Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

musiikkiharrastuksen aloittaminen aikuisena?

Vierailija
22.07.2007 |

hei!

Mua kiinnostaisi aloittaa jonkin soittimen soittaminen nyt kun lapsetkin ovat muskarissa. Oon ite ollut lasten kanssa muskarissa mukana ja laulaminen on ihan kivaa, siis lastenlaulujen....

Onkos täällä ketään, joka olisi aikuisena aloittanut soitonopiskelut?

Piano tai kitara kiinnostaisi tai sellainen viisikielinen kannel?

Kaipa sitä työväenopistossa tai jossakin muualla voisi opetella?

Onko teillä kokemuksia, oppiiko aikuisena enään?

Ja maksaako se paljon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sellainen kiinnostaisi, soittamisen aloittaminen.

Onko joku aloittanut pianotumnnit aikuisiällä?

Vierailija
2/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aloitaa jos kiinnostaa. Kummitäti meni pianotuneille aikuisena ja oppi siinä kun lapsikin. Itsekin olen ottanut pianotunteja aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin hyvin voi aloittaa soittoharrastuksen aikuisiällä. Monelle se on helpompaa kuin lapselle - helpompi oppia ymmärtämään nuotteja, teoriaa tms. Joten mukaan vain - se on hauskaa!

Yksityistunnit ovat kaikkein kalleimpia; yksi oppitunti voi maksaa instrumentista, opesta ja soittotunnin pituudesta riippuen 15 - 40 euroa. Musiikkioppilaitoksiin on pääsykokeet. Mutta Kansalais-/Työväenopistoon otetaan oppilaita harrastusmielellä eikä ole kovin kallistakaan.

terv. Soitonope

Vierailija
4/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Olen aina haaveillut sellonsoitosta tai viulunsoitosta, voiko niitä oppia soittamaan aikuisena? Jos ei ole ennen soittanut?.... Siis voisiko jopa suorittaa tutkintoja? 1/3, 2/3..... mihin asti?

Haluaisin oppia soittamaan tyttäreni kanssa duettoja (2/3 + -tasoinen).

Olisin kyllä valmis uhraamaan aikaa omaan harjoitteluuni...... mutta lapsi taitaa oppia kokoajan lisää ja lisää....

nim. äiti vaan

Vierailija
5/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotakin hyvää kirjasta aikuisille tarkoitettua, joista oppisi pianosoinnut nopeasti?

Lastenlauluja olisi kiva kokeilla soinnutuksella säestäen, koska toivelaulukirjojen vasen käsi nuotit on aika vaikeita ;).

nim. itseopetteleva

Vierailija
6/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään soittamisesta vaikka en osaakkaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän