Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ELOISAT viikonloppu la-su, viikko 29 ***

21.07.2007 |

Eihän tässä unta taas saane :o/ Toisiks vanhimman tyttelin synttärit on maanantaina ja sinne pitäs jotain järkätä. Lisäks siivota kämppää kun tää on kuin pommin jäljiltä...

Masua kivistää välillä ja jokusen kerran oikein kovastikkin. Noh, ei auta. Ulkona on niin syksyinen ilmakin että ei oo tosikaan ja ei oo vielä edes elokuu. Jospa työ muut olisitte positiivisemmalla päällä :o)

Rapuäiti ja rakas Lahja 37+4

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olipa siellä taas yksi vauvauutinen lisää :o)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/new_post.asp?do=reply&messageID=10…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea WINTERGIRL!! Onneksi osasit olla skarppina ja kaikki päätyi lopulta hyvin! Ihanaa vauva-aikaa teille :)

Mä vietin eilisen päivän äitipolilla. Supisteli keskiviikkoaamusta asti niin että yöunetkin jäi pariin tuntiin, mutta ei ne kyllä synnytyssupistuksia ollut. Pyysivät kuitenkin varmuudeksi näytille kun on jo neljäs raskaus, mutta kohdunsuun tila sama, 2 cm auki, pehmeä, ei kanavaa. Sain ohjeeksi syödä Panacodia ja sinnitellä sinne keskiviikon käynnistykseen asti, viikot ei vielä riitä että nyt oltais käynnistelty. Hienoja suppareita piirtyi käyrälle koko päivän mutta kun ei starttaa niin ei starttaa...

Onkohan näillä Elovauvoilla jotain asenneongelmia kohdusta asti kun tuntuu että puolella tästä porukasta vauvat ei pysy oikein päin ja loppupuoliskolla supistelee ennenaikojaan...? Minkähänlaisia vauvoja me oikein saatetaan maailmaan?! :D

Jasso, alkaiskohan aamun siivouksiin, pläääh...

Titti 37+4

Vierailija
4/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan paljon onnea wintergirl!!!!!!!!! En edes tiennyt että tuo tilanne voi noin vauhdilla muuttua. Onneksi menit ajoissa sairaalaan ja kaikki mennyt muutoinkin hyvin!!! Näin niitä elokuisia alkaa maailmaan putkahdella.

Itse näin viimeyönä unta että istuin synnärillä ja kone piirsi käyrälle jo ihan hurjia supistuksia. Alkaa tuo synnytys jo pyöriä mielessä näemmä öisinkin!!

Kamalasti kolotti illalla paikkoja tuo eilisen rehkimisen jäljiltä..

Sai mies sitten hieroa selkää ja jalkoja.

pönttö-örvelö rv 36 tasan!!! la 18.8

Vierailija
5/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea wintergirl :lle prinsessasta

Vierailija
6/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki uusimpaan esittelypinooon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10816867&p=2&tm…

rapuäidille tsemppiä. Tiedän tunteen.

( . ) Yöunilla on näköjään iso merkitys oloon. Viime yönä van pari herätystä ja nyt normaalimpi olo, vaikka olikin ekat pari supistusta, jotka tuntuivat vähän selänkin puolella. Toivottavasti avaavat paikkoja, torstainahan se selviää.. Eilinen päivä oli kipeä ja koomainen ja sitä edeltävänä yönä oli jalkeilla kai 10 kertaa.

Nyt pitää mennä.

Västis ja Taimi 36+1

Vierailija
7/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää rakentaja " rauno" on hillunu niin paljon raksalla, että se sitten kyllä kostautuu aivan järkyillä liitoskivuilla,suppareilla ja yleisenä myrtseytenä.

Eilen piti ottaa jo oikeesti iisisti, ja mieskin välillä muistutteli, et jos nyt vaan menisit istumaan ja juomaan vaikka mukin mehua, kun aloin näyttää lähinnä mielipuoliselta naputellessani laattoja irti suihkuhuoneesta....

Onneksi viime yö menikin sitten rauhallisesti ja sain jopa nukuttua, kiitos varmaan niitten mun paussien.

Toissayönä melkein väänsin itkua, kun kyljellään olo sattui ja liitoskivut vaivasivat, eli miten päin siinä sitten nukkuisi kun ei voi olla selällään, ei mahallaan, ei kyljellään!

Sohvasta löytyi ratkaisu ja sinne kasasin itselleni puoli makaavan asennon sohvatyynyistä ja ah, sain jopa 3h unet vetästyä siinä asennossa.

Mutta ilmeisesti alkaa muillakin hermo palaa näihin nukkumis ongelmiin...?

Aika rientää kyllä äkkiä tuolla hommien parissa!

Vierailija
8/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Wintergirl ja mukavaa vauva-aikaa!

Ja sitten omia kuulumisia. koko viikkoon en ole ehtinyt kirjoitella kun on ollut niin paljon muuta puuhaa. Ma lapset tosiaan oli Puuhamaassa ja silloin viimeksi ehdin koneelle istumaan. Ti oltiin koko päivä rannalla kun kerrankin sattui kunnon hellepäivä. Oli kyllä ihanaa vaan olla ja nauttia olosta. Ke oltiin sitten koko päivä Linnanmäellä ja kyllä sai masukin kyytiä kun kuopuksen kanssa oli pakko laitteisiin mennä kun ei vielä itsekseen pääse. Olisi kyllä mennyt jos olisivat päästäneet. Kova oli tuuli ja muutenkin kylmä mutta hauskaa oli. To voin sitten koko päivän huonosti ja meni lähinnä nukkuessa. Liekkö auringonpistos tai jotain kun pari päivää tuli oltua ulkona ja ilman hattua. Eilinen sitten meni kaverin luona kyläillessä ja heidän 4kk vanhaa tyttöä ihaillessa. Viikonloppu nyt huilitaan kotona ja sitten pitäisi vielä pariksi viikoksi mennä maalle mummolaan.

Niin ja neuvolakuulumisia minulta myös pitkästä aikaa eli ke oli neuvola aamusta 6 viikon tauon jälkeen.

Paino: +580/vk

Verenpaine: 117/64 (jouduin höpisemään lapsille koko ajan niin että neuvolantäti oikein ihmetteli että oli siitä huolimatta noin alhainen)

HB: 110 (eli nyt sitten rautaa syömään)

SF: 30

Lapsivettä normaalisti vaikka supistusten takia sitä joutui hetken etsiskelemään kun näytti että olisi liian vähän.

Vauva raivotarjonnassa.

Syke: 148

Liikkeet ++

Mulla ollut koko raskaudessa vain 6 neuvolakäyntiä joista yksi oli sellainen pikakäynti kuopuksen neuvolan yhteydessä ennen etelän matkaa kun itse toivoin että katsoo että kaikki on kunnossa. Nyt on sitten 1.8 vielä yksi käynti th:lle jonka käyn toisessa neuvolassa kun oma th jää lomalle. Eli taukoa tulee nyt 2 viikkoa käyntien välille. Ja vika lääkärineuvola on vasta 13.8. eli tuosta kahden viikon päästä rv 39. Th sanoi että välttämättä ei tuonne lääkärineuvolaan asti edes ehdi tämä raskaus että aikas hassulta tässä nyt tuntuu kun käyntejä on ollut murto-osa edellisiin raskauksiin verrattuna. Niin ja kun ei ole ollut lääkäri ei ole mitään tietoa onko tuolla kohdunsuulla mitään tapahtunut vaikka jatkuvasti supistelee ja sekä alavatsaa että selkää jomottelee.

Hiukan menee jännäksi kun olisi yksi pieni reissu edessä 17-18.8. että toivon vaan että vauva joko syntyisi ennen tuota tai pysyisi sitten tuon yli mahassa että ei tarvitse ruveta vieraalla paikkakunnalla miettimään mistä löytyy sairaala.

Minulla ei noita uniongelmia ihan hirveesti ole eli saan siis kyllä nukuttua ja lähes masullaan edelleen nukun. Tyyny vain on jalkojen välissä masua tukemassa. Pari kertaa herään pissalle ja se siitä jos ei lapset herättele. Onneksi nukkuvat kaikki aika hyvin ja nyt esim. aamusta kun eka heräsi klo 8 niin käskin tulla meidän sänkyyn ja laittaa telkkarin päälle ja kun klo 11 itse heräsin niin siellä ne kaikki katsoivat nätisti lasten ohjelmia.

Muuten kyllä olo alkaa olla sellainen että odottaa jo sitä että vauva alkaisi syntymään. Ei jaksaisi enää oikein olla raskaana vaikka helposti tämä on mennyt kaiken kaikkiaan. Jotenkin vaan nyt on tunne että haluaisi jo saada sen vauvan ja päästä eteenpäin.

aliisa ja ylläri rv 35+5 (la 20.8.)

Vierailija
9/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti alkuun onnittelut wintergirlille!

Täällä ei mitään ihmeempiä, menkkamaisia jomotteluja alavatsalla ja selässä sekä välillä vihlovaa kipua kohdun suun tienoilla. Paineen tunnetta alhaalla, jossain häntäluun/peräaukon tienoilla. Viime yönä nukuin kehnosti, heräilin tämän tästä vessaan ja kylkeä kääntämään, niin ja toisesta rinnasta tuli ihan kunnolla maitoa, kun oli rinta ihan märkänä.

Viikonloppuja, minä lähden lepäilemään!

vauva2006 rv38+0, la 4.8.

10/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintergirl: Oikein lämpimät onnentoivotukset pikkuprinsessan syntymän johdosta koko perheelle! Eilen justiinsa sua kaipailin ku ei ollut kuulunut mitään...Onneksi kaikki on nyt hyvin! Muistuu kyllä hyvin mieleen meidän kuopuksen syntymä silloin 8v sitten, oli niin haikeata aina jättää hänet " yksin" osastolle...

Täällä paineita mittaan pari kertaa päivässä just ku ei tiedä kuinka nopsaa tilanne kehittyy, ku nyt nuo turvotukset on tulleet kasvoihin, mutta nyt ollaan viikkoja saatu jo 36 täyteen ja lapsenki painoarvio oli jo 3kg niin aika pitkälle tässä raskaudessa ollaan jo päästy :)

Västis: Voinhan mää neuvolan paljastaa..eli Ahtialassa käydään vaikka ei siellä asti asutakkaan...Paavolassa käytiin neuvolalekurilla...

Naamani on tosiaan kamalan näköinen ja sormet turvonneet myös niin että on kyllä vaikeata kirjoitaa tietsikalla...Paineita on pakko mitata pari kertaa päivässä vaikka ne ihan kohtuulliset ovat olleetki, mutta ku pää on sellanen ihan niin ku seurais vierestä toisen elämää eli ihan on pönttö-olo

Samat olotilat täällä edelleen, suppareita tulee ja menee, selkä kipeytyy helposti, paine tuntuu alhaalla ja tuolla peräpuolen puolellaki, kävely on hankalaa ku lapsen pää on niin alhaalla, mutta eipähän paina tuohon keuhkoihin :)

Miehen patistin suihkuun että saa lähteä mun kans kaupungille viimesiä vauvan kamppeita hommaamaan, eilen petasin varapedin tuohon äippälaatikkoon, eli jos hoppu lähtö tulee niin on ainaki joku peti vauvalle valmiina sitte kotona, perhepetiä emme uskalla harrastaa ku ollaan niin liikkuvaisia unissamme...

Aurinkoista viikonlopun jatkoa! Voikaahan niin ku mahdollista!

Nani76 ja Vilperi 36+0 (POKS!!!) (la 18.8)

Vierailija
11/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA WINTERGIRL!!!!! =) hienoa että kaikki nyt näinkin hyvin, vaikka ikävä varmasti vaivaakin.

Joku tossa aikasemmin kirjoitteli ja ihmetteli peräpäässä tuntuvista kivuista. Mulla ihan samanlaisia muitten liitoskipujen lisäks... ihan kuin häntäluu joutuis sekin koetukselle. En tiedä minäkään, mistä johtuvat, mutta jos joku viisaampi osaisi valistaa meitä vähän tietämättömämpiä, niin kiva olisi.

Mulla liitoskivut hankaloittaa jo perus kaupassa käyntiäkin. Eilen oli pakko mennä edeltä kassojen toiselle puolelle istumaan ja mies sai hoitaa loput tavarat listalta mukaan, kun viileksi niin pahasti ettei askeltakaan olis halunnu enää ottaa.

Hiiva vaivannut muuten täälläkin..... inhottava vaiva, josta ei niin helposti pääsekään eroon.

Me ollaan jo peruttu pidemmät reissut enne la, koska alkuviikosta supisteli jo niin kovasti. Nyt vain pientä muistuttelua silloin tällöin, mutta silti en halua ottaa riskiä ja autossa istuminen ei muutenkaan ole enää mukavaa.

Kiitos kaikille kommenteista liivinsuojiin liittyen.... pitääpä varmaan hankkia sellaiset kestot, kuulostivat käteviltä. Löytääkö niitä ihan vauvanvarusteliikkeistä?

viikonloppuja ja voimia jokaiselle!

MamaAfrica ja masulainen 36+5

Vierailija
12/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä taustailijana olen ollut, mutta muutamia kertoja olen jotain kirjoitellutkin. Viikkoja nyt 35+4, tiistaina poksuu taas.

Mulla kaikki mennyt aika kivasti. Virallinen äitiysloma alkoi tiistaina ja sen jälkeen parina päivänä masu kovettui enemmän ja alhaalta vähän painoi. Tosin olin rasittanut itseäni ehkä liikaa (jumppaa, uintia, lapsen kanssa touhuilua ja rattaiden työntämistä). Eilen olo oli jo oikeinkin hyvä ja siivosin kunnolla koko kodin!

Tänään kävinkin taas uimahallissa ja aloitin vauvanvaatteiden pesun ja silittämisen. Esikoinenkin on isovanhempien kanssa mökillä, joten on aikaa ja jaksamista tehdä näitä valmisteluhommia ja nauttia vähän omasta ajasta!

Isot onnittelut ja voimahalit Wintergirlille. Ja kaikille teille muillekin jaksamista odotuksen loppuvaiheisiin!

Ikis ja masukki 35+4

Vierailija
13/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit huutonetistä saa ja www.kestovaippainfo.fi myydään -palstalta saa TSI -liivinsuojia hyvinkin edullisesti ! Ja tietty kun googleen laittaa hakusanaksi kestoliivinsuoja niin eiköhän sieltä apuja tule.

Ittellä on villaisia ja niitä suosittelen lämpimästi ! Lämmittävät arkoja rintoja ja niissä on sitä luontaista villarasvaa (lanoliinia) mitä lansinohkin on. Eli samalla pitävät rinnanpäät hyvinä. Myös löytyy googlettamalla nettikaupoista.

Vierailija
14/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Siellä Ahtialassa taitaa olla nykyisin se terkka, joka minulla oli esikoista odottaessa, myös kätilö ja terkka ammateiltaan. Ja joka oli tosi mukava. Toivottavasti paineet nyt pysyvät kurissa. Sormien paisuminenkin on ärsyttävän tuntuista.

Kestoliivinsuojista: Esikoisen kanssa pärjäsin Ainun liivinsuojilla, mutta eivät ole niin suuria, kuin jotkut muut, joten joskus eivät pysyneet paikoillaan. Nyt olen ostanut myös varastoon bambuisia nettikaupasta kokeiltavaksi ja saatan käydä ostamassa myös ruskovillan villaiset. Esikoisen kanssa oli kyllä iso " järkytys" , kun keväällä pieni tuulenvirekin sai maidosta täyttyneet rinnat vihlomaan ihan tajuttomasti. Mietin tässä, että toppaliivit (tai villaliivit) voisivat itsellä olla ihan kätevät syksyllä, jos muuten on kropalla lämmin, mutta rinnat aistii taas kaiken kylmän. Esikoista odottaville muuten tiedoksi, että imettäminen (ja rinnat pelkästään )on muutakin on ihanaa autuutta. Maitoa voi tulla liian vähän tai liikaa, jolloin aina on kaikki paikat märkinä. Imettäminen voi aluksi sattua tosi paljon ja rintatulehdusvaara on olemassa, jos rinnanpäihin tulee haava (joka tulee myös helposti). Liian täydestä rinnasta voi olla vastasyntyneen vaikea napata kiinni, jolloin rintoja voi täytyä vähän pumpata aluksi. (inhaa hommaa, jos vauva ehtii hermostua ja huutaa vieressä) Itsellä myös aina imettäessä alkoi hiki virrata ja janottaa kamalasti, joten itselle piti olla pyyhe ja vesilasi varattuna. Alun jälkeen imettäminen olikin sitten tosi kätevää, ja jatkoinkin sitä kyllä kauan, vaikka välillä tiheän imun kaudet ja imemislakot laittoivatkin pakan uusiksi. Itse koetan nyt pärjätä taas imettämisellä mahdollisimman pitkälle, mutta olen itse muistellut niitä alkuaikoja ja yrittänyt henkisesti valmistautua myös niihin " ikäviin" puoliin. Tietysti ne ihanat puolet ovat sitä, kun vauva on siinä vieressä ja lähellä syömässä ja periaatteessa ruoka kulkee mukana joka paikassa helposti.

