Mistä Pinkki toppahaalari 98-104cm?
Olen niin ihastunut pinkkiin väriin että halusin tytölleni pinkin toppahaalarin.
Miltä kaikilta merkeiltä löytyy pinkki toppahaalari?
Ticketin tiedän mutta meillä on jo yksi viime talvinen ticketin toppahaalari joten muut merkit lähinnä kiinnostaa.
Oliko viime talvena molo kidsillä pinkki toppahaalari?
Näin sellaisen ja ihastuin siihen mutta niitäpä ei ole edes käytettynä myynnissä huuto.netissä. :(
Molon haalaria etsin koossa 98cm.
Olisin haalarivinkeistä kiitollinen. :)
Kommentit (5)
Legon toppahaalaria en muistanutkaan. Muuten kyllä kaikki nettikaupat kävin jo aikaisemmin läpi.
Minkälainen vuori on legon haalarissa? Ja sopiiko malliltaan pitkälle ja hoikalle?
Oliko legon haalarissa pitkä selkämitta?
Meillä on pitkä selkäinen tyttö ja todella hoikka. Pituutta on nyt n.98cm joten saattaa olla että tarvitaan sittenkin 104cm haalari..
Viime talvena kun ostin sopivan haalarin niin ei se sitten mahtunutkaan koko talvea. :/
Sisukkaassa katselin haalarin mittoja niin molostakin pitäisi ehkä olla isompi koko kuin 98cm. Harmi kun ei sillä ole pinkkiä tänä vuonna. Sen ostaisin heti. ;)
Musta on liian voimakas väri vaalealle tytölleni joten en ole innostunut siitä väristä yhdistettynä pinkkiin ja meillä on jo ticketin v.pun/musta toppahaalari joten en senkään takia mustaa halua.
Löytyisikö lisää vinkkejä?
Ratialla on pinkki haalari! Ilmeisesti Sokokselta saa ja ite näin niitä Halpa hallissa, ihan ok:lta vaikutti materiaali.
oho, tulikin jo liian aikaisin tuota vastausta...
Mutta siis Ver de Terreltä löytyy mielestäni ihan tosi ihanan värisiä haalareita nyt, itse olen katsellut juurikin noita yksivärisiä haalareita.
Meillä taitaa tulla pojalle ehkä tummansininen(musta?) Molo kidsin haalari ja meidän neidille kanskin pinkki ver de terreä. Mikähän sopisi kolmannelle? Olisko se sitten sellainen limen vihertävä, aika hauskan värinen vdt?
ja sitten vielä mistä noita ainakin löytyy: www.miniq.fi, www.sisukas.net, www.seimi.fi/shop
- oma haalarimme on vasta matkalla Tanskasta.
Itse päädyin Legon pinkkiin toppahaalariin. Musta tehostevärinä toimi mielestäni loistavasti, nyt syksyllä kun olemme yhdistäneet pinkkiä ruskeaan, niin mustalla tehostevärillä tulee taas "uusi ilme" pinkille.
Helsingissä Legoa myy ainakin Jesper Junior, mutta vain kokoon 98 asti - isompaa eivät kuulemma olleet tuosta mallista/väristä tilanneet. Koko vaikutti kuitenkin reilulta eli teillä saattaisi mennä.
Me tarvitsimme isomman koon, jonka tilasin Tanskasta, täältä:
http://www.smartkids.dk/minipige/VisEfterType.asp?typeID=24&mid=38
Legon haalarin testeissä saamat tulokset vakuuttivat ja hintakaan ei ollut ihan niin paha kuin esim. Ticketillä. Jesperissä koon 98 haalari taisi maksaa vain n.80e ja eilen ainakin Itiksessä oli haalareista vielä -30% tarjous - kyllä harmitti, kun ei tytön kokoa ollut. Tanskasta tuli hieman kalliimmaksi, vaikka sielläkin oli pieni tarjous ja ilmaiset postarit.
Lisää pinkkejä haalareita olen muistaakseni nähnyt esim.
www.keltainenkettu.fi
www.sisukas.net
(Pinkkiä useammalta valmistajalta!)
Myös Lassie g-tech-haalari on kaunis musta-pinkki - löytyy esim. Nettianttilasta.