Onko pettämistä ja suuttuisitteko?
Kommentit (15)
eli jonkinlaista hevosenleikkiä sitten varmaan. Ei ole pettämistä, mutta ihmettelisin jos tuollaista selitettäis että "oikeasti, oli niin ahdasta"!
nyt todella kiinnostaa mitä työtä tekee?
Mikä voi olla työajossa syy ottaa työkaveri syliin :D
HALOO ???
Ottaa työajossa vieraan naisen syliin kun autossa on ahdasta? Mikähän ammatti ja työnantaja mahtaa olla kyseessä, taitaa nimittäin olla lainvastaista?
itse olen ollut naama väärässä koko viikonlopun kun v.....tuttaa.
t: ap
Ei ole pettämistä, mutta saattaisin kyllä vetää herneet nenään.
Tosi paha mieli itsellä ja tuntuu ihan siltä kuin olisi jotenkin petetty. Toisalta tuntuu pikkumaiselta mutta toisaalta ei. Ihan varmasti olis sama tilanne jos itse olisin istunu jonku vieraan sylissä mut eihän tuo ukko sitä ymmärrä .hyvä että saa täälä puhua jos sitte vaikka helpottais..t:ap taas
Mikset keskustele asiasta miehesi kanssa? Ei kai nyt kukaan muu voi määritellä mikä TEIDÄN suhteessanne on pettämistä. Pettäminen on SOVITUISTA ASIOISTA lipeämistä, siis että tekee toisin kuin olette sopineet. Mistä hemmetistä ME voidaan tietää mitä TE olette suhteenne rajoista sopineet.
Ja jos olette olleet niin tyhmiä että ette ole ymmärtäneet suhteenne alussa edes sopia rajoja niin ihan itse sitten tyhmyydestänne kärsitte. Joten olisikohan nyt VIIMEISTÄÄN aika keskustella asiasta miehen kanssa.
Ottakaa vaikka ruutupaperi, johon kirjoitatte molemmat mieleenne tulevia tilanteita ja sitten käytte ne yhdessä läpi laittaen joka asiasta ruksin joko kohtaan "pettämistä" tai kohtaan "ei pettämistä". Ja molemmille pätevät sitten tietenkin samat säännöt.
t. Yksi, joka olisi lähinnä vihainen siitä, että ei käytetty turvavöitä ja lastattiin auto liian täydeksi. Meillä pettämisen raja on sovittu siihen, että housujen pitää pysyä jalassa.
Pientä "hevosenleikkiä" pitää saada olla elämässä varatuillakin, kunhan pysyy oma mielessä ja housut jalassa :)
Ei tulis mieleenkään suuttua.
Itsekin matkustanut useita kertoja jonkun sylissä kun istumapaikat autossa loppu. Oletpa nipo!
oottapa jotkut vapaamielisiä. Eipä sitten ihme kun on niin paljon avioeroja kun enemmistön suhteet on noin vapaita!
kiitti nauruista
Vetäisin herneet niin syvälle nenään että ne ei lähtis pois sieltä kirveelläkään...
Mutta ei mielestäni pettämistä.
Mutta en tykkäis jos mun mieheni tekisi niin.
Mutta en tykkäis jos mun mieheni tekisi niin.
Teinit voisivat tehdä niin ja sinkut mutta eivät perheenisät ja - äidit.
Jos työajossa mieheni ottaa vieraan naisen syliin istumaan sen varjolla että autossa on ahdasta niin olenko liika tiukka jos suutun asiasta?Itse kävelisin mieluummin kun menisin jonkun vieraan miehen syliin.