Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta nukahtamislääkkeistä?

Vierailija
22.07.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 7v sitten kun tein vuorotyötä jouduin joskus aina turvautumaan lääkkeisiin että sain nukuttua kun rytmi meni ihan sekaisin. Mulla auttoi ihan jo muutamana iltana otettuna palauttamaan rytmin. En vaan saa nyt niitten tabujen nimee mieleeni millään... mulla oli kahta erilaista ja se eka toi kyllä unen mut siitä meni ihan tokkuraan ja seuraava päivä oli ihan kauhee ja suussa maistui ihan raudan maku. Mut sit sain jotain toisia ja ne oli ihan ok!

Vierailija
2/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sain normaalin unirytmin palautumaan, kun töissä kävin. Se raudan maku suussa oli kyl häiritsevää... Mut tehos muuten hyvin, parina ekana aamuna väsytti kyl ihan hulluna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovanesta kokemusta.

Vierailija
4/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sai pahan aivoverenvuodon enkä pystynyt huoliltani nukkumaan. Stilnoct kyllä tehosi, mutta teki minulle sen, että heräsin jo 3-4 tunnin yöunen jälkeen enkä saanut tämän jälkeen unta. Se on kuulemma Stilnoctin kanssa ihan yleinenkin ongelma.

Tenox sopi minulle paljon paremmin. Se vaikutti nopeasti ja sain normaalimittaiset yöunet. Ainoa asia, josta piti huolehtia, oli että tosiaan oli riittävästi aikaa kunnon uniin. Jos jouduin heräämään jo 6 tunnin unilta, olo oli jonkin aikaa vähän tokkurainen, ihan kuin olisi väkisin kiskottu sängystä jossain unisyklin väärässä vaiheessa.

Nukahtamislääkkeitä ei kannata pelätä, ainakin minulla Tenox toimi hyvin eikä tullut mitään riippuvuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän