Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa uusi reimatec talvihaalari tätä nykyä? kokoa 80 cm

Vierailija
20.07.2007 |

Älkää teilatko mua, kun reimateceistä kyselen, mutta kun siitä on jo aikaa kun viimeksi niitä olen ostanut. 8- ja 10-vuotiailla käytin niitä muutamia vuosia sitten... ja nyt syksyllä pitäisi ostaa 1-vuotiaalle talvihaalari. mistä kaupoista saisi noita edullisimmin? Turun seudulla asutaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain sinne päin on reimatec. Vähän vastaavia ovat Jonathan, Rasavil, Lassietec jne. tosin rasavil jopa vielä kalliimpi.

Täyttääkö lapsesi siis talvella vuoden..? Itse kun olen ostamassa 80cm haalaria talveksi vauvalle, jolla nyt ikää 4kk.

Vierailija
2/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai jotain sinne päin on reimatec. Vähän vastaavia ovat Jonathan, Rasavil, Lassietec jne. tosin rasavil jopa vielä kalliimpi.

Täyttääkö lapsesi siis talvella vuoden..? Itse kun olen ostamassa 80cm haalaria talveksi vauvalle, jolla nyt ikää 4kk.

oletko varma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksavat siis ton 120-140 ¿

mutta ovat huomattavasti paremmat kun remu tai lassietec

Vierailija
4/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit ovat tosi reilua mitoitusta vielä.

Itse ostin parin viikon päästä vuoden täyttävälle pojalleni 80 cm Reimatecin ensi talveksi ja haalari on tosi iso nyt 76 cm pitkälle pojalle.

Vierailija
5/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 70cm pitkä ja olen laskeskellut, että 80cm haalari voisi juuri ja juuri riittää ensi talveksi. Poika täyttää vuoden maaliskuussa ja edelliset lapset meillä oli vuoden iässä noin 82cm. Tämä luultavasti vähän pidempi. Asutaan pohjoisessa ja talvihaalaria käytetään suunnilleen loka-marraskuusta huhti-toukokuulle.

Pojan pituus on aika tarkalleen 76-85cm haalarin käytön aikana. 80 senttisen siis pitäisi mahtua loppuun asti. Tokihan se alkutalvesta on iso, mutta edellisillä lapsilla pidin jo vastasyntyneestä äitiyspakkauksen haalaria, joka on myös 80cm, joten se ei ehkä haittaa :) En halua ostaa kahta haalaria samana talvena..

Vierailija
6/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Poika on nyt 70cm pitkä ja olen laskeskellut, että 80cm haalari voisi juuri ja juuri riittää ensi talveksi. Poika täyttää vuoden maaliskuussa ja edelliset lapset meillä oli vuoden iässä noin 82cm. Tämä luultavasti vähän pidempi. Asutaan pohjoisessa ja talvihaalaria käytetään suunnilleen loka-marraskuusta huhti-toukokuulle.

Pojan pituus on aika tarkalleen 76-85cm haalarin käytön aikana. 80 senttisen siis pitäisi mahtua loppuun asti. Tokihan se alkutalvesta on iso, mutta edellisillä lapsilla pidin jo vastasyntyneestä äitiyspakkauksen haalaria, joka on myös 80cm, joten se ei ehkä haittaa :) En halua ostaa kahta haalaria samana talvena..

Vierailija
7/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pähkäilen, että ostaisinko kokoa 74 vai 80... joten laittakaas nyt lisää tästä aiheesta!

Vierailija
8/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nyt aika tarkalleen 4,5kk ikäinen ja pituus on +2,5 käyrällä. Ei sen enempää sentään..

Vierailija
9/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vauva on nyt aika tarkalleen 4,5kk ikäinen ja pituus on +2,5 käyrällä. Ei sen enempää sentään..

Vierailija
10/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. näillä palstoilla on tullut tehtyä paljonkin vertailuja ja paljon on pidempiäkin lapsia. Isoveljensä oli myös yli +2 käyrällä vauvana. Nyt ihan normaalin mittainen 132cm ja toka luokalle menossa. On ehkä kuudenneksi pisin luokassaan. Pituus tullut pikkuhiljaa alaspäin ja on nyt jotain +1,5 käyrällä.

t. 7/11/14

Vierailija
11/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko talvihaalari kalliimpi, mutta eiköhän se 100 euron tienoilla pyöri.