Ettekö te jo viimein usko, että Mrs_Starlight on PROVO! Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?!!!!
Kommentit (10)
Ei kai sitä nyt todelliseksi oikeasti kukaan luule.
Tietenkin olen viilannut muutaman faktatiedon niin, ettei minua tunnisteta. Niin kuulkaa kannattaa netissä tehdä.
Morre on osa minua, mutta ei koko totuus.
Morre:
Morre on osa minua, mutta ei koko totuus.
Minä kirjoittelen tänne vain joihinkin elämänalueisiin liittyviä juttuja.
niin voit kirjoittaa todella vapaasti.
Vahvasti todellinen ja osa minua, mutta tietenkin vain yksi osa. Mielipiteissäni en valehtele, vaan sanon suorempaankin kuin irl. Kerron täällä sellaisia asioita itsestäni, joita harva irl tietää. Toisaalta jätän kertomatta tai hiukan muuttelen asioita, jotka irl kaikki minut tuntevat minusta tietävät. Sellaiset tiedot, jotka suunnattomasti helpottaisivat tunnistusta jätän yleensä kertomatta.
En siis kerro missä asun, mitä teen työkseni nykyisin, mitä mieheni tekee työkseen, lasteni nimiä, omaa etunimeäni tms. Ja jos todella onnettomasti kävisi ja joku tunnistaisi varmasti, niin en ole kertonut mitään sellaista, joka todella aiheuttaisi hankaluuksia itselleni. Minulla on pari kaveria, jotka käyvät täällä ja voi olla, että joku heistä saattaa epäillä jotain, mutta varma tuskin on yksikään. Vähän vieraammat taas eivät varmaan osaisi edes epäillä, koska vaikka en valehtelekaan mielipiteitäni täällä, minut huonommin tuntevat varmaankin saavat minusta aika erilaisen kuvan tosielämässä.
Vierailija:
kuka täällä ON todellinen..?
provokaatio toimii, jos jonkun ääliön pitää avata uusi ketjukin aiheesta.
musta tuntuu et on liian henkilökohtasta....
Lehmä se on ja risamaya myös.