Tule ja tuomitse!
Sen enempää tilannetta selittelemättä kysyn mielipidettänne tähän.
Minä tahdon kolmannen lapsen, mies ei vielä. Eikä osaa määritellä koska se parempi aika olisi.
Mies on sanonut että oikeastaan nyt olisi hyvä aika, mutta tahtoo silti lykätä vauvan yrittämistä.
Mies on myös sanonut, että häntä ei haittaisi jos meille tulisi vahinkovauva. Olisi siis valmis vahinkovauvan isäksi, mutta ei voi rehellisesti alkaa yrittämään. Älä kysy, en ymmärrä tätä itsekään.
Pirullinen suunnitelmani meneekin näin: olen sanonut miehelle jo useita kertoja, että minulla on ihan sellainen olo kuin olisin raskaana (mikä on totta, mutta niinhän minulla on joka kuukausi)
Ajattelin, että teettäisin raskaustestin raskaana olevalla kaverillani ja näyttäisin sen miehelleni. Mies luulisi minun olevan raskaana ja odottavan sitä miehen hyväksymää yllätysvauvaa ja voisi näinollen jättää ehkäisyn pois. Olen aikaisemminkin tullut ekasta kierrosta raskaaksi, joten uskon että niin kävisi nytkin. Eli raskaus alkaisi pari viikkoa raskaustestin jälkeen. Mies ei tajua mitään lasketuista ajoista yms. eikä käy neuvolassa, joten en usko että voisin jäädä kiinni.
Järki sanoo että tämä on maailmankaikkeuden typerin ajatus.
Kohtu huutaa: TEE SE!!!
Mitä sanoo av?
Kommentit (28)
Olen kiinnostunut siitä miten ihmiset tästä ajattelevat, ja kaupan kassalla voisi tulla kiusallinen tilanne jos näitä alkaisin utelemaan. Siksi kysyn siis täältä.
Toivottavasti kirjoituksesi olit vitsi tai sinulla on todella tekemistä oman pääkoppasi kanssa.
Mies valitettavasti todisti osaavansa käyttää kondomia.
Jätä mieluummin ehkäisy salaa pois ja tule raskaaksi. Onhan vauva siinäkin tapauksessa yllätys - miehelle! :D
Mutta valitettavasti kohtu ei tuosta tiedosta vaikene. Miten vauvakuumeen saa järkeiltyä pois?
Hyvät naurut sain. Miksi teet elämästäsi noin vaikeaa. Jos kert haluut keplotella ja mies jo puoliksi suostuu ni jätä toi turha draama veke, ehkäsy pois ja paksuksi suoraan. Mitään hämytestejä siinä tarvii näytellä. Kyl meillä ainakin ukko onkärryillä mun kierrosta ja osaa omassa päässään laskea lasketunajan sen perusteella yms...
Tätä juonta en paljasta, muutenhan se ei enää toimisi.
Voisin ehkä yrittää purra siihen reiän..?
Voi elämä, oikeesti. Siis ootko ap todellinen? ikä ehkä 19?
Tuo mahdollisuus, etten tulekkaan heti raskaaksi on kyllä paha. Keskenmeno voisi olla ehkä hieman rankka vale. Tätä epäkohtaa täytyy vielä työstää, onko ideoita?
Kuulostaa ihan ällöttävältä hommalta!
Ja kun ehdotus, pyyntö, anelu ja vaatiminen eivät toimi, jää jäljelle enää alistuminen tai juoniminen. Ja minä olen aika huono häviämään, joten valinta oli selvä.
Mutta aivan ihanan pimeä suunnitelma tuolla sinun kohdullasi! :D
En kyllä suosittele, vähän liian monta arvaamatonta muuttujaa...
Mutta yritä purra reikä siihen kortsuun. TAi tee Nennat ja rei' itä kortsut. Tai juota ukko kunnos jurriin ja sitten humaluspäivvä voi ehkäisy unohtua. TAi keskiyön sessiot, että ukko on puoliunessa, eikä muista ehkäisintä. (ja olet tietty kertonut joskus, esim. formulakisojen aikana, että olet lopettanut pillerit.)
Minun mieheni on sanonut että rakastaisi vauvaa jos meille sellainen tulisi. Ja hän on tosiaan ollut läsnä kaikissa raskautumisyrityksissäni ja naureskelee minun juonitteluilleni. Ja tykkää kokeilla onneaan joka päivä, vaikka tietää että yritän seksillä saada häntä satimeen.
kyl naiset on kieroja.. miksei lapsien lukumäärästä voi sopia, ja sitten kunnioittaa toisenkin mielipidettä. En minä haluaisi sitä, että joku päättää mun puolesta sen, saanko vielä lapsia.
Meil on ap sama tilanne; 2lasta, minä haluaisin ihan kamalasti vielä yhden, mies ei. Ei tässä muu auta kun tyytyä tähän ja ehkä toivoa jos miehen mieli muuttuisi. On meillä kuitenkin nyt jo ihana perhe. :)
Oletko ikinä kuunnellut kunnolla miksi miehesi ei haluaisi enempää lapsia? Jos minä yrittäisin jääräpäisesti käännyttää miestäni tekemään lisää lapsia, vaikka hän ei olisi kiinnostunut, saisin kyllä pakata laukut ja muuttaa muualle. Kuinkahan kauan sinun miehesi jaksaa kuunnella jankutusta?
Sen jälkeen miehesi ei luota sinuun enää ikinä.
Kyllä ne vauvanteot on kahden kauppoja eikä sooloilua.
muttei halua sanoa sitä suoraan. Jos syöt pillereitä, heitä joskus ohimennen, että taisinkin unohtaa ottaa yhden tuossa toissapäivänä. Että jos seksiä aiotaan harrastaa, tiedät sitten riskit. Ja sitten seuraat reaktiota.
Jos muut lapsesi ovat kovin pieniä, odota vuosi tai pari vielä. Oletko aivan varma omastakaan jaksamisestasi vai vain itsepäisesti juuttunut ideaan kolmannesta lapsesta?
Tee mielummin niin, että jätät ehkäisyn pois ja kerrot sen miehellesi. Sitten annat miehen päättää, yhtyykö vaiko eikö yhdy. :)