Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovaipoista! Neuvoja kaipaan!

Vierailija
22.07.2007 |

Meidän tyttö on päiväkuiva, yövaippa edelleen käytössä. Tuntuu typerältä enää ostella kertavaippoja. Uskoisin hänen vielä hetken jos toisenkin tarvitsen yövaippaa. Tutkein huutonettiä, ajatuksena ostaa kestovaippa, säästäisimme rahaa ja luontoa. Mutta asia on minulle uusi. Siellä myydään kuoria, sisävaippoja... Mitä pitäisi ostaa? Anteeksi typeryyteni ja se etten aiemmin ole kestovaippaillut, mutta parempi kai nyt kuin ei koskaan? Vinkkeja ja neuvoja otan ilolla vastaan! Kiitos!

Ja tyttö on iältään 2v 1kk.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onnea kokeilumielelle!

Itse kestoilen vain päivisin (laiskuuttani). mutta..

Ystäväni luottaa hamppuimuihin ja Fuzzibunz-kuoriin öisin

Vierailija
2/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa esim pari Fuzzy Bunzin taskuvaippakuorta ja niihin voit joko ostaa valmiita sisäimuja, esim hammpuimuja ja mickroinserttejä tai sitten jos sinulta itseltäsi löytyy vaikka vanhoja forteepyyhkeitä, voit leikata niistä sopivia imuläppiä sinne sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksesta vaikka FUZZI BUNZ- taskuvaippoja ehkä L-koossa muutama ja niihin imuja, esim. niihin kuuluvia mikroinserttejä(=mikrokuituimu) tai ihan vaikka harsoja. Fuzzi istuu hyvin, jos taaperosi ei ole ihan ripakinttu, niinkuin omani;)

Vierailija
4/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisiko joku vielä selvemmin tarkentaa. Tai selittäkää vaikka koko kestovaippailu. Olen nolo tämän tietämättömyyteni kanssa... Hävettää... Mutta jos joku vielä auttaisi. Eli tarvitaan imukangas ja kuori?...

Vierailija
5/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www. kestovaippainfo. fi/

Vierailija
6/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuzzi Bunz on sellainen ns. taskuvaippa, joka näyttää ulkoapäin aika tavalla kuin kertakäyttövaippa, mutta siellä toisessa päädyssä on reikä, johon voi työntää täytettä vähän kuin vaikka pussilakanaan. Joku laittaa ohuemman peiton, joku taas paksumman. Itsestä kuulostaa kyllä, että teillä niin iso lapsi, että ihan sideharsolla tai mikroinsertillä (on oikeastaan kosteudenlevittäjä) ei selviä. Itse ostaisin hamppuimun tuommoisen sisään varmaan. No, mutta kokemusta ei (vielä) tuon kokoisesta yökestoilijasta ole.

Niin, mutta ideana kestovaippailussa on yleensä se, että on kolme kerrosta: uloimpana on joku kosteussuojakerros (tuossa Fuzzissa se ulommainen kirkas kuori), sitten on joku imukerros (esim. tuo hamppu, myös bambu käsittääkseni hyvää, siitä olen meidän vauvalle teetättänyt kans imuja) ja päälimäisenä kannattaa olla joku kerros, joka tuntuu kuivalta ihoa vasten (Fuzzien sisäpinta on fleeceä).

Onnea kestokokeiluihin, itse olen kovasti yhdestä nettiliikkeestä jo kaikkea tilaillut, kokeilu on vaan aika kokeiluasteella, kun tuo vauva on niin minimies, ettei oikein " riitä" täytteeksi vielä noihin meidän kestoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan