Plussa tuli<3
nyt on itten epätodellinen olo mutta hyvässä mielessä:Dmaaliskun viimeinen päivä la pitäisi näillä näkymin olla...mutta tuntuu tosin että oisin ehkäpä pidemmällä koska masuni on aika iso ja raskaus viikkoja vasta 4 joten ...
Onko muilla iltasin ollut että masu turpoo kamalasti ja sit aamulla taas on liiteä?en muista esikoisen kanssa miten meni:D
Kommentit (7)
ja tervetuloa maaliskuisiin kirjoittelemaan ja odottelemaan :o)
Mulla on kans maha iltaisin ihan hirveän kokoinen möykky mutta minulla onkin iltaisin ihan hirveät ilmavaivat :o/
Niiloakseli rv6+4
Hirmusti onnea! Nimimerkkis jäi mieleen tuolta kuumeilupuolelta ja olipa ihana aamunaloitus, kun näin plussaviestin:)
Iso vauvaliimatuubi mukaan matkaanne!
No ilmavaivat ne taitaa minuakin iltasin kiusata=Dmilennan muistankin haaveilijoista<3
Onnittelenpa vielä tännekin sua!!! Ihanaa, kun on joku " tuttu" jonka kanssa siirtyä tänne odotuspuolelle :) Kävin minäkin jo tuonne maaliskuisiin ilmottautumassa.
Mulla on kanssa maha ihan mahottoman turvoksissa varsinkin iltaisin ja aamulla sitten taas palautunut normaaliksi. Illalla tuntuu ettei meinaa housut mahtua jalkaan, vaikka ne aamulla on ihan sopivat ;) Mulla on nyt menossa rv 4+5.
Tansem83 rv. 4+5
Ihanaa kuulla plussauutisia! Kaikkea hyvää teille molemmille nyt sitten.
Suan
10+3
plussasta! Minulla on koko raskauden ollut maha iltaisin aina aivan eri kaliiberia kuin aamuisin. Toisinaan aamuisin ihan unohdan olevani raskaana kun maha tuntuu niin kevyeltä (ja nyt siis minulla 40 vkoa), iltaisin en tahdo päästä omin avuin sohvalta. Ihan noin aikaisin minulla se ei vielä tainnut alkaa, mutta olenkin ensisynnyttäjä. Veikkaan, että asialla saattaisi olla jotain tekemistä suoliston kanssa, joka joutuu raskaudessa aika ahtaalle, ainakin minulla tuntuu keräävän ikävästi ilmaa ym. Ja jo aika aikaisin oli kaikennäköistä suolivaivaa, tarkkoja viikkoja en muista mutta sen kauhun kyllä, kun mahaan vähän väliä sattui ja pelkäsin vauvan puolesta. Toivottavasti sinulla menee mukavammin!
Onnellista odotusta
Tassu