Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana olleet: voisko tää olla kiinnittymislimaa?

Vierailija
21.07.2007 |

Menkat pitäis alkaa hetkenä minä hyvänsä, ja siltä tuntuukin. Luulin äsken että alkoivat, kun lorahti jotain, mut se olikin läpinäkyvää " liimaa" . Siis todellakin ihan kuin liimaa, tooosi venyvää. En oo koskaan törmännyt tähän ilmiöön. Siispä, voisko olla merkki raskaudesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin on tosin tullut viime aikoina oudon paljon. Eikö kellään kokemusta tällaisesta " liimasta" ..? ap

Vierailija
2/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on ollut molemmissa raskauksissa ennen plussaa kovin *märkä olo*, siis paljon valkovuotoa.

Mutta mikä ihmeen ilmiö on joku kiinnittymislima:O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin menkkojen sijaan tosi märkää aikaa ja valkovuotoa tuli valumalla, selvä merkki että jotain muuta kysessä kun menkkojen tulo. Mutta ei se venynyt tai ollut liimamaista.

Vierailija
4/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa kiertoa tulee erilaista vuotoa. Juuri ennen kuukautisia muutaman päivän yleensä valkovuoto lisääntyy. Tälläistä runsaampaa se on tavallisesti ovulaation aikaan. Raskauteen en tätä suoraan liitäisi mutta hormooneihin kylläkin. Mulla ei ole ollut mitään erityisiä vuotoja raskaaksi tultua. Voit hyvinkin olla raskaana. Mä olen saanut +-tuloksen jo pari päivää ennen menkkoja kun olen testannut......