Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 18. ONNEA ALEIDA!!

21.07.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Annie28: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07

♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ dharmian: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitetaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle

♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ iivana0: neljännen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 36 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ kantopussi: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 4/02, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ klematis, lapset -04, -05,

♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.

♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Myrtti84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitetttu 5/07, lapsi 11/99, ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ wannabe_amma: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ wilma77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ äityliina: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 1/03 ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

♥ suan

♥ Minni-äinen

♥ Tango-mama

♥ kylli78

♥ happy76

♥ Aleida

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin liittyä joukkoonne, kun tuota pikkukakkosta niin kovin toivoisin. Ensimmäistä yritettiin reilu pari vuotta ja nyt päätettiin että saa tulla, kun on tullakseen. 4/07 on testattu nega. Seurailen taustalla jonkin aikaa ja tutustun, niin josko sitten uskaltaisin enempi liittyä keskusteluun :)

UfaKuk ja esikko n.5,5kk

Vierailija
42/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufakuk, TERVETULOA!

Ja Caarina2, mitenkäs siellä on tilanne? Onkos täti tullut käväseen vai joko olet testaillut? *utelee*

Suan

12+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä aloitettu yrittämään 6/07, edelliset 8/01, 6/03, 3/06. Ikää itsellä 30 ja miehellä 37. Lapsi olisi miehen ensimmäinen...

Vierailija
44/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas jotenkin niin positiivinen viestiketju. Mukavaa, kun te raskautuneetkin vielä kirjoittelette tänne kuulumisia, minun puolestani saatte pysyä porukassa vaikka loppuun saakka :)

Masennan teitä nyt hieman omilla turinoillani. Yritys siis aloitettiin jo toukokuussa ja edelleen yk2 vasta menossa! Eka kierto kesti 44 päivää ja nyt ollaan menossa jo kp51... Ottaa pattiin tämä menkkojen odottelu. Testasin negan kp46 ja yritän nyt olla testaamatta niin pitkään kuin mahdollista. Maha on ollut kipeä varsinkin öisin nyt ehkä viikon verran ja todella toivon, että täti vihdoin saapuisi. Tarkoituksena oli hankkia ovistestejä, mutta ei taida kannattaa, niitähän kuluisi hirveä määrä kun kierrot näyttää olevan mitä sattuu.

Vaikka tätä osasikin odottaa pillereiden lopettamisen jälkeen, niin silti ärsyttää ihan kauheasti. Lisäksi viimeisen parin viikon aikana hiuksistani on tullut hirveä hilseinen rasvaletti ja naama on ihan täynnä finnejä ja kiiltää rasvaisena. Todella hehkeä olo!

Mutta ei kai tässä muu auta, kuin odottaa. Sitähän tämä odottamisen odottaminen on :) Vaikeinta tässä on se, että ei voi oikein kenellekään purkautua. Onneksi saa tänne teille valittaa.

Toivotaan, että teillä menee edes vähän paremmin kuin minulla :) Plussatuulia ja tsemppiä vauvapuuhiin!

Pupujussitar kp51/?? yk2

Vierailija
45/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testannut, eikä varmaan tarvikaan...menkat tekee aika selvästi tuloaan. Harmittaa ja ottaa päähän... Prkl.

Caarina kp29/28< tai sit kp1/28<

Vierailija
46/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tidän tunteen! Mulla on kanssa kierto ollu aina säännöllisen epäsäännöllinen, joten odottelun tiiän olevan rassaavaa!

mä taisin testata plussan vasta kp45 tai jotain (edellinen testi muutamaa päivää aiemmin oli nega), joten älpäs heitä kirvestä kaivoon!=) ja tuo tukan rasvottuminen ja finnitki voi liittyä raskautumiseen, eikös juu? Mullla ainaki!

Mä en osaa siirtyä myöskään kokonaan tuonne odottajien puolelle, vaikka niin aiemmin uhkailinki.. joten täällä roikutaan ja tsempataan!!

Annie rv8+5

Vierailija
47/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupujussitar, mulla on kans kierto ollut aina pitkä ja epäsäännöllinen ja on vaihdellut 30 ja yli 50 kp:n välillä. Ymmärrän siis miltä susta tuntuu. Mulla on ollut vähän hankalaa sitten aina kiertojen aikana kun ei ole tiennyt josko nyt olisi raskaana. Ja toisaalta, tän raskauden kohdalla jännää oli se että vaikka kierto yleensä onkin yli ´40 päivää niin silti sain plussan jo kp 28 aikoihin. Toivottavasti menkat nyt sullakin alkaisivat, tuo odottaminen on varmasti turhauttavaa, tiedän.

Ja Caarina2, älä nyt välttämättä heitä vielä hyvästejä täysin sille ajatukselle että olisitkin raskaana. Voithan hyvinkin olla. Ilmoittele kuitenkin mihin tilanne kehittyi!

