Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten häätö käynnistyy? Miten etenee? Lamaantuneena istun vain koneella kun tämä on edessä.

Vierailija
21.07.2007 |

Pakkaan ja siivoan kämpän ja jään odottamaan. Mitä tapahtuu?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vasta saanut haasteen, niin vielä sen pystyy perumaan. Yritä sopia vuokranantajan kanssa jotain. Mieluiten hanki rahat jostain, voi olla että se on ainoa keino pitää koti?

Sulla on 2 viikkoa aikaa toimia, sen jälkeen kun olet haasteen saanut.

Vierailija
2/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasta jää siis puolet maksamatta / kk. Haluan sen häädön mahdollisimman nopeasti, että tilanteeni etenee johonkin suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ HYVÄ IHMINEN TAHALLAAN HANKI HÄÄTÖÄ!

eikö sinulla ole ketään kenen luokse voisit muuttaa " asunnottomana" saisit kunnan/kaupungin kämpän äkkiä!

Vierailija
4/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pätkätöitä enkä muuta saa. Tuloni ovat samaa luokkaa kuin toimeentulominimi ja vuokra on enemmän kuin se. Olen kituutellut 15 vuotta näin, vaikka olen erittäin kiireellisten tapausten listalla kaupungin vuokra-asuntoon. Kuulemma noin 2500 hakijaa per yksiö ja per kaksio täällä.

Vierailija
5/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomuus ei hyödytä mitään ainakaan minun tapauksessa.

Vierailija
6/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopaikkakuntalaiset otetaan huomioon tosi nopeasti. Ja sillähän saisit elämäsi uudelle uomalle:)

Vierailija
7/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että kaupungin ei ole pakko tarjota asuntoa ja taitaa edellyttää luottotietojen kunnossaoloa sekin.

Vierailija
8/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäpäin asut? löytyisikö naapuri kunnasta vuokrakämppää?

oletko harkinnut alan vaihdosta, miksi teet pätkätöitä?

Vierailija
9/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi odottaa kun häätöä, jos vuokra maksamatta. Sossu ei maksa kun sen jotain 420 e / kk vuokraan ja vuokra tässä asunnossa on 879 e / kk.

Mikä muu voi olla edessä kuin häätö, jos ei itse sano itseään irti? Jos sanon itseni irti niin minne sitten menen?

Olen hesalainen / espoolainen ja asunut kummassakin lähes 20 vuotta joten niiden tulee järjestää mulle se asuminen, mutta kun antavat asuntoja niille, joilla on töitä, vaikka tulisivat muualta....

Vierailija
10/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän asian tiimoilta ollut sossun asiakas jo neljä vuotta ja eihän sossu tällaista vuokraa maksa. Mutta ei niillä ole mitään muutakaan mitä ehdottaa. Kodin varastoiminen maksaa noin 150 e / kk. Mutta missä sitten asun?

Vierailija
11/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunta/kaupunki vuokraa kyllä, tarkistavat toki luottotiedot, mutta maksuhäiriömerkintä ei ole este asunnon saamiselle, mikäli se ei ole tullut vuokrarästeistä.

Vierailija
12/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin tullut. On lääkärintodistus, kuraattori hoiti asiaa vuosi sitten, jne. Nyt ollaan tässä kun kaupunki antoi toiselle asunnossa asuvalle asunnon ja minä jäin nyt yksin vielä pahempaan liriin. Asunnosta muuttanut oli jopa ylivelkaantunut.

Uskokaa tai älkää niin kyllä sitä ihmettelee miten näitä asioita hoidetaan.

Vierailija
13/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että en halua että mitään sellaista maksetaan, mistä voi tulla takaisinperintä, sillä en pysty takaisinperintöjä maksamaan.

Vierailija
14/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra on niin hirveä, että ei siinä yksi 100 euroakaan asumistukena tilannetta miksikään muuta.

Vierailija
15/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aikaisemmin laittaneet mulle väärät tulot ja sitä takaisinperintää en ole koskaan pystynyt heille maksamaan takaisin. Hävetkööt systeemiään.

Vierailija
16/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkinm kun sen perittävän summan kuukausieränkin saa päättää itse. Parempi pistää koko talous sekaisin ja saada häätö.

Vierailija
17/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat on paperilla hoidettu niin hienosti kun vain ikinä voi. Minulle sanottiinkin jo, että enempää et voi tehdä, voit vain odottaa.

Älkääs nyt hyvät ihmiset ruvetko mua haukkumaan. Kirjoitan juuri siksi, että tilanne on kamala enkä enää muuta voi. Tällaisesta tilanteesta voi tosiaan pimahtaa. Olen ihan hirveän jännittynyt ja koko kroppa ihan krampissa tästä.

Minähän vain kyselin, että miten häätö etenee ja mua ruvettiin tenttaamaan ja neuvomaan ja antamaan ohjeita ja sanomaan asioita, mitkä eivät tähän mun kysymykseen liity...

Miten häätö siis etenee?

Vierailija
18/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaihto 4 huonetta 2 huoneeseen. Ei tärppää, vaikka tämä asunto on upea ja upealla paikalla rannassa Espoossa.

Taloyhtiöllä (asumisoikeus) ei ole mitään vapaana.

Minulla on uusi asumisoikeusnumero, mutta silläkään en ole 2h asuntoa saanut.

Hakemus on myös VVO:lla ja YH:lla yms.

Vierailija
19/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ne kamat oli siinä maassa 2kk ja porukat kävi hakees itselleen sieltä kamaa, kun häädetyt oli ne siihen jättäneet. Siellä oli valokuvia, päiväkirjoja ja kaikkea henkilökohtaistakin kamaa. Sitten yhtenä päivänä tuli traktori joka kiikutti kamat roskalavalle.

Vierailija
20/33 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä voit ainakin aluksi vuokrata kämpän itsellesi. Toisaalta, jos olet hakemassa Hgin kaupungilta pientä asuntoa, niin tämä ei kovin kauan kestä, sillä menet työssäkäyvänä monen muun ohi jonossa. Ex-mieheni odotto kaupugin asuntoa 4 viikkoa ja sai yksiön. Mitään rajoituksia ei tosin ollut alueen tai vuokrien ym. suhteen. Kämpän saa, jos haluaa. Kaikki muu on turhaa valittamista ja saamattomuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan