Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kasvatuksesta asiaa...

Vierailija
20.07.2007 |

Eräs kaverini (entinen sellainen) kasvattaa lapsiaan hyvin autoritaarisesti.

Ollaan käyty useaan otteeseen keskustelua, missä hän päivittelee minun lpasiani, kun he eivät usko kerralla... Laitoin lapseni jäähypenkille, jossa hän huusi todella kovaa, niin hän vain totesi, että meillä ei kyllä lapset huutaisi noin. Lapsien pitää kuulemma olla näyriä vanhempiaan kohtaan eikä kuulemma todellakaan hyppiä silmille. Hän tukistaa (kerran jopa näin, kun jäi hirveä tuppo käteen) ja läimäyttelee ja tiedän, että vanhin ainakin on saanut selkää useaan otteeseen... Isä kuulemma tekee sen rakkaudesta ja haluaa opettaa miten käyttäydytään...

Hän taivastelee minu lapsiani, jos he vähän villiintyvät, kun hänen lapsensa seisoo kun tatit ja kayttäytyy todella hyvin. On todella kilttejä...

Pitkään aikaan en ole ollut hänen kanssaan missään tekemisisää, koska kasvatusnäkemyksemme ovat niin erilaiset. Toisin sanoen minä en hyväksy hänen kasvatus tapaansa ja hän ei minun. En tiedä mitä pitäisi tehdä... Taitaa vielä kaverinikin saada sisn kädestä tasaisin väliajoin...

Hän ain aarvostelee lapsiani, ja ei ole varmaan ikinä sanonut lapsilleni mitään hyvää... Eikä vastaa jos he jotain häneltä kysyy...

Ainut mitä on sanonut lapsilleni niin MEILLÄ ei sitten sitä ja sitä...

Loppujen lopuksi kuitenkin lapseni ovat ihan hyvä käytöksisiä ja uskovat ihan hyvin. Tottakai välillä lapset kokeilevat...

Hyväksytkö tälläisen??? Olen kahden tuulen välissä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tuollaista hyväksyis ystäviltä.

Vierailija:

kun hänen lapsensa seisoo kun tatit ja kayttäytyy todella hyvin. On todella kilttejä......

Vierailija
2/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanoen eivät tottele aina kerrasta eivätkä osaa aina käyttäytyä kunnolla.

Tollasille jotka jotain asiasta sanovat ja kasvatuksesta sopertavat sanon vaan että en mä niitä kasvata kun ne kasvaa itsekseekin -saavat sitten ihan urakalla kauhistella. Mikä ei todellakaan pidä täysin paikkansa, mutta osittain kuitenkin. Ja mulle on sitten yks sama niiden ääliöiden tuhahtelut ja kauhistelut. Mun lapset eivät elä alistettuina vaikka niillä rajoja onkin (ja mielinmäärin rakkautta ja hyväksyntää vaikka eivät täydellisiä olekkaan).

Se on mun (ja miehen) kasvatustyyli ja muut kasvattakoon erilailla jos haluavat. Tässä maailmassa tarvitaan kuitenkin kaikenlaisia ihmisiä -mun kasvattamat eivät ole alistuvasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän