Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko kohta avioituvalle tuttavalle hänen miehensä pettävän häntä?

Vierailija
20.07.2007 |

Vai antaako luulla vaan, että menee luotettavan ja uskollisen miehen kanssa naimisiin? Ovat olleet toistakymmentä vuotta yhdessä. Ei lapsia. Tuleva vaimo on uskollinen, mutta mies siis EI!

PS. Ja minä EN OLE se jonka kanssa se mies pettää tulevaa vaimoaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa näinä vuosina naiselle. Mutta niinhän se taitaa mennäkin usein, että itse siitä viimeisenä kuulee:(

No, keksin kyllä jonkun keinon, miten tuttavani saa tietää petollisesta miehestään...

ap

Vierailija
2/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kuullut tai luulet jotain niin älä esitä tieojasi silloin faktana. Kerrot asiat siis juuri kuten itse tiedät.

Voit siis vaikka sanoa, että olet kuullut puhuttavan, että miehellä olisi jotain jonkun kanssa. Että ehkä morsian haluaisi kysyä sitä suoraan sulholtaan. Että haluat kertoa sen mitä tiedät koska itseäsi moiset puheet häiritsisivät ja jos itse olisit morsiamen asemassa niin haluaisit tietysti kuulla tuollaisesta.

Tärkeintä on olla diplomaattinen, et kaunistele tai vääristele totuutta, vaan olet neutraali. Älä sorru jeesusteluun tai kauhisteluun, saatikka vähättelyyn. Jos olet ensimmäinen joka ikinä morsiamelle puhuu tuosta petäämisasiasta niin morsian tulee aina muistamaan sen hetken kun asiasta kuuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se sanonta menikään että huonon viestin/uutisen tuoja ammutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi