Onko sinusta OK, että miehesi tanssii hitaita vieraiden naisten kanssa?
Kommentit (13)
mies kävi välillä yksin/kaverien kanssa yökerhossa kun mua ei kiinnosta semmoinen, toki sai tanssia hitaitakin kun halusi.
Nykyisessä suhteessa olikin tuosta puhetta vähän aikaa sitten, ja jotenkin vaan se ei nyt tunnukaan että olisi ok, en tiedä miksi. Siten olisi ok, että olen mukana ja joku tuntematon vaan kysäisee saiskos lainata ukkoa hitaalle, tai joku minun kaverini joka ei aiheuta mitään mustisfiboja minussa. Mutta ei niin että mieheni itse kysyisi jotain naista. Tässä suhteessa olen kai jotenkin epävarma, rakastan häntä niin kovin ja en ole mielestäni yhtä hyvä kuin mies on tai jotain.
jos haluis tanssii mutta kun ei taida haluta.
Lapseni isä tanssi ystäväni kanssa (en ollut paikalla) ja ihastui tanssin aikana ystävääni.....
en hyväksy. Tyttö/poikaporukalla sitten eri säännöt.
kerran oltiin isommalla porukalla liikkeellä ja mieheni tanssi ystäväni kanssa, se oli ihan ok
Minusta tanssiminen, pieni flirtti ja halailu on ok.
Niin minäkin tanssin jos hän ei ole mukana.
Mutta jos yhdessä ollaan niin yhdessä myös tanssitaan.
Noin läheisessä kontaktissa kuuluu mielestäni olla vain oman puolison kanssa. Sitäpaitsi, mitä nautintoa hitaita tassiessa haetaan? Eihän se ole todellakaan mitään tanssimista, mistä saa tanssin ja liikkeen iloa, hidasta pyörimistä vain ja nojailua.. Se ilo, mitä hitailla haetaan, kuuluu vain puolisolleni ja minulle. Läheisyyttä ja seksuaalista vetovoimaa jne.
Joten en kyllä tod tanssi hitaita itsekään vieraiden miesten kanssa.
Mulla ja miehelläni taitaa olla valtaväestöstä poiketen hieman erilaiset elämänarvot..
Korkeintaan hyväksyisin sen jos kyseessä olisi siskoni tai äitini, siis vaikka jossain sukujuhlissa tms. Muuten AINOASTAAN minä tanssin " hitaita" mieheni kanssa.
Häissä tms. juhlissa joo, riippuen tietty siitä kenen kanssa (en kovin innoissani katsois jonkun megaflirtin seinkun kanssa tanssimista). Mutta yökerhojen hitaat on tehty pelkästään iskutarkoitukseen ja mun mielestä vois kyseenalaistaa suhteen laatua, jos haluaa hakea itse sellaista jännitystä muiden miesten kanssa tai sallii miehelle sellaisen.
Valssit, tangot ym. oikeat tanssit on sitten asia erikseen, se vastakkain nuohoaminen on melkosta esileikkiä. Joka muuta ajattelee, on harvinaisen naiivi.
Enkä tykkää että kädet harhailis pitkin naisen kroppaa...
Tanssi on ok vieraiden kanssa jos on lupa ja mies osaa pitää siinä säädyllisen rajan. Hiplaileva tanssi ei ole sopivaa.
Ja kerronkin siitä aina miehelleni. Ei ole moksiskaan ja miksipä olisi? Normaalia kanssakäymistä herranjumala.