Kirja, joka nyt kesken tai minkä luit viimeksi?
Kesälukemisvinkkejä siis olen vailla.
Nyt aivojen nollaus-kirjana Nicci Frenchin uus, Syöksykierre. Sitä ennen luin Helena Sinervon Runoilijan talossa, joka oli aivan loistava.
Kommentit (13)
Anna-Liisa Haakanan Ykä Yksinäisen, joka on nuortenkirjaklassikko.
En muistaakseni ollut lukenut aiemmin. Hyvä oli!
" Painu tiehesi ja pysy poissa" . En yleensä pidä dekkareista, niistä jää tyhjä olo - vähän kuin jos syö liikaa irtokarkkeja. Mutta tästä tykkäsin.
Sitten aloitin " Time traveller' s wife" ' n, jonka kirjoittajaa en muista. Kirja on suomennettukin, ja vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Outi Pakkasen Ruohonleikkaajan. Se oli hyvä : ). En ole lukenut muita hänen teoksiaan, onkohan ne kaikki yhtä hyviä?
Ja yksityisetsivä Vares seikkaileepi
Sen muutkin kirjat on hyviä, vaikeita aiheita ja koskettavasti käsittelee niitä.
Oikeestaan just tuollaisia kirjoja haeskelenkin nyt. Vahvaa ihmiskuvausta, naiskohtaloita, taitavaa kirjoittamista, ei nobel-tason, vaan sais olla keveämpää. Ei mitään harlekiinia missään tapauksessa. Jotain Anne Tylerin tapaista ehkä.
Sain just tänään luettua.
Tosi mielenkiintonen hömppäkirja. Pakko oli lukea tosi nopeasti, kun niin kiinnosti mitä seuraavaksi tapahtuu.
luettu on jo, mutta luen vielä uudestaan ennenkuin aloitan deathly hollowsin
On muuten lainassa myös tuo Mustelmilla, jonka seuraavaksi luen. Viimeksi loppuun luettu kirja oli Avioliittoallergia, ihan ok kesälukemista sekin.
mutta suosittelen lukemaan Torey Haydenin kirjoja. Itse jäin ainakin totaalisen koukkuun, kun kirjan aloitti niin se piti melkein kerralla ahmia loppuun.
Luin juuri Puoliverisen prinssin toissen kerran ja pakko oli jatkaa samalla linjalla, kunnes saan uusimman hankittua ensi viikolla.
Vierailija:
Kesälukemisvinkkejä siis olen vailla.Nyt aivojen nollaus-kirjana Nicci Frenchin uus, Syöksykierre. Sitä ennen luin Helena Sinervon Runoilijan talossa, joka oli aivan loistava.
Edellinen kirja oli Juhani Ahon Rautatie.