Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä normaalia (vauvasta, ikää 3 viikkoa)?

Vierailija
12.10.2008 |

Vauva syö hyvin (täysin rintamaidolla) ja kasvaa mainiosti, nukkuu 2- 5 tunnin pätkiä (yöllä n. 4-5 h ja päivällä 2-3 h), välissä päivisin hereillä max. tunnin jolloin silmät auki ja vähän jaksaa seurustella. Kitinöitä on todella vähän.

Mun on jotenkin vaikea uskoa meitä on siunattu näin helpolla vauvalla, joten etenkin kun vauva syntyi hätäsektiolla sydänäänten laskun vuoksi, epäilen että siinä on jotakin vikaa... Vaikka syntyi kuitenkin hyväkuntoisena ja korjasi 6 apgar pistettään nopeasti ylös. Lastenlääkärin mukaan yleensä tälläinen ei aiheuta pysyviä vaurioita.

Sanokaa että olen vain hölmö näine ajatuksineni, tämä on siinä mielessä uutta, että esikoinen oli tyystin erilainen, huusi masuaan joka ilta pari tuntia ja oli oikea tissitakiainen, elämä oli yhtä maratonimetystä. Muutenkin nukkui huonosti ja vain tissille. Tämä on NIIN erilaista...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän vauva on kuitenkin vasta 3 viikkoa vanha, voihan se siitä vielä muuttua. :)

Vierailija
2/3 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rytmi vielä muuttua paljonkin, onhan hän vielä vasta 3-viikkoinen. Mulla 5pv vanha poika ja samanlainen rytmi kuin sinunkin vauvallasi, toivon, että tällaisena jatkuisikin :)

onnea vauvasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka syntyi valekuolleena (pisteet 4/10 -> 9/10 kolmannessa mittauksessa). Mitään vikaa ei löydetty vaikka kaikki tutkittiin ja oli teholla tovin antibiooteilla. Ei jaksanut pitkään aikaan olla hereillä pitkiä aikoja, nukkui käytännössä 20h/vrk varmaan ensimmäiset 3kk. Nukkui öisin pitkiä pätkiä, muttei kyllä koko yötä ennen imetyksen lopetusta. Päivisin pääasiassa nukkui, söi ja kakkasi. Ekojen viikkojen aikana kitisi muutamana iltana vatsakipuja, mutta nekin loppui aika lyhyeen.

Nyt on reipas ja erittäin liikkuvainen kaksivuotias.

Eli mun korvaan kuulostaa ihan normaalilta vauvalta. :)