Annie28, kiva että on joku muukin joka ei osaa vain ottaa ja lähteä toiselle puolelle. Ei ole mulla niin tyhmä olo :D

Suan

12+4

Vierailija
48/87 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pyöriä vaikka plussaiskin, eiköstä vaan:)? eihän se kuume minnekkään haihdu vaikka plussaiskin!

joo mulla oli se keskenmeno toukokuussa ja tk:llä kävin sitten raskaustestissä(=pissanäyte) ja negaa oli. on vaan niin tosi kumma tää masu kun aika pieni ihminen kyllä olen mutta maha siis näkyy aivan selvästi. aiemmista raskauksista on vähän ylimäärästä velttoutta havaittavissa:), mutta nyt maha on " kiinteä" pallo..? en käsitä? (tunnustan että peilistä kyllä jo salaa ihailen:)noloa) muilla kokemusta " aikaisesta" mahasta, mistä johtu? yritän just pitää löysiä paitoja ettei ihan vielä niiin pistäis ihmisten silmään. sitten myöhemminhän se on kiva vaan kun masu " paistaa" :) Ei kai maha sentää ajatuksen voimalla kasva:) muut oireet kylläkin! Ihan kyllä säpsähdin ajatuksesta kaksoset! mut ei kai se kaksosraskauskaan ihan näin ajoissa näkyis?

meebu (5+6?)

Vierailija
49/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein positiivisen testin heti samana päivänä kun kuukautisteni olisi pitänyt alkaa :) Ja laskettu aika on ainakin vauva-lehden laskurin mukaan 1.4.-08.

Yrityksemme piti alkaa oikeasti vasta tämän kuun alussa mutta olimme heinäkuun puolessa välissä tahallaan huolettomia ehkäisyn kanssa ja onneksi olimme...

Plussatuulia kaikille !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
50/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Tänään aamulla myös täällä plussa, vaikka vasta kp 26/28. Laskettu aika näillä näkymin 17.4. Meillä myös eka yrityskerta takana, joten tärppäsi kuten esikoinen. Onnellinen mutta epätodellinen olo, pitää varmaan uusia vielä testi parin päivän päästä :)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja odotukseen!

Vierailija
51/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun noin moni on plussannut! Ja pahoittelut tädin yllättäneille!

Taas viikonloppu ohi. Meillä on nyt v.loppuna hääpäivä sitten testaan jos on tarvetta :). Nännit on kipeinä ja maha on vähän turvoksissa. ja ihan niiinkuin parina aamuna olis ollut vähän huono olo (todennäköisesti kaikki oireet on kuviteltuja )

Tuo muakin kiinnostais että missävaiheessa maha voi näkyä aikasintaan :) Kai se on aika yksilöllistä...

Mariatar 24/28-29 yk 2

Vierailija
52/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussanneille!

Ei menkkoja vieläkään...*Hyppii seinille* Huomenna testaan jos ei niitä kuulu. Varmasti alkaa nyt kun taas alan toivoa. Oireitakin olen kehitellyt. Tekee hirveesti mieli kaikkee raikasta, hedelmiä yms. Ja kunnon ruoka (varsinkaan liha) ei meinaa ollenkaan maistua. Voi apua mä tulen hulluksi... Nyt jos en ole raskaana niin petyn_kyllä_ja_pahasti.

Caarina kp 29/28<

Vierailija
53/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikille ja onnea uusille plussaneille. olin viikon verran netti pimenossa kun koneeseen tuli virus...ei saatu sitä pois kun laittamalla koko windows uudestaan, kaikki mun musiikit ja elokuvat sun muut hävisi koneelta =(.

mulla on nyt kiertopäivä 27/30...vähän jännittää, ei ole mitään oireita, meinasin perjantaina testailla jos tätiä ei kuulu. voi kun nyt tärppäisi...

peetu

Vierailija
54/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin loman aikana pari kertaa lueskelemassa ketjua, mutta en kylässä viitsinyt alkaa naputtelemaan viestiä.

Hurjasti on ainakin tullut plussia! Onnea kaikille!

Ja peukkuja pidän teille kaikille, jotka meinaatte tällä viikolla testailla! =)

(.) Mulla ainakin on jo ihan selvä maha. Ihmettelen, että edes lähimmät sukulaiset eivät lomalla sanoneet mitään... Keskiviikkona pääsen vihdoin ultraan ja sen jälkeen annan mahan näkyäkin. Nyt täytyy pari päivää vielä töissä " piilotella" . Kiva, kun yleensä käytän aika " piukkoja" paitoja, niin nyt on täytynyt kaivella kaapista isompia paitapuseroita ym... Vähän inhottavaakin tämä salailu, kun kaikki kyselevät kuulumisia jne. Ja varsinkin pomolle olis tehnyt mieli kertoa ihan reiluuden nimissä, mutta ei vielä...

Kuka niitä kaksosia " pelkäsi" odottavansa (lyhyt muisti, enkä jaksa tarkistaa)? Mullekin mies väläytteli sitä mahdollisuutta, kun ihmettelin nopeasti kasvanutta mahaa. Mä en kyllä sitä toivo... Tietty otetaan vastaan, mitä tuleman pitää, mutta silti.

Jotain muitakin kuulumisia oli mielessä, mutta en nyt tietty muista. Täytyy jatkaa töitä ja palaan linjoille myöhemmin. Laitan sitten ultran jälkeen tarkempia tietoja lasketusta ajasta ym.