Mitenköhän taas eksyin kirjoittelemaan romaania. Täytyy varmaan jatkaa viimeisten vauvanvaatteiden paikoilleen laittoa. Tänään käytiin koko perheenä ekaa kertaa vauvantarvikekaupoissa, kun esikoista odottaessa käytiin miehen kanssa niin usein niissä liikkeissä, että myyjät jo tervehtivät meitä muuallakin nähdessään. ;) Nyt on niin vähän ostettavaa ja käytiin vähän yhdessä katsomassa hintoja. Itsekin muuten petasin jo sängyn pakkauslaatikkoon valmiiksi. Tajusin, että vauvalle on pakko laittaa pinnis valmiiksi, kun tuo tyttö on tottunut siihen, että usein meidän sängyllä lueskellaan kirjoja ja joskus meno siellä yltyy riehumiseksi. Vauvalla pitää ainakin päivällä olla oma paikka, jossa olla turvassa isosiskolta nukkumassa, ellei nuku aina päikkäreitä ulkona.

Taidan kuitenkin jättää muillekin tilaa.

Västis (17.8.)

Vierailija
15/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nyt kaks päivää haahuillut täällä kotona,ja alkaa kypsyttämään =) mies ja poika siis eilen menivät mummulaan.sitä on niin tottunut että kokoajan ympärillä tapahtuu,että nyt olen ihan seis kun en tiedä mitä tekisin.enkä ole mikään paikoillani olevaa tyyppiä muutoinkaan.että ihan tylsistyttää.tai olishan täällä kotona miljoona hommaa mitä tehdä,mutta haahuillessa on mennyt aika.

sain sentään aikaseksi nähdä muutaman likkakaverin,toinen asuukin pääkaupunkiseudulla,joten häntä en ennen vauvan tuloa ehdi nähdäkään.

joten mukavaa tuollaista vähän ekstraa kuitenkin.

eilen kiertelin kaupoissa,muttei sieltäkään mitään tarttunut mukaan. lähinnä ärsytti =)

jos sitä vaikka lähtis huomen aamusta rannalle,en tiedä kyllä osaanko mä sitäkään yksikseni.alan pian tekemään hiekkalinnaa =) ottais vähän evästä ja lukemista mukaan ja nauttis olostaan.niin tietysti,auringon paistaessa.

on tässä ollut aikaa nämä kaksi päivää oikein urakalla miettiä synnytystä,tuntuu että se on nyt ollut kokoajan mielessä kun on niin hiljaista täällä kotona.kaikki meni esikoisesta hyvin,mutta olen miettinyt kivunlievitysmenetelmiä kuitenkin.esikoisesta sain ja halusin epiduraalin,jotenkin kyllä se ponnistusvaihe olis voinut vielä olla helpompi tai kivuttomampi,vaikkei mitään traumoja jäänytkään.

G:onko joku saanut pudendaalipuudutuksen loppuvaiheessa? auttoiko ponnistusvaiheessa?

epiduraalin nimeen liputan ja sen varmasti haluan siinä vaiheessa kun en enää muutoin jaksa olla,mutta ois se " kiva" joku loppuhelpotuskin olla olemassa.

mieli on jotenkin eri kuin esikoista odottaessa.pelkäsin etukäteen eniten kipuja (jopa kanyylin laittoa ja epiduraalia),mutta nyt lähinnä luottaa että kyllä sen kivun kestää ja keinoja siihen on mutta toivottavasti kaikki menee hyvin,ja vauva syntyy terveenä ja hyvinvoivana synnytyksestä.

tasaiseen tahtiin mennään.jokusia suppereita ja jomotteluita joka päivä,muttei kummempia.suhteellisen kevyt olo edelleen.sängyssä kääntyily ei enää suju helposti,vaan oikeen saa ottaa vauhtia ja tuntuu ilkeeltä kääntyä.ja vessa on tullut tutuksi yö aikaan 2krt.

neitiniiskunen rv 35+2

Vierailija
16/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia rapuäidille vinkeistä, kävinkin netistä tilaamassa nyt yhdet villaiset... ovat varmaan hyvät myös syksyn tuulissa.

Västis: kerroit noista alkuajan ihanuuksista imetystä ajatellen. Olen tässä saanut seurata serkkuni touhuja hänen esikoisensa kanssa, joka nyt 6vk vanha ja todellakin ton imetyksen kanssa on alkuun monenlaista iloa ja ongelmaa. Itse odotan ensimmäistäni, joten jännityksellä odotellaan miten sekin homma sitten käynnistyy... ja kaikillahan ei sitä maitoa tule ollenkaan.

On tässä niin miljoona asiaa mitä pitäis osata ajatella, mutta ehkä sitä sitten vähitellen oppii, kun vaavin saa kainaloonsa... sitä kun ei vielä osaa ollenkaan ajatella, että millaista se elämä sen käärön kanssa tulee sitten olemaan.

Hyvää yötä kaikille (sitä kirjaimellisesti toivoen)

MamaAfrika (la 13.8)

Vierailija
17/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tännekään kummoisia, hiljaista on...poika nukkuu ja mies vahtii telkkaria.

Muutoinkin rauhallinen päivä, ollaan vaaan oltu ja ulkoiltu perheen voimin, oli ihan hyvä sääkin.

Mieskin jäi neljän viikon kesälomalle, ni nyt ois aikaa synnyttää:) Mut ei tää neitonen taida kiirettä pitää:)

Ens viikon keskiviikkona ois sit neuvola, kiva kun nuita neuvoloita on nyt joka viikko, ni on jotain mitä odottaa. Menee aikakin nopeammin, toivon ainakin.

Onneks sisko tulee lapsineen norjasta maanantaina viikoksi ni aika menee heidän kanssaan. Kovasti odottavat näkevän vauvan, mutta ei taida tämä vauva viikon sisällä syntyä.

Nythän tuo jo haukotuttaa, pitäisköhän kömpiä nukkumaan ni huomenna ois taas kauniina ja hehkeänä aloittamassa uutta päivää:)

Hyvät yöt,

Iivokki 38+1 la 3.8

Vierailija
18/31 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea wintergirl. Tiedän miltä tuntuu kulkea tuota sairaalan ja kodin väliä ja minulla ainakin alkaa olla tämä jo siinäpisteessä että tekisi mieli vaan ottaa tytsy mukaan ja tuoda kotiin. Illalla ei voi kuulumisia soittaa kun muuten tulee niin älytön ikävä. No meillä kuitenkin ensiviikolla luultavasti kotiinpääsy edessä.

tytsy on nyt 45,5 cm pitkä ja painaa 2160g enää ei tarvitsisi kun jaksaa syödä pullosta joka aterialla noin 60milliä. Mutta kun vielä ei oikein aina jaksa. Joten pitää vielä jatkaa majailua " hotellissa" .

Huomenna saamme ekakertaa kylvettää tytsyn itse hoitajan opastuksella.

Eilen laittelin vauvanvaatteita hoitopöydänlaatikoihin ja alkoi tuntua et kohta meille muuttaa ihan oikeasti uusi Asukas. Saa nähdä mitä kissa tykkää.

mut nyt ei tule mieleen taas muuta palataam asiaan taas ja onnellista loppu odotusta kaikille Teresa81 +Saana 3vko& 3 päivää

Vierailija
19/31 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Teresa, jos saatte Saanan kotiin ensi viikolla. Hyvin on tyttö kasvanut. 60ml on aika paljon minusta pienellä. Itsekin ihmettelin esikoisen kanssa sitä, kuinka suuria määriä pienien olisi pitänyt syödä kerralla, kun oli osastolla vähän aikaa hoidossa. Pian pääsette kuitenkin kotiin arkea elämään.

( . ) Hyvin nukuttu yö takana ja olo sen mukaisesti virkeä. Toivottavasti liitoskivut olisivat tänään vähemmällä. Nyt on kävely ihan joka päivä aika ilkeän tuntuista, vauva kai painaa tai on vähän laskeutunut. Minulla tuskin laskeutuukaan ihan alas ennen synnytystä.

Västis ja Taimi 36+2

Vierailija
20/31 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ekana dementian riivaamat aivoni muistavat nyt onnitella:

Wintergirl onnea pikkuisesta ja paljon iloisia hetkiä tuhisevan nyytin kanssa!!

Teresa, en muista millään olenko muistanut sinuakin onnitella..? Joten onnea sinullekkin hirmuisesti Saanasta, ja eiköhän neiti kohta puoliin ala olla kotiuttamis kunnossa!

ON: Itseäni alkaa jännittään joka päivä enemmän ja enemmän...Enää 4yötä!!!!

Meinaan pillahtaa itkuun heti, kun vain ajattelenkin sitä hetkeä, että vauva nostetaan näkyviin ja sanotaan ne maagiset sanat.. " Onneksi olkoon teille syntyi " piip" vauva" ... *ja taas itkettää*

Voih, odottavan aika on vielä pidempi kun tietää päivän mitä odottaa!

Nyt raksalle hommiin, joskó saisi muuta ajateltavaa...