Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka voi rehellisesti sanoa, ettei ikinä pettäisi?

Vierailija
21.07.2007 |

Jos sattuisitte ihastumaan (kaikki ihastuu joskus vaikka olisi pitkässä ja hyvässä suhteessa, jos pitää silmänsä auki ja tapaa miehiä jossain tilanteissa) ja saatte vastakaikua, ja riskit kiinni jäämiseen olisi minimaaliset tai olemattomat, niin ettekö muka antaisi houkutukselle periksi?

Täällä suurin osa vaan moralisoi että ei ikinä pettäisi. Minä voin rehellisesti sanoa, että jos joku tosi hottis tulisi kohdalle, mielettömän sexy ja komea mies, niin voisin pettääkin kunhan tietäisin etten jää kiinni. Mutta hetken huuman takia en luopuisi avioliitostani. Vaan jos voi saada sekä hetken huuman että pitää avioliiton, niin varmaan pettäisin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan sanoinkin :) Mutta nyt 9 v naimisissa olon jälkeen tekee välillä tosi paljon vierasta mieli. Ei ketä tahansa, vaan yhtä ihanaa ja mukavaa ja HOTTIA miestä. Mun ja mieheni suhde on ihan hyvä, enkä tosiaan haluaisi erota, mutta tämä toinen mies on vaan niin kuuma pakkaus. Hän on ystäväni siis.

Vierailija
2/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joidenkin vaikea kuvitella tuollainen tilanne... Siis että tulis niin hottis mies vastaan, joka veis jalat alta... Mä olin ennen pettäjä, mut sit kun tein lapsen poikaystäväni kanssa, en pettänyt häntä kertaakaan kolmen vuoden aikana ja olin ylpeä siitä! Suhteemme päättyi siihen, että hän petti minua.... Se oli kerrasta poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettämiseni pettänyt edellisissä suhteissani, joissa petin jokaista ihmistä kenen kanssa olin ja nyt en vaan ole siinä nähnyt järkeä enkä sitä enää aio koskaan tehdäkään (olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 7 vuotta) vaikka kuinka ihastuisin.

Vierailija
4/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin joidenkin vaikea kuvitella tuollainen tilanne... Siis että tulis niin hottis mies vastaan, joka veis jalat alta... Mä olin ennen pettäjä, mut sit kun tein lapsen poikaystäväni kanssa, en pettänyt häntä kertaakaan kolmen vuoden aikana ja olin ylpeä siitä! Suhteemme päättyi siihen, että hän petti minua.... Se oli kerrasta poikki.

Vierailija
5/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun vasta viime kuukausina....

Tutustuin mieheen, joka on ajatuksissani ihan liikaa, ja olen jo ylittänyt tietyt rajat hänen kanssaan (flirttailua, seksikeskusteluja, suudelmia), ja kyllä, sänkyynkin tekisi mieli.

Hävettää kamalasti, ja tekisi mieli hakata päätä seinään, mutta toisaalta, kerran tässä vain eletään.

Vierailija
6/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joko jättäisin mieheni tai sitten kertoisin hänelle ja hän saisi päättä haluaako jatkaa vaiko ei. Pettämisen jälkeen suhde ei ole enään sama ja siinä on aina jokin särö. Pettämisen jälkeen ei minun mielestä ole enään mitään mieltä jatkaa. Suhteessa on aina jotain vikaa jos pettää. Niin se vain on. Kannattaa mielummin yrittää korjata sitä suhdetta ensin toiseen suuntaan enne kuin juoksee toisen sänkyyn. Ja jos sinne vieraan sänkyyn menee tämän suhteen korjaamisen jälkeenkin niin silloin kannataa erota ja etsiä sellainen kumppani joka tyydyttää kaikilla osa-alueilla ettei tarvi enään koskaan pettää.

Vierailija
7/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan aviomiestäni, ja hän kyllä tyydyttää kaikki tarpeeni, myös seksuaaliset. Mutta uutuudenviehätystä, toiseen tutustumista ja rajua ihastumista en enää koskaan voi hänen kanssaan kokea, koska hän on niin tuttu yhteisten vuosien jälkeen.

Eli kai minäkin voisin pettää, jos palavasti ihastuisin johonkin ja olisi tilaisuus.

Vierailija
8/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä pariskunta on ollu yhdessä jo kohta 2 vuotta, eikä mies ole kertonut hairahduksestaan eikä ole exäänsä enää missään väleissä. Pitäisikö miehen kertoa tästä?

Vierailija
9/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt tämä pariskunta on ollu yhdessä jo kohta 2 vuotta, eikä mies ole kertonut hairahduksestaan eikä ole exäänsä enää missään väleissä. Pitäisikö miehen kertoa tästä?

Vierailija
10/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailuvaiheessa makasi jonkun toisen kanssa, niin ei sillä ole niin väliä, kunhan ei nyt petä. En haluaisi tietää, koska kuitenkin se aiheuttaisi mulle pahaa mieltä, vaikkei sillä nyt sinänsä merkitystä olekaan mitä mies teki ennen kun tosissaan sitoutui muhun.

Vierailija:

Entä jos tilanne tämä. Nainen ja mies aloittaneet tapailun, parisen kuukautta tämän jälkeen mies harrastaa seksiä exänsä kanssa (ovat olleet yhdessä 7v).

Vierailija
12/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se seksi tunnu niin hyvältä että sen takia vaarantaisi koko suhteen. Ei sitä toista enää rakasta jos voi pettää.

Vierailija
13/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ottaa riskiä, enkä usko että tulisikaan tarvetta pettämiseen, kun olen saanut niin hyvän miehen. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta.

Vierailija
14/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia toki voi tulla ja on tullutkin. On ollut kova kiusauskin hypätä vieraisiin lakanoihin. Olen todella tyytyväinen, etten antanut silloin periksi hetken huumalle. En pystyisi ikinä vain unohtamaan omaa pettämistäni. Vaikka en kertoisi sitä miehelleni, se tulisi vaivaamaan mieltäni ja heijastumaan elämääni ja avioliittooni lopun elämääni.

Ja ennen kaikkea: tehkää toisille niin kuin haluatte heidän tekevän teille. Kuinka moni teistä haluaisi tulla petetyksi? Minä en haluaisi, enkä halua loukata omaa miestäni niin syvällä tavalla. Rakastan häntä ja olen luvannut vaalia rakkauttamme niin myötä- kuin vastamäessäkin. Ihastukset ja houkutukset siis tulkoot ja menkööt. Onneksi meille on annettu kyky valita!

Vierailija
15/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseloa aviomiehen kanssa 8 vuotta, enkä himoitse toisia miehiä. Miksi pitäisi? Ei joku sekstailu jonkun " hottiksen" kanssa ole sen arvoista että toista pettäisin. Ihan pähkähullu ajatuskin.

Vierailija
16/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tarpeeksi kännissä.

Vierailija
17/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että yksi syy onnelliseen avioliittoon on se, että he eivät käy baarissa eivätkä juo edes kotona. Toinen syy voi olla se, että he harrastavat monenlaisia juttuja yhdessä, kuten käyvät konserteissa, lenkillä, ulkomaan matkoilla. Vanhempani arvostavat toisiaan ja isäni kutsuu äitiäni vieläkin " nätiksi kullannupuksi" . He muistavat toistensa merkkipäivät. Esimerkiksi 30-vuotis hääpäivänä isäni osti äidilleni 30 punaista ruusua ja kultaisen kaulakorun.

Minä olen yrittänyt ottaa oppia vanhemmistani ja olen jättänyt baarituulettumiset väliin aina kuin mahdollista. Viinan huuruissa voisi varmasti helpommin tulla pettäneeksi. Helpompaa on pettää kuin olla uskollinen pitkässä avioliitossa, jos järjestää itsensä houkutuksiin säännöllisin väliajoin.

Vierailija
18/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin täysin rehellisesti, elämää nähneenä sanoa että en petä missään tilanteessa.

Jos unelmieni mies tulisi minua joskus vastaan enkä mahtaisi tunteilleni mitään, jättäisin nykyisen mieheni. Pettäminen ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys eikä läheskään niin yleistä kuin media antaa ymmärtää.

Vierailija
19/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan rehellisesti voin sen sanoa. En petä. Koskaan. Mieheni kanssa oltu yhdessä nyt yli 7 vuotta.

Vierailija
20/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 8v enkä ole edes harkinnut pettämistä. Rehellisesti voin sanoa etten aijokaan pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi