Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt rehellisesti: tuleeko hormonikierukasta sivuvaikutuksia?

Vierailija
21.07.2007 |

Siis kertokaa! Mietin tässä hormonikierukan hankkimista, mutta koska joka_ainoasta e-pilleri- ja minipillerimerkistä mulle on tulleet aivan järkyttyvät sivuoireet, niin hormonikierukan hankkiminen mietityttää. Tulee aika kallis kokeilu, jos se pitää poistattaa muutaman kuukauden päästä. Lääkärin mukaan hormonikierukasta tulee harvoin sivuoireita, mutta jotenkin en oikein luota siihen, koska todella usein lääkäreiden mukaanhan e-ja minipillereistäkään ei tule mitään sivuoireita....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole kuin positiivista sanottavaa.

Mutta... Hormonikierukka kun vaikuttaa niiiiin eri tavalla eri ihmisiin, eli ei voi tietää ennen kuin kokeilee.

Vierailija
2/7 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollut ja menkat jääneet pois, jipii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle paukahti minipillereistä järkyttävä akne kaulansivuille ja poskiin, vaikka ne muuten esim. mielialamuutosten kannalta sopivatkin paremmin kuin e-pillerit. ap

Vierailija
4/7 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko teille sivuvaikuksia niistä?

Vierailija
5/7 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknepngelma pahentunut. Kystiä munasarjoihin, ne on kipeitä. Rasvapatteja on alkanu tuleen kierukan laiton jälkeen. Yöhikoilu. Muutenkin hikoan enemmän. Sellaista.

Vierailija
6/7 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin en enää koska. Minulla oli akne jo ennen hormonikierukkaa ja sitä se ei ainakaan pahentanut, roaccutan vei sitten näpyt pois

*3

Vierailija
7/7 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, koska ne oli todella pahat, itkin ja raivosin viikon. Ja menkkakivut oli synnytykseen verrattavia.

*3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän