2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 18. ONNEA ALEIDA!!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Annie28: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07
♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ dharmian: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitetaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ iivana0: neljännen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 36 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ kantopussi: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 4/02, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ klematis, lapset -04, -05,
♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ Memama: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Myrtti84: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07, ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitetttu 5/07, lapsi 11/99, ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07, lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ wannabe_amma: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ wilma77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ äityliina: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 1/03 ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan
♥ Minni-äinen
♥ Tango-mama
♥ kylli78
♥ happy76
♥ Aleida
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (87)
Paljon plussia!
Voi kun itsekin viikon päästä näkisi yhtä hienon punaisen viivan raskaustestissä, kuin M@m@lla oli... :)
Oireita ei minkäänlaisia, nyt viikko oviksesta ja viikko menkkojen alkuun. Tästä se piina alkaa. Muillekin jännäilijöille tsemppiä!
Caarina yk2 kp22/28<
plussauutisia tulee kuin sieniä sateella. Paljon onnea kaikkille plussanneille!
Lomaa enää pari päivää ja pillereiden loppumiseen kuukausi. Jee! Kärsimättömänä odottelen että päästään yrittämään.
kaikille plussista!!;) Kylläpäs niitä ropisee!!!!!
Mä taidan kanssa siirtyä tuonne odottajien puolelle, kaipa sieltä joku pino mullekki löytyy.. sain neuvolan varattua 17.8. ja ultraankin pitäisi soittaa aikaa.
Kivaa kesän jatkoa ja lämmintä syksyä! Varmaan vielä täälläkin käyn ihailemassa uusia plussaajia!
Annie 7+6
Mulla menee hermon tähän odottamiseen et millon saa taas testata :(. Testaan aikasintaan 12.8 Sillon on meidän 1v. hääpäivä. Olis niin ihanaa saada silloin plussa.
Onko mitään vinkkejä kuinka sais ajan kulumaan tässä odotellessa ja piinaillessa?
Mariatar84 kp 18/28-29
Odottelen myös innolla et pääsisin testailemaan.... perjantaina ajattelin testata ku sillo meil tulee kihlavuosia ni olis kans tosi hienoo jos sillo saisin ilmottaa miehelle et saadaan vauva =)
En ole kauheest kirjotellu, lähinnä olen sivusta seurannu plusanneita, Onnea kaikille =)
Heissan pitkästä aikaa, olen lueskellut ketjua tuolla taustalla.
Me aloitettiinkin yritys vasta heinäkuussa, eikä kesäkuussa kuten tuossa esittelyssä kerroin. Nyt siis ovis jo mennyt ja eka yrityskerta takana, kierrossa menossa kp 21/28. Voi olla että kuvittelen, mutta rinnat ovat turvoksissa ja hiivatulehduskin iski kuten ihan viime raskaudenkin alussa. Nyt siis odotellaan kuukautisia alkaviksi, tai siis paremminkin ei alkaviksi. Huomaan hurjasti jännittäväni, vaikka tähän puuhaan lähdettiin tulee sitten kun on tullakseen asenteella :)
Viime raskaudessa testasin vahavan viivan jo heti seuraavana päivänä kun kuukautisten piti alkaa. Mietin vain että onko kukaan käyttänyt/saanut plussaa tuolla Early Detectionilla jo ennen kuukautisten alkua? Niinhän sitä ainakin mainostetaan ja kauheasti houkttaisi kokeilla...
Meidän pino oli tippunut jo kolmannelle sivulle. Onko aktiivisesti alkanut viestiketju hiipumassa unholaan!! Tosi kurja kun itsellä tasan kuukausi yritykseen ja ihmiset häviää täältä.
ONNEA kaikille plussanneille. Niitä onkin jo hurjan monta. Täytyy yrittää päivittää listaa joku päivä.
Suan: Mä olen oikeastaan jatkanut listan päivitystä ja tehnyt kuten aiemmin on tehty. Tietty olis voinut jättää noi plussanneiden tiedot tonne alas erikseen. Mutta eihän niitä enää sinne saa :( Ja onhan toi esittelypino aikasta muhkea... Miten masuasukki voi?
Mitens piinailijat? Caarina, NiiSku ym?
Niin ja onko rvasaarinen hävinnyt häämatkalle? Tuliko täti kylään vai oletko testaillut?
Kaktusko (?) se meni hiljattain vihille? Huono muisti...Hurjasti onnea siviilisäädyn vaihtumisesta.
Ja nyt kaikki immeiset kirjoittelemaan kuulumisia. Me lähdetään huomenna mökille, jos en sitä ennen ehdi listaa päivittää teen sen ensi viikolla. Toki saa sen joku muukin tehdä, en pistä pahakseni.
Kiva ku tämä taas nousi vähän ylemmäns. äkkiä tippuu jos ei aktiivisesti kirjoittele..
Kesä varmaan verottaa kirjoittajia pois.. muihin puuhiin..
mariatar 20/28-29
Ei tuo haittaa, ajattelin vain kysäistä että onko siihen joku suurempikin syy. Mutta ei siis mitään ongelmaa, enemmän tämä onkin YRITTÄJILLE eikä niinkään odottajille, mutta minä kun en osaa ottaa ja siirtyä täysin tuonne toiselle puolelle.
Masuasukki voi hyvin, voimissaan oli eilen kun np-ultrassa käytiin. Pikku hiljaa alan luottamaan siihen että meitä todella taitaa olla helmikuussa kolme. =)
Hyvää viikonloppua kaikille!
Suan
12+2
Kiva kuulla että ultrassa kaikki hyvin. Sen muistaa vieläkin esikoisen kohdalta miten ihanalta siellä käynti oli, kun sai kuulla kaiken olevan ok.
Mä voisin ihan hyvin laittaa plussaneiden tietoja tuonne plussanneet osioon esittelypinossa. Eli jos suan ja muut odottajat laitatte seuraavat tiedot:
-milloin laskettuaika
- Vanhempien iät
- Mones lapsi ja aiempien lasten synt.aika.
Mahdollisesti jotain muuta?
Ja suan on mukava että olet vielä täällä meidän seuranamme. Jos vaikka olet sitten syys/lokakuussa vielä jännäämässä mun kanssa :)
Mä kävin laittamassa varastossa rattaat kasaan. Irrottelin kuomun ja otin istuinkankaan pois pölyttymästä. Ei olla esikoisella käytetty rattaita aikoihin. No, nyt kävi mielessä että josko pesisin rattaiden kankaat. Sitten tajusin, että taidan olla pikkaisen etuajassa sen pesunsuhteen. Kyllä tämä kuumeilu tekee ihmisestä ihan sekopäisen...Pitkää pinnaa tämäkin vaatii. Kauhulla odotan oviksia ja piinaviikkoa ensi kuussa.
Elikkäs..
LA on 13.2.2008
Minä 19 ja mies 24
Ensimmäinen lapsi ja takana yksi km 04/07
ja yritystä takana oli 08/06 lähtien kunnes plussasin.
Ja Eliador, lupaan ainakin yrittää olla täällä vielä silloin aktiivisesti pörräilemässä ja jännäilemässä sun kanssas. =)
Mä olen tosi myöhään kirjoittelemassa..ollaan tultu viimein pitkältä lomalta mökiltä eli nettipimennossa elänyt monta viikkoa..vielä ens viikko lomaa ja sitten paluu töihin pikkuhiljaa. Onneksi ensviikolle on luvattu parempia kelejä niin saa vielä kesäntuntua ennen pitkää talvea. Meillä esikoinen aloittaa päiväkotiharjoittelun ensviikolla ja sitten äiti aloittaakin työt normaalisti. Mä olen käynnyt hoitovapaalla sillointällöin töissä ns." harjoittelemassa" ettei unohtuisi mitä se sitten on. Sitten raskautumisyritys asioihin..meidänhän piti aloittaa yritys kesäkuussa ja ovistikut oli käytössä,mulla pitkät ja epäsäänölliset kierrot ettei ovulaatiota pysty oikein ilman tikkuja havaitsemaan,mutta ovista en pongannut..kp23 tein viimeisen testin ja sitten luovutin, no menkat alkoivat kp52 eli jos ovis oli niin oli se joskus yli kp30 niinpä yrityskertaa ei tullut ollenkaan.
Nyt onkin toinen ääni kellossa..eli aloitin taas testailemaan kp10 ja olin havaitsevani lisääntyvää limaneritystä joskus kp12. Tänään mulla oli jotenkin erityisen kummallinen olo ja oikeanpuolen alavatsaa alkoi jomottelemaan, testasin ja kas kas...ovistikkuun kunnon punaiset viivat ..onneksi mies oli lomalla ja päästiin ensimmäinen yrityskerta toteuttamaan ja mahtavinta on tietää että epäsäännöllisyydestä huolimatta, kroppa taitaa kuitenkin toimia, vaikka jossainvaiheessa epäilin ovuloinko ollenkaan. Nyt mies kuitenkin lähti työmatkalle ja palaa sunnuntaina vasta illalla kotiin eli täytyy toivoa että yhdestä kerrasta tärppäisi...voihan sitä toki su.illalla tehdä vielä " varmistus" kylvöt ;) Nyt sitten pariviikkoa odottelua ja odottelua!
Yritinkin yks päivä ettiä tätä pinoa ja sit löysinkin tän ties mistä asti... Luulin että on avattu uusi pino ja sitten en jaksanu taas ruveta ettimään. Meidän pitää nyt siis ryhdistäytyä tän kirjottelun kanssa. :)
suan: Kiva kuulla että kaikki on hyvin! Kauhee kun sulla on jo paljon viikkoja kasassa. Maaginen 12 viikon rajakin jo ylitetty! Millanen sulla on ollut vointi, onko ilmaantunut mitään raskausvaivoja vielä?
