Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä värisiä aluslakanoita teillä on?

Vierailija
20.07.2007 |

Pyysin miestä ostamaan aluslakanoita ja hän oli lasten kanssa valinnut kaksi kiljuvan keltaista ja oranssia lakanaa! Hieman hätkähdin värivalintaa, itse olen yleensä ostanut lähinnä valkoisia, sinisiä tai tytöille vaaleanpunaisia lakanoita, mutta kai ne siinä menevät missä muutkin... :-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vaaleansinisiä, pari vaaleanpunaista, jotain kellertäviäkin löytyy.

Vierailija
2/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla vaaleansinistä, valkoista, kirkkaanpunaista.

Lapsilla harmaata, valkoista, oranssia, vaaleansinistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaiden aluslakanoiden löytäminen vain on vaikeaa nykyään.

Nyt on keltaista, tummansinistä, kirsikanpunaista, ja niiden lisäksi niitä vaaleansinisiä ja -punaisia, joita en omaan sänkyymme juurikaan laita. Tietysti aina sen mukaan, millaiset pussilakanat on.

Vierailija
4/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta, tumman punainen, sini-oranssi, valkoinen jossa sydämiä, keltainen, mikä lie vaalean punainen, vaal. vihreä- vaal. punainen.

ja tahdon ehdottomasti vielä turkoosin, vihreän, sinisen.. hmm... valkoisen ja monta muuta ihanaa väriä. Mahtavaa, kun lakanoillakin voi leikkiä väreillä.

Vierailija
5/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vaaleansininen, muutama keltainen, muutama vaaleanpunainen.

Vierailija
6/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pyrkinyt minimoimaan lakanoiden määrän, ja nyt parisängyn aluslakanoita taitaa olla 3 (tai ehkä 4) ja lapsille kummallekin 3-4 aluslakanaa. Lisäksi on pari normaaliin 80-senttiseen sänkyyn sopivaa aluslakanaa satunnaiseen reissu- tms. käyttöön.

Noissakin lakanoissa on mielestäni melkein puolet liikaa, kun äkkiähän noita pesee uudestaan käyttöön. Tykkään kuitenkin, että on vaihtelun varaa myös väreissä, joten siksi noita on kertynyt noinkin " paljon" ...

Joku kyseli kirkkaiden värien perään. Anttilasta olen ostanut esim. oransseja lakanoita, ja siellä on yleensä tosi iso valikoima eri värejä. Vaihtuvat kausittain, nyt syksyksi on varmaan taas vähän tummempia ja ehkä vähän murrettuja värejä, keväällä taas oli pastellisempia sävyjä.

Vierailija
7/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden hengen lakanoita vaaleankeltaisia, vaaleansinisiä ja aika vaalean punaisia. Kahden hengen omia tummanviinipunainen, vaaleansininen ja kaksi beigeä.

Vierailija
8/8 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on, tytöillä paljon vaaleanpunaista ja pojalla vaaleansinisiä. Aikuisten ovat kans aika paljon vaaleapunaisia, mustia tai kukallisia tms