Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUAAH!!! Nyt tarvitsen näkemyksiänne teiltä äidit! Tärkeä henk. koht. ongelma kyseessä!

Vierailija
20.07.2007 |

Tilanne on tämä: Olen aina aattellut lasten saamisen sillä tavalla että " sitten joskus" ja kuvitellut etten vielä ole valmis. Täytän tänä syksynä 30 vuotta. Nyt minulle tarjottiin unelmieni työtä johon olisi tosi tärkeää sitoutua ainakin vuodeksi... Samaan aikaan minuun on iskenyt yhtäkkiä sellainen tosi voimakas tietoisuus siitä että haluan lapsen NYT, en halua odottaa enää yhtään! Olen lähes paniikissa siitä että olen jo 30! En halua olla vanha äiti! Tästä työstä voisin tietysti jäädä äitiyslomalle vuoden päästä, mutta en haluaisi tehdä töitä raskaana ollessa!

Apua, mitä teen???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ammattisi sellainen, että siitä aiheutuisi vaaraa sikiölle?

Vierailija
2/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla sitten elat? Kyllahan se aitiysloma alkaa hyvissa ajoin ennen synnytysta. Siihen asti toissa voi kayda ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani poliisi. Ap

Vierailija
4/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita raskaana olevat voi tehdä. Kuten Finnairilla lentoemot siirtyy maahommiin tietyssä vaiheessa raskautta.

Otat työn vaan ja alat yrittää lasta. Voi olla ettei se edes tärppää vuosiin. Sitten oletkin viraton ja lapseton ja vanha...

Vierailija
5/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien työt ovat kiven alla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä