Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit köyhän perheen äiti, mitä pieniä asioita toivoisit lapsesi saavan lahjoituksena?

Vierailija
12.10.2008 |

Olen kasaamassa 40 kassia lahjoitettavaksi vähävaraisille lapsiperheille asunnottomien yö-tapahtumassa. Minulla on käytössäni 200€

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuislle lakanoita ja pussilakanoita,tyynyliinoja ja pyyhkeitä

Vierailija
22/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulla on mahdollisuus käydä tukussa ja ostaa iso erä kaakaopusseja. Hedelmistä ehkä banaani käy lähes kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla aiot toimia?

Jos apu kelpaa, laita postia: sammakkopino@luukku.com

Vierailija
24/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen hakenut samasta leipäjonosta ruokaa silloin kun olin vielä työtön ja kyllä siellä lapsia oli

Vierailija
25/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se on arkipäivää köyhissä perheissä.

Varmaan tuo on hyvä idea, että laitat jonkun kauniin vihon ja kyniä kassiin. VINKKI: Kirjakaupoista saa hienoja vihkoja edullisesti kun ostaa _alennusaikaan_!:) Esim. Suomalaisessa kirjakaupassa ainakin viime viikolla oli tarjouksessa kivoja vihkoja ja myös kyniä.

Vierailija
26/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja värikynät on kiva. Tiimarista voisi saada edullisesti kyniä. Mikäli asut pienellä paikkakunnalla soita johonkin kauppaan ja kysy onko heillä jotain keksejä joiden viimeinen myyntipäivä lähestyy ja voisivat myydä ne edullisempaan hintaan hyvää tarkoitusta varten. Itse järjestin kerran hyväntekeväisyys tapahtuman ja soittelin lukuisat k-kaupat yms läpi. saatiin siten jopa lahjoituksiakin tapahtumaan.

Vierailija
27/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarroja lapsille? Rusinoita? Jokin lasten lehti?

Vierailija
28/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuronharmaaseen arkeensa.

Vierailija
29/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euron sijasta.

Vierailija
30/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ketjuun, niin ehkä löytyy muitakin, jotka haluaa auttaa.

Vierailija
31/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin postia voi laittaa hannah73@jippii.fi

Vierailija
32/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinoita, joku pieni viihdyke (lelu esim. joku muovieläin, kyniä+paperia, jotain askartelutavaraa tms. siis jotain näistä, ei kaikkia :), ehkä joku lastenlehti (paljonko aku ankka maksaa?) jos raha jää vielä.

Tarrat ja helmet muuten hyviä, mutta pojat ei välttämättä kiinnostu. Vaatteet on hankalia kun ei tiedä lasten kokoja.

Vierailija
33/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumi-keksejä, rusina-aski, pieni lehtiö + värikynät.

Sitten jos rahaa vielä on, ostaisin ison paketin tarroja tai jotain lasten leluja esim. muovieläimiä ja jakaisin paketteihin.

Hitto, osallistuisin itsekin, mutta rahat ihan lopussa ja jouduin juuri lainaamaan siskoltani. Mutta hyvä idea! Ehkä saan itse tehtyä vastaavia joulupatoihin.

Vierailija
34/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kelpaavat kaiken ikäisille paremmin kuin muumit!

Rusinat on ykkösjuttu kans, ja ne kynät + paperi + muovailuvaha ja karkkipussi ehkä.

Vierailija
35/35 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt opiskelijana työttömän kanssa, emmekä hakeneet edes toimeentuloa koska en nostanut opintolainaa ja silti meillä oli varaa syödä hedelmiä, kasviksia, tuoretta kalaa jne ja ostaa lapselel alennusmyynneistä vaatteita.

Ai niin. Mehän ei polteta tupakkaa, käydä baareissa tai käytetä ollenkaan alkoholia. Muunmuassa...