Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ommellut itse kantoliinaa? Pari kysymystä...

Vierailija
20.07.2007 |

Millaisesta trikoosta saa parhaimman, mitä kannattaa käyttää? Ja löytyisikö netistä jostain ohjetta siihen... tai osaisiko joku kertoa yksinkertaisesti jonkinmoisen ohjeen siihen? Toki osaan ommella sellaisen suorakaiteen mallisen, mutta olisiko joku toinen malli parempi/kätevämpi käyttää?



Kiitokset! =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuvillasta, ja huom! EI SAUMOJA keskelle liinaa, vaan kankaan on oltava niin pitkä kuin liina. Ihan suorakaiteen tein, ja hyvin ollaan sillä pärjätty.

Leveys oli 60cm ja pituus 4m.

Vierailija
2/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut kuin päät huolitella. Kannoin lasta 1,5-vuoden ikään siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla