäs mulla sitten..?
Soitin tänään yhdelle auttavalle henkilölle ja puhuin yli 30 min. ja se auttoi vähän. Mutta kyllä mua ahdistaa kun mies ei suostu edes enää kuuntelemaan mitä sanottavaa mulla on. Kai lähtö sitten tulee. Katsoi mulle yhtä osaomistusasuntoa. Mutta kun mä en halua... :(
Ei kai ole enää toivoa.