-Tango

Vierailija
55/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!! Ihanaa kuulla että taas on tullut monta uutta plussaa..

meebu: en tarkoittanut säikäyttää kaksos puheillani mutta onhan se mahdollista. Ainakin mä olen ymmärtänyt että se maha saattaa kyllä kasvaa nopeastikin.. =) No, ehkä sekin selviää sitten vielä.

Tangomama: Mitenkäs paljon sulla on viikkoja kasassa jos se maha näkyy jo niin hyvin?

Ainakin peetu jännäili ja samoin Caarinallakin on ilmeisen jännät paikat meneillään. Toivon sydämeni pohjasta että plussa pamahtaisi testeihin!

Mulla ei tuo maha niin kovasti vielä näy. Onhan se jo vähän " pömppis" mutta mulla on vähän mahaa jo ennestään joten ei niin hyvin näy. Ihan hyväkin, kun ei olla oikein vielä kerrottu asiasta. Ajateltiin kyllä ensi viikon alussa kertoa kaikille lähisukulaisille.

Huomenna on sitten taas neuvola. Ehkä huomenna päästään kuulemaan sydänäänet ensimmäisen kerran. Kyllä edellisellä neuvolakäynnillä niitä yritettiin kuunnella mutta ei vielä silloin kuulunut. Sillon tosin oli viikkoja varmaankin joku 8. Eli ei mikään ihme ettei kuulunut. Ja ihan kiva jos nyt kuuluisi ekan kerran niin pääsis mieskin kuulemaan ensimmäiset sydämenlyönnit.

Kohta taas vaihtuu viikkokin, ihan kamalaa kuinka nopeesti viikot vaan menee eteenpäin.

Suan

12+5

Vierailija
56/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti naputtelen, ennekuin äiti tulee kylään... Yritän taas huijata menkkoja tulemaan tekemällä testin. Kävin ostamassa aconin herkkiä testejä, liuskan ja kasetti-pipetti -mallisen. Tuota kasettia en ole vielä kokeillutkaan, joten tuleepa nyt sekin testattua :) Mieli tekisi jo tänä iltana testata, mutta taidan jättää aamuun, niin pääseepähän ainakin virkeänä sängystä ylös :)

Mutta nyt kaffeen keittoon!

pupujussitar kp52 yk2

Vierailija
57/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoitellakaan kun olen ollut lomareissussa.

Häät on ohi ja hyvin meni. Yhtäkään asiaa en muuttais häistäni. Vettä tuli taivaalta välillä oikein urakalla, mutta meidän juhlahumua se ei häirinnyt.

Ovis tais tältä tytöltä mennä ohi kun olimme vaeltelemassa. Odottelen nyt vain et mahd pian alkais menkat ja pääsisi yrittämään kunnolla.

En nyt ehtinyt tarkemmin lukea teidän kuulumisia, joten joku toinen kerta luen ja vastailen.

Kaktus kp21/28 yk1

Vierailija
58/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ostin testin ja negaahan se näytti=(...perjantaina menkkojen pitäis alkaa että en tiiä kuuluisko siinä ees näkyä vielä mittään vaikka olisikin raskaana...mutta luulenpa että en ole...no ei muuta kun yritys kerta kolmoselle sitten...

peetu

Vierailija
59/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava ilma tänään,tosin en itse saanut nauttia siitä täysillä kun päivä meni tytön päiväkotiharjoittelussa, huomenna tyttö saapi jäädä aamupalan jälkeen yksikseen ilman äitiä...hyvin on pärjännyt muiden lasten menossa mukana ja hädintuskin huomannut edes äidin olemassaoloa. Huomenna mulla siis " vain minä itse" -päivä..IHANAA! Mahtavaa kun noita plussia tupsahtelee vähänväliä..sitä odottaa kuumeisesti, koskahan oma vuoro on kertoa plussasta, toivottavasti pian :)! Mulla ovis oli viime perjantaina kp16 ja päiväpupuilua ennen miehen työmatkaa..eilen piti vielä varmistaa pupuilemalla että joskos onni suosisi, mutta taisi mennä se yritys liian myöhäiseksi.. no kahden viikon sisällä sen tietää kuin tytön kävi.

Mukavaa viikonalkua kaikille!

-kuminauha- kp19 yk1

Vierailija
60/87 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Minusta on ainakin kiva, kun käytte täällä kuulumisia kertomassa. Samassa veneessähän tässä ollaan ;)

Meillä menossa yk3 (tai 2, riippuu laskentatavasta) ja kp 16/28 menossa. Tuntuu että tämäkin kierto meni harakoille, mutta periaatteessa mahdollista olisi, että olisin raskautunut.

Sillä tavalla olo on rauhoittunut, että en osaa hermoilla tässä vaiheessa kiertoa siitä, alkavatko kuukautiset vai eivät. Jouluun asti olen ajatellut että voidaan " yrittää rauhassa" .

Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole, olo on palautunut aika lailla samaksi kuin ennen pillereitä oli normaalikierron kanssa.