Eliador: Pian alkaa teilläkin yritys! ja voin kyllä sanoa, että sitten se aika vasta pitkältä tuntuukin, kiertopäiviä laskiessa... ;)
Kuminauha: Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä ja tärppi kävi!
).( Mulla pitäis huomenissa tai alkuviikosta menkat alkaa, ei vaan ole vielä minkäänlaisia oireita ilmaantunut... Tosin olen kipeänä ja uskon sen vaikuttavan asiaan. Testata en aio ennen kuin menkat ovat kunnolla myöhässä. arvatkaapa vaan jännittääkö...?!
Caarina kp28/28< yk2
Niin ne viikot vaan menee kauheaa vauhtia eteenpäin. Itsekin juuri eilen mietin miten nopeasti aika on loppujen lopuksi mennyt. Juurihan vasta mä sen testinkin tein ja sekin oli ennen kuin menkat oli myöhässä. No mutta en valita. Kiva vaan.
Oireita on ollut jonkun verran. Kärsin yhdessä vaiheessa pahoinvoinnista, joka ilmeni kylläkin aina iltaisin. Sen lisäksi oon ollut aika väsynyt, onneksi en enää niin pahasti ja mielentilat on ainakin miehen mielestä heitellyt kovasti. =) Tuo etova olo on ollut kyllä varmaan kaikista pahin.
Olin tossa flunssassakin n. viikko sitten. Se oli yksi kamalimmista flunssista ikinä. Yskiessä alamahaa vihloi melkein koko ajan ja olinkin ihan varma että tän flunssan takia jotain pahaa tapahtuu mutta hyvin se pikkuinen pysyi flunssankin kourissa mukana. Flunssassa eniten otti päähän kun oikein mitään lääkkeitä ei voinut oloa helpottamaan syödä.
Mutta mä toivon kaikille nyt paljon plussatuulia!!
Suan
12+3
Elikkäs yksi vaiva joka on nyt viime päivinä ilmaantunut on päänsärky. Se on ihan hirveetä koska ei viitsi napsia särkylääkkeitä. Vaikkakin särkylääkkeitä ei olekaan paketissa kielletty raskauden aikana syötäväksi niin siltikään en viitsi aina ottaa.
varovasti uskallan tunnustaa että sain plussan viime viikon pejrantaina:) Ei uskalla vielä tuulettaa kun vasta oli keskenmenokin..
mutta kyllä sisällä kuplii kun tekisi mieli kaikille kuuluttaa! mulla vaan kummallisesti maha pömpöttää jo niin kuin olisi pidemmälläkin..?? ovat jotku ihan kysyneet että odotanko! missä vaiheessa muilla maha alkanut näkyä? aiemminkin on mulla nopeasti näkynyt muttei sentään vielä 6 vkolla. etova olo vaivaa ja mulla on kans tuota päänsärkyä. niin kuin aiemmillakin kerroilla. ei vaan just kehtaa ottaa jatkuvasti lääkettä ja kyllähän nuo ohi yleensä menevät. neuvola ajankin olen jo saanut. ja ultran:) piti käydä ottamassa jäykkäkouristus rokotus pienen äksidentin jälkeen niin varasin ne jo samalla. menispä nyt kolme viikkoa joutuin!
Ihanaa kuulla iloisia uutisia!
Kuinka kauan tosta sun aikaisemmasta km:stä on? Todettiinko se ihan lääkärissä?
Mietin vain että josko se olisi juuri vähän aikaa sitten tapahtunut, muttei olisikaan ollut km ja siksi mahasi on jo niin iso..? En tiedä. Kaikki on mahdollista. =) Tai sitten siellä on kaksi tuloillaan ja se selittäisi mahan nopean kasvun. Ehkä sekin selviää aikanaan.
Toivottavasti kaikki menee hyvin!!
Suan
12+3
myös vielä vierailen lukemassa teidän muiden kuulumisia :) Täällä ei oikein muita oireita vielä ole tullut kuin väsymys ja KAUHEA palelu :( mua siis palelee niin paljon että olen 24h villasukat jalassa ja nukunki villasukissa ja kalsareissa. Varmaan lapsetkin kohta ylipuettuja ulos kun kuvittelen niitäkin paleltaa. Mutta palelun muistan viime raskaudesta, joka meni sitten ohi. Neuvolaan olisi ensimmäinen aika 3 viikon päästä ja ultraan vasta ensi kuulla. Ultraa odotan enemmän että näkee kaikki on niinkuin pitääkin.
T: M@m@ joka ei yhtään tiedä mikä rv vois olla menossa.
UfaKuk: toisen yritys aloitettu 5/07, esikoinen 2/07, ikää itsellä pian 20 vuotta ja isukilla täynnä 21 vuotta
Taas paljon plussauutisia! Onnea!
Suan
11+4