Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä varastanut kaupasta vahingossa?

Vierailija
12.10.2008 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen huomannut mokan heti kohta maksamisen jälkeen, olen tuotteen maksanut, mutta jos olen huomannut vasta kotona niin en ole lähtenyt palauttelemaan.

Vierailija
22/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaavat keskittyä oleelliseen.

Maailman parhaat kirurgit ja kokit ovat miehiä.

Totta on kuitenkin se, että naiset ovat monesti pikkuasioissa tarkempia ja niillä tehtävillä on kova tarve, naiset ovat myös kärsivällisempiä ja äidillisempiä jne.

Eli palkaan mieluusti naisia tiettyihin tehtävääi, ja usko tai älä pärställä ei ole mitään tekemistä halulleni palkata naisia, vaan syynä on se että he ovat pirun hyviä monessa asiassa.

Pienistä puroista ne suuret virrat tulevat.

tästä johtuen naisen euro on 0,8 €. Tämä ei ole provo, vaan miesten ja nisten aivot ovat rakennettu erilailla.

Miehet jaksavat nauraa juuri tällaisille naisten kotkotuksille. Ikinä ei saada mitään aikaiseksi jos jokaikiseen pikkuasiaa puututaan.

Jos naisille kertoisi miten asiat oiken ovat, he eivät uskaltaisi ajaa autoa, nousta hissiin, lasketella mäkeä, herätä aamulla. Kaikessa on niin paljon pieniä riskejä, että naiset eivät kykenisi mihinkään jos ne ymmärtäisivät.

Kyse on siitä samasta, jota monet makkaratehtaassa työskennelleet sanovat, eli eivät voi enää makkaraa syödä, nähtyään miten se tehdään jne.

Naisilta jäisi kaikki tekemättä jos ymmärtäisivät miten paljon maailma pyörii tuurin varassa ja miten paljon "pikkuasioita" jätetään ihan tarkoitukselle huomioimatta, jotta jotain saadaan aikaiseksi.

Itse en työelämässä juuri alle 100 000 euron asioita ehdi tarkastella, pitää tehdä oikeasti töitäkin ja olle puuttumatta joka helvetin nippeliin, niitä varten on naiset, joiden luonteesen kuuluu pitsin nypläys ja pilkun nussiminen.

Herran tähden , mitä näpertelyä taas. Tuo on normaalia hävikkiä. Mammat palauttaa taas muutaman euron tavaroita, kun pitävät sitä isona asioina. Osoittaa vaan että todellisuuden taju on taas hävinnyt. Eletään jonkun ohjekirjan mukaan ja saadaan huono omatuntu joka ikisestä asiasta ja tehdään ongelmia.

En myöskään itse hötkyile, jos joskus maksan muutaman euron enemmän, jostain virheestä johtuen.

Näin käy joskus, turha sitä on miettiä, miettikää vähän tärkeämpiä asioita, kuten vaikka miehenne pussien tyhjentämistä. Siitä saatu palkkio on plajon enemmän kuin yhden hammastahna tuubin palautaminen. Asiat tärkeysjärjetykseen ja tuo "ylisuorittaminen" helvetin kuuseen. Rentoutukaa vähän.

Juuri tämä on se syy, minkä tähden naisen euro on 0,8 € ja ihan hyvästä syystä. Takerrutaan pikkuasioihin, jotka eivät oikeasti kiinnosta ketään. Tuollaisella asenteella ei saa kuin ongelmia aikaiseksi, kun ei ymmärretä isoa kokonaisuutta. Oikein vihaksi pistää.

Mulla jä hiljan hammastahnatuubi kärryyn. Kaupassa oli jonoa ja ostoksissani pakasteita, joten lähdin ajamaan kotia kohti. Kuitista katsoin nron, soitin kauppaan ja sanoi, että tuun mahd pian maksamaan sen. Sain kahvipaketin rehellisyydestäni. Kiva juttu, mutta vähän outoa - etteko te palauta tai palaa maksamaan niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mieslääkäreitä kouluttautui paljon enemmän, nykyisin vaativimmissa töissä naiset alkavat olla enemmistönä. Naislääkäreille sattuu paljon vähemmän virheitä, ovat pikkutarkempia.

Totta on kuitenkin se, että naiset ovat monesti pikkuasioissa tarkempia ja niillä tehtävillä on kova tarve, naiset ovat myös kärsivällisempiä ja äidillisempiä jne.

Eli palkaan mieluusti naisia tiettyihin tehtävääi, ja usko tai älä pärställä ei ole mitään tekemistä halulleni palkata naisia, vaan syynä on se että he ovat pirun hyviä monessa asiassa.

Pienistä puroista ne suuret virrat tulevat.

tästä johtuen naisen euro on 0,8 €. Tämä ei ole provo, vaan miesten ja nisten aivot ovat rakennettu erilailla.

Miehet jaksavat nauraa juuri tällaisille naisten kotkotuksille. Ikinä ei saada mitään aikaiseksi jos jokaikiseen pikkuasiaa puututaan.

Jos naisille kertoisi miten asiat oiken ovat, he eivät uskaltaisi ajaa autoa, nousta hissiin, lasketella mäkeä, herätä aamulla. Kaikessa on niin paljon pieniä riskejä, että naiset eivät kykenisi mihinkään jos ne ymmärtäisivät.

Kyse on siitä samasta, jota monet makkaratehtaassa työskennelleet sanovat, eli eivät voi enää makkaraa syödä, nähtyään miten se tehdään jne.

Naisilta jäisi kaikki tekemättä jos ymmärtäisivät miten paljon maailma pyörii tuurin varassa ja miten paljon "pikkuasioita" jätetään ihan tarkoitukselle huomioimatta, jotta jotain saadaan aikaiseksi.

Itse en työelämässä juuri alle 100 000 euron asioita ehdi tarkastella, pitää tehdä oikeasti töitäkin ja olle puuttumatta joka helvetin nippeliin, niitä varten on naiset, joiden luonteesen kuuluu pitsin nypläys ja pilkun nussiminen.

Herran tähden , mitä näpertelyä taas. Tuo on normaalia hävikkiä. Mammat palauttaa taas muutaman euron tavaroita, kun pitävät sitä isona asioina. Osoittaa vaan että todellisuuden taju on taas hävinnyt. Eletään jonkun ohjekirjan mukaan ja saadaan huono omatuntu joka ikisestä asiasta ja tehdään ongelmia.

En myöskään itse hötkyile, jos joskus maksan muutaman euron enemmän, jostain virheestä johtuen.

Näin käy joskus, turha sitä on miettiä, miettikää vähän tärkeämpiä asioita, kuten vaikka miehenne pussien tyhjentämistä. Siitä saatu palkkio on plajon enemmän kuin yhden hammastahna tuubin palautaminen. Asiat tärkeysjärjetykseen ja tuo "ylisuorittaminen" helvetin kuuseen. Rentoutukaa vähän.

Juuri tämä on se syy, minkä tähden naisen euro on 0,8 € ja ihan hyvästä syystä. Takerrutaan pikkuasioihin, jotka eivät oikeasti kiinnosta ketään. Tuollaisella asenteella ei saa kuin ongelmia aikaiseksi, kun ei ymmärretä isoa kokonaisuutta. Oikein vihaksi pistää.

Mulla jä hiljan hammastahnatuubi kärryyn. Kaupassa oli jonoa ja ostoksissani pakasteita, joten lähdin ajamaan kotia kohti. Kuitista katsoin nron, soitin kauppaan ja sanoi, että tuun mahd pian maksamaan sen. Sain kahvipaketin rehellisyydestäni. Kiva juttu, mutta vähän outoa - etteko te palauta tai palaa maksamaan niitä?

Vierailija
24/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta juuri tästä syystä saattaa heillä jäädä kokonaiskuva hahmottamatta.

Otetaan nyt vaikka tästä lääkärinäkökulmasta esimerkki:

Poikani putosi kiipeilytelineeltä ja häneltä murtui ranne siten, että molemmat luut menivät poikki. Ranne kuvattiin, kipsattiin, kuvattiin uudelleen, leikattiin uudelleen ja sitten vielä kuvattiin. Ranne parani normaalisti ja kaikki hyvin.

Tästä parin vuoden kuluttua lapsi valitti kyynärpäänsä olevan kipeä. Hän ei ollut sitä kolhaissut mihinkään ja epäilin, että luultavasti hän oli saanut jonkun hyönteisen piston kyynärpäähän. Menimme kuitenkin näyttämään kättä lääkärille, joka halusi kuvata käden. Todettiin, että kyynärpäässä oli vanha murtuma. Siitä alkoi varsinainen tutkimusrumba, kun oletettiin, että on tullut murtuma ilman traumaa. Lapselta otettiin kaikki mahdolliset ja mahdottomat verikokeet eikä mitään poikkeavaa löytynyt. Lopulta mieheni älysi kysyä olisiko murtuma mahdollisesti näkynyt jo noissa pari vuotta vanhoissa kuvissa. Siellähän se oli!

Käsi oli ollut kyynärpään yli kipsissä ja kättä oli sen puolesta hoidettu oikein. Tulipa kuitenkin selvitys siihenkin, miksi lapsi valitti, että käden oikaiseminen sattui kipsin poiston jälkeen.

Arvatkaa, oliko nais- vai mieslääkäri kummassakin tapauksessa...

Vierailija
25/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat monissa asioissa hyviä ja varsinkin lääkäreinä olen törmännyt todella hyviin, tilannetajun omaaviin naisiin (äidillisyys ?). Lääkärissäkäynnillä kun on kyse varsin henkilökohtaisista asioista.

Myös tuo pikkutarkkuus on jossain lääkärin tehtävissä hyve. Sinne voisi naisia mennä enemmänkin, jolloin tuo palkkakertymäkin ehkä näyttäisi ajankuluessa hieman toiselta. Lääkäri on yksi ammatti, johon suosittelen naisten määrän kasvattamista, kirurgit ym.

Hairahduttiin muuten asiasta pahasti. Mutta olen kanssasi samaa mieltä, vaikka aloitukseni oli hieman provokatiivinen, mutta kokemuksen tuomaa.

Ennen mieslääkäreitä kouluttautui paljon enemmän, nykyisin vaativimmissa töissä naiset alkavat olla enemmistönä. Naislääkäreille sattuu paljon vähemmän virheitä, ovat pikkutarkempia.

Vierailija
26/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö oli ihan pikkuinen. Ei millään viihtynyt vaunuissa ja annoimme hänelle puhtaan pikkulusikan viihdykkeeksi. Lusikka muistui mieleen vasta seuraavan kerran kun oltiin jo kotona ja se lusikka löytyi vaunuista...

Vierailija
27/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmiä ole veloitettu. Sen jälkeen olen kyllä varmistanut, että liimaan kaikki maksulaput päällekkäin/vierekkäin. Olen jälkeen päin huomannut, että pääsääntöisesti kassat ovat huolellisia: jos pussissa on omenoita ja appelsiineja, niin kyllä toisenkin hintalapun etsivät.

Sitten pitkiä kassajonoja on kyllä turha syyttää, ettei palaa maksamaan. Ko tilanteissa olen palannut samalle kassalle ja huikannut, että tämä taisi jäädä veloittamatta. Yleensä olen silloin siis ollut vielä kassalla pakkaamassa ja kassa ei vahingossakaan ole unohtanut, ettenkö olisi ko kassalla juuri käynyt.

Itsellä on vankka usko, että näpistyksestä - tahallisesta taikka tahattomasta - jää aina kiinni, joten en suosittele edes testaamaan.

Vierailija
28/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihnalle molemmat paidat. Ostettiin 2 adidaksen hupparia. eikä ihan halpoja edes olleetkaan.

Kotimatkalla huomattiin että ei ollut ottanut toisesta hintaa. ei palattu takas.

Vierailija
29/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki alle 100 000 e:n ostokset on näpertelyä...

[

i]

Vierailija
30/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla oltiin rakennustarvikeliikkeessä ja lapsi 1v mukana. lapsella meinasi vähän hermo palaa kun ostoksilla meni kauan joten mies antoi lapsen käteen rullamitan leikittäväksi. No, autossa huomattiin se rullamitta kädessä edelleen, kassalla kukaan ei tajunnut mitään. Lapsi istui siis sellaisessa autokärryssä, joten kassan täti ei lasta edes nähnyt.

Toisella kerralla taas kävi oikein hassusti kun oltiin miehen kanssa samaisessa raksaliikkeessä. Meillä oli kärryssä erilaisia listoja yms pikkukamaa ja yksi pitkä metallilista oli mulla kainalossa koska ei pysynyt kärryissä. Olimme kassalla yhdessä kyllä ja mies maksoi mutta kun katsotiin kuittia myöhemmin, huomattiin, että myyjä ei ottanut siitä mun kainalossa olleesta listasta hintaa ollenkaan. Vein sen siis ihan nätisti kassan ohi vaikka tarkoitus oli maksaa :o